Laatste is en relatief oud + relatief klein. Zou ik daarom laten staan. Alhoewel, nog eens gaan rekenen, ze zijn allemaal al wat ouder zo te zien. Daar zoek je bewust op? Die Svala lijkt mij de meeste potentie hebben
draaakje
Geplaatst: 20-09-09 14:13
ik ben inderdaad opzoek naar een ouder paardje. liefst rond de 10 want dan zijn ze 4 jaar onder het zadel. maar liever wat te oud dan te groen.
ik heb liever een wat kleiner paardje. ben zelf maar 1,60.
svala trekt me van de foto het meest.
grrr
Geplaatst: 20-09-09 16:02
Goeiemiddag!
Annique, wat een avontuur zeg! Beetje blauw nog dus...
Lekkere kontenfoto's Leon, al vond ik het er niet uitzien...
Kim gevoelige hoeven, alleen op steentjes?
Maartje, leuke paardjes hoor, wel allemaal wat ouder idd. Maar als dat is wat je zoekt, prima toch?! Snap het wel hoor!
Wij zijn net terug van buitenritje, 11 jarig stalgenootje op Kascha!!! (men, wat is dat peerd braaf en lief!!!!!!!!), Mees en ik met Banbay voor de wagen, die overigens ook gaat als een speer! Hoeven wel weer hard gesleten, dus maar weer even van de straat afblijven...
Kasha braaaf , hoe oud is ze nou precies? Nee sorry ellen , komen vanavond heel laat/ morgen, ben kabeltje kwijt van m'n eige cam
grrr
Geplaatst: 20-09-09 16:43
3,5 jaar oud. We rijden alleen nog maar af en toe kleine buitenritjes... sinds kort. Maar dat gaat zo super, dat ik er wel een 11 jarige op durfde te zetten, haar moeder was op de fries mee...
Iemand vroeg of ik nog veel last had, nouja ja dus Ik heb vandaag afgestapt tijdens de clinic ik had zoooo een pijn, gelukkig wou lois (resi_lover) het van me over nemen nog bedankt lois!
Boncho
Geplaatst: 20-09-09 18:37
Hallo,
Wij zijn weer thuis!! Een super weekend gehad met een erg braaf peerd!! geen prijsjes maar zelf wel tevreden! B-proef was K met de galop maar ja..... Erg mooie foto's waarvan ik er binnenkort wel wat plaats. Ook Leon en Tobias nog ontmoet!! Was gezellig! Nu net onder de douche vandaan en even lekker eten! Vanavond erg vroeg naar bed denk ik....
Gisteren familie dag gehad in Etten Leur, met de transporter van Wilco's werk heen gereden. En nog een zooi afgedankte meubels van familie mee terug genomen. We hebben een speurtocht gedaan, Solex gereden en gebbqt. Solex rijden was super, alleen 30 km op een solex is funest voor je kont We reden door een bos vlakbij Breda, zag ik nog 2 leuke tinkers staan. Van een bokker toevallig???
Vandaag ook weer vroeg uit bed en de hele dag geklust. Onze saapkamer is bijna klaar, andere kamer zit ook al in de structuur verf, de erker is van het huis afgeslagen en wordt morgen weer opgebouwd. Alles kozijnen zijn vervangen. Dus schiet lekker op.
grrr
Geplaatst: 20-09-09 19:43
Lekker Janet, dat gaat wel lukken dus?! Wanneer is de bedoeling dat jullie erin gaan?
Oh jongens, ben nog zo aan het twijfelen over die recordrit...
Volgens mij zijn we van Mersel-dreef (ofzo) door het mastbos terug gereden naar Breda
grrr
Geplaatst: 20-09-09 19:50
Ach... zielig is dat he? Maarja, ze moeten toch eens uit elkaar...
Peet, 'k heb ook niet echt een reden niet mee te doen, als ze moe zijn kunnen we natuurlijk ook gewoon een stuk lopen... trailer kunnen we hier zo pakken, en ben niet bang dat ze gek doen...