Vanmiddag heerlijk gegeten. Net kadotjes uitgepakt. Ik heb van mijn zusje een string uit Letland gekregen , 2 pakjes russische Camel, en een hele mooie armband met verschillende kleuren stenen uit Rusland, en een echte Matroushka sleutelhanger.
zooo eerste kerstdag voorbij(de leukste) morgen nog overleven en dan zondag bijtanken in de winterefteling!!!
heb leuk kerstkadootje gekregen: hele mooie krabpaal voor de katten en een zakje yoghurtdrops voor de ratsels. Frank heeft heerlijke bodyschrub gekregen, doucheschuim en bodymilk.
wensen jullie mij morgen sterkte.. mijn hele schoonfamilie is morgen hier om te eten...
Grit
Geplaatst: 26-12-09 01:10
Ik heb mijn kerstavond survived. Heb serieus overwogen om thuis te blijven na een weer emotioneel telefoontje, maar ben blij dat ik toch gegaan ben. Geeft afleiding en naarmate de avond vorderde ook nog lol gehad met een spelletje rummicub .
Kerst is nu klaar. De kadootjes heb ik maar buiten beeld gezet, die zullen voorlopig nog even ingepakt blijven. Kerstkaarten heb ik opgeruimd. Morgen lekker bij de paarden tutten
Marleen en Mees, sterkte En Maartje ook een erg vervelende herdenking
Maar gelukkig ook vrolijke kerstfeesten met veel en lekker eten, gezelligheid en kadootjes!!!! Denise lekker uitgewaaid bij Lies Ellen gaat morgen ook lekker op stap en haar verjaardag vieren
Lucy_1
Geplaatst: 26-12-09 01:32
Ellen... Gefeliciteerd met je verjaardag!
Grit... Fijn dat het je gedachten heeft kunnen verzetten.... Moeilijke tijd voor je!
Voor Mees en Marleen.... en Maartje....
Hier ook eerste kerstdag voorbij... Was errug gezellig....
hoi hoi Dankjulliewel Lies, Petra en Ingrid! Laatste bezoek hier net de deur uit... hik Als je nog ff wil kletsen Ingrid, ken nog ff via hyves, moet nog een bietje opruimen hier enzo Fijn dat het toch 'meegevallen' is vnvd!
mnkortleve
Geplaatst: 26-12-09 01:58
Niet bijgelezen.
Gefeliciteerd met je verjaardag Ellen.
Welterusten.
Grit
Geplaatst: 26-12-09 02:12
Wil even kwijt dat het heel fijn is dat jullie zo meeleven, thanks !!
Ellen heeft alvast een voorproefje gehad op vanavond, hik
Truste iedereen!! Ik ga ook zo mijn bedje opzoeken
Grit,zo eerst naar chan toe. Daarna richting schoonouders,en vanuit daar naar Hellevoetsluis bij me schoonzusje En wat we gaan eten is nog een verrassing Normaal kwam ze altijd deze kant op,maar dat gaat niet meer. Ze word bijna mama Veel sterkte vandaag
Lucy_1
Geplaatst: 26-12-09 11:05
Morge....
Heb een beetje opstartproblemen vanmorgen....
Ellen... Geniet van je verjaardag vandaag meis!
mnkortleve
Geplaatst: 26-12-09 11:09
ellieellende Veel gedronken. Lekker gegeten.
D_Travis Leuke kaart.
Grit Mensen met gevoel zullen je gewoon begrijpen hoor als je huil het is ook niet niks. Toch nog wat lol gehad.
grrr
Pradaatje Mooie foto's in je topic.
draaakje Als zoiets rond deze tijd gebeurd lijkt het wel of het extra blijft hangen.
_Rhiannon_ Lekker op Lucy uitgewaaid.
_janet_ En is daar nog iets anders aan dan degene uit Nederland.
Eevee Werkse.
Chanel_ Lekker bij de Griek gegeten.
Lucy_1 Opstart problemen, daar heb ik nou helemaal geen last van. Is maandag goed????
D_Travis
Geplaatst: 26-12-09 11:34
Morning!!
Ellen happyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Birthday
Grit fijn dat het toch nog gezellig was gister avond!!!
Janet leuke kadootjes gehad uit rusland
Lies opstartprobleempjes
vanmiddag even naar Travis, en daarna weerverder met kerst vieren.
JEEJ en dan is Ellen Jarig,Van harte Gefeliciteerd
Puchje
Geplaatst: 26-12-09 12:00
Goeiemorgen....
Ik heb snel bijgelezen, doorgescrolld, maar ben een beetje bewolkt in mijn hoofd. Even Marleen en Mees nog veel sterkte wensen.. Naar zo op Kerstmis... Ingrid, wat goed dat je gegaan bent, ik heb gisteren de hele dag aan je gedacht.... Denise op Lucy gehobbeld (wilde Liesbeth schrijven ) en Ellen vandaag jarig
Ohja, en zag dat Bonita ook alweer is opgeknapt Fijn ..
Hier beetje bewolkt in mn hoofd. De paarden leren nu schaatsen in mijn weiland, ik ben echt ontzettend bezorgd. Heb hun hoeven ff wat ruwer gevijld, maar meer kan ik gewoon niet doen. Hoop dat de dooi sneller gaat dan gisteren... Verder ook weer een emotioneel gesprek gehad met Erik en mijn schoonvader. Kan niet op internet, maar drukte wel weer een stempel op de feestvreugde.. Gelukkig was het aan het eind van de avond, maar ik heb er de hele nacht over liggen tobben
Sandra1984
Geplaatst: 26-12-09 12:08
Ellen gefeliciteerd met je verjaardag!!
lees wel dat veel mensen geen leuke kerst gehad hebben..