[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 11:14

Tamadine schreef:
Nou het is gebasseerd op een waar gebeurd verhaal.
Een man vind een puppy op een station. Eigenaar onbekend. Hij neemt m mee naar huis en gaan op zoek naar eigenaar. Niet te vinden. Ze houden de hond. Hond brengt baasje elke dag in de ochtend nar station en om 5u haalt hij baasje weer op van de trein. Die gaat 2 a 3 jr lang zo. Iedereen ken de hond. Totdat na die paar jaar man dood neer valt en de hond zit te wachten op baasje die niet komt. Hond word door dochter opgevangen, maar hond wil daar niet zijn en loopt steeds weg naar station. Hond heeft 10 jr op het station geleefd en gewacht op zn baas. Totdat ie overlijd.
Nou mn hart brak echt bij het zien van die film...

Aah das idd een zielige film...ik las dat gisteren in de krant geloof ik zo'n recensie ervan.

Tamadine

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 11:17

Mn vriend kwam thuis van de efteling rond half 10 ofzo en ik ben gelijkin bed de film verder gaan kijken. Had helemaal geen zin om met hem te praten haha. Ik was zo verdrietig... Heb in bed ook nog wel een half uur na gejankt haha. Kon ook niet slapen dus heb nog ff half uurtje met mn kat geknuffeld en toen kon ik eindelijk slapen.

Shaartje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 11:19

Gisteren ben ik bij appassionata geweest, ik ga er NOOIT meer heen.. jammer genoeg

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 11:21

Nou ik ben ook al weer een paar uurtjes wakker,voel me verschrikkelijk.Zeurende buik,verkouden(nog steeds)maar ok ga toch maar door.zo meteen naar ruana.rijdag vandaag.weet nog niet of ik er op ga maar ga t wel proberen.
Ik heb de film hachi ook gezien:geweldig mooie film,ik zat er helemaal in.eergister de film de storm gekeken,ook al zo mooi en een echte drama.
Over de auto:het is een opel meriva geworden.volgende week donderdag gaan we m halen.jaar garantie,wordt tiptop bijgewerkt champagnekleurig(volgens papieren beige maar t is toch wel champagnekleurig..)we zijn er onwijs blij mee.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 11:28

Tamadine schreef:
Mn vriend kwam thuis van de efteling rond half 10 ofzo en ik ben gelijkin bed de film verder gaan kijken. Had helemaal geen zin om met hem te praten haha. Ik was zo verdrietig... Heb in bed ook nog wel een half uur na gejankt haha. Kon ook niet slapen dus heb nog ff half uurtje met mn kat geknuffeld en toen kon ik eindelijk slapen.

Zo zou ik dus ook zijn :')..

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 11:31

Mallow schreef:
Tamadine schreef:

Zo zou ik dus ook zijn :')..

Haha ik ook...

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 12:46

Ben ik blij dat ik niet de enige ben die (in mijn uppie) zit te janken bij de film _O-
Tot er iemand bij zit, dan hou ik me groot met een brok in mijn keel _O-

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 12:59

Snackie schreef:
Ben ik blij dat ik niet de enige ben die (in mijn uppie) zit te janken bij de film _O-
Tot er iemand bij zit, dan hou ik me groot met een brok in mijn keel _O-

Nee joh, ik moest ook janken! Ik was de dag na die film zelf ziek :P Wat gaat dat wel niet zijn bij Warhorse...

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 13:01

Hoi,

Ik ben er nog is alles bijgelezen maar ook weer alles vergeten van wat ik wou reageren..

Appasionata hoor ik regelmatig dat het niet goed is (moet zeggen dat ik sommige filmpjes van youtube er van ook echt niet vriendelijk vindt uitzien)

Ik ga vandaag wss buitenrijden met Jack hopelijk gaat het goed heb er al 2-3 weken niet meer opgezeten :oo. Hopelijk staat ie rustig... :') :')

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 13:07

Zijn er hier trouwens die m'n vorig paardje herkennen naam staat in m'n profiel ervan en hier foto van 'm in link http://www.mijnalbum.nl/Foto-NWQOYCTM.jpg de gene die al van in de vroege jaren op bokt zitten waarschijnlijk wel... heel goed nadenken :D

Kan ook zijn van niet hé maar misschien wordt hier herkend :')

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 13:35

Appassionata had ik vorig jaar plots kado gekregen van mn vriend. Oh wat was ik blij. Maar oh wat viel de hele show tegen zeg... Niets voor mij. En de show heette toen iets met Freedom ofzo. Nou er was weinig vrijheid te zien hoor, alle paarden strak opgeknoopt... Nee, zal ik niet meer heen gaan.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 14:00

Daar was ik al bang voor bij appasionata, ik hoef er niet heen.

Warhorse wil ik ook zien :j

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 14:06

Ik wil ook war horse zien :)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 15:10

Ik ben naar Cavalia geweest en de Spaanse rijschool :) Allebei prachtig op hun eigen manier. Ik wou Appasionata zien, maar volgens vriendin was dat idd ook slecht. Dan ga ik liever nog eens naar Cavalia :)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 15:12

cavalia schijnt mooier te zijn idd

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 15:48

Cavalia is echt vrijheid, zoals ik het mij kan herinneren, was er geen gebruik van zweep etc. Ook prachtige paarden, allemaal hengsten.

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 18:53

Shaartje: jammer dat het zo tegenviel. Ben er zelf nooit geweest, maar hoor veel negatiever verhalen.

Warhorse: ja die zou ik ook nog wel eens willen zien.

hetlevenwint schreef:
Zijn er hier trouwens die m'n vorig paardje herkennen naam staat in m'n profiel ervan en hier foto van 'm in link http://www.mijnalbum.nl/Foto-NWQOYCTM.jpg de gene die al van in de vroege jaren op bokt zitten waarschijnlijk wel... heel goed nadenken :D

Kan ook zijn van niet hé maar misschien wordt hier herkend :')

Ergens komt hij mij bekend voor.
Hoe is het buitenrijden gedaan?

-------------------------------------------

Vandaag lekker lang getut bij Kayleigh. Ze had weer goed de best gedaan om in die ene mesthoop te liggen, dus was genoeg poetswerk :')
Mijn voornemen voor 2012 --> Beginnen met vrijheidsdressuur (gewoon alleen de kleine oefeningentjes, volgen, achterwaarts, flemen ect, miss voetje. *\o/* Heb er al helemaal zin in :D Vandaag stiekem al begonnen met het volgen, ging voor een eerste keer niet slecht volgensmij.

Hebben jullie al leuke nieuwe voornemens voor 2012 ?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 18:55

Poef dat was me een dagje wel zeg...

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 18:58

hoe dat zo ?

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 21:47

Simone, dat is een mooi voornemen, ik doe met je mee.
En -10kg
en bij Tinkje +100kg :P

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 21:48

Als je van fantasie verhalen houdt,en van lezen, dan is dit topic echt een aanrader.
Heb hem gister gevonden,en ik wacht nu elke keer vol spanning op een nieuw stuk

[UK] [VER] Dochter van de Zeven Manen

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 22:06

Zoo, ben dr weer ff. A.s. zaterdag heb ik hopelijk eindelijk mn les en kunnen we even kijken wat leuk is om met Mona te gaan doen en dingen op te gaan pakken. Ik merk dat ze zich wat begint te vervelen en ze toch wel aangeeft 'iets' meer te willen gaan doen. Maar wat?! Aangezien ze toch evengoed wel wat onzeker is etc. Maar gaan we zaterdag even bekijken. Ik wil ook weer niet opeens teveel gaan doen. Maar is in ieder geval wel een erg goed teken dat ze het zelf al aangeeft, want betekend wel dat ze echt op dr gemak is.
Afgelopen dagen was ze echt heeeeerlijk relaxt en ontzettend lief. Voor het eerst heb ik van het weekend in bed gelegen en toen ik aan dr dacht dat ik helemaal kriebels krijg. Nu pas geef ik haar eigenlijk een beetje een kans. Was heel blij het te voelen.
Vandaag was ze een beetje baldadig haha. Maar waaide ook weer ontzettend hard, dus ja...

Mensen al leuke plannen voor oud en nieuw?
Mijn vriend en zijn broer zitten altijd aan elkaar vast geplakt ivm het vuurwerk. Dus vieren het zaterdag met zijn 4en. Lekker rustig. En gelukkig word er rondom het weiland geen voorwerk afgestoken, dus hoef me daar ook geen zorgen over te maken.

Snackie, met die -10 doe ik zeker mee. Alleen doe ik -30 ofzo hahaha. Ik krijg alleen begin jan. ook nog de uitslag van de screening van de nederlande obesitas kliniek.
Cavalia klinkt wel erg super zo te horen.
Warhorse hoef ik denk ik niet te zien haha. Niet omdat ik niet wil, maar omdat ik het emotioneel altijd te zwaar vind haha. Gisteren heeft ook een behoorlijke klap gegeven. Wat heb ik ECHT gehuild zeg gistere. door Hachi. Verschrikkelijk. En als ik m ga kijken, dan doe ik dat alleen. Ziet niemand me. Zo een film gaat bij mij echt door merg en been!

SIEMXFUNNY, leuk je voornemens met Kayleigh. Gaat het bij mij ook worden in 2012 met Mona. Heb er nu al zin in. Wil dat het snel al wat lichter gaat worden.

Ellie, gaat het alweer wat beter?

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 22:08

Tamadine, op hoeveel zit jij dan qua gewicht? en doe je een dieet?
Ik ben gestart vorig jaar maart, met de lente op 98kg, afgevallen naar uiteindelijk 79kg, maar intussen met deze dagen zit ik denk ik op 85kg. dus ik wil er zeker nog 10 af hebben en blijven hebben.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 22:27

@tamadine:ja op zich gaat het wel beter nu.Smorgens en Smiddags is het prut en heb ik een zeurende buik,maar ik ben ook niet de enigste die ziekjes is.m'n moeder is ook al zo lam(overgeven is aan de orde van de dag bij haar)en m'n broer en z'n vriendin ook al.Zal het rare weer wel doen.vorig jaar om deze tijd zaten we vol in de sneeuw.maar nu gaat het wel ok.moe maar met home alone op de buis lig ik lekker op de bank.(is misschien wel de 10e keer dat ik m zie)
-----
Vandaag toch even op roetje (koosnaam van ruana)gezeten.even een paar meter vastgehouden,maar vervolgens heeft de bijrijder er alleen maar voorgelopen.die rare actie van vorige week was dus enkel pech en ik bleef er netjes opzitten(ben trots dat ik er toch op ben gegaan).

hier geen plannen voor oud en nieuw.enkel gourmetten na het oudjaar(dus snachts)met mam en pap.en dan tegen een uur of 2 m'n nestje in.

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 22:45

Ik wil ook nog 10 kilo afvallen. Vorig jaar 6 kilo afgevallen en nu staat het al een tijdje stil. In januari dus maar weer beginnen aan de volgende kilo's.
Jack is best braaf op het moment. Ik hoop dat dit zo doorzet dan komt alles weer goed :D