[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mallow

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:40

Wat vinden jullie van fell pony's :D?

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:42

Fell pony's vind ik erg leuk!!
Alleen voor mijzelf zou ik ze te klein vinden.

Hoezo???

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:42

Ik heb die fimpjes bewust niet gekeken :n sla de berichten over verwaarlozing/mishandeling en andere ellendige dingen eigenlijk altijd over.. word er alleen maar naar van...

Fell pony's zijn gaaaaaf!!! Mini friezen :P mooie dieren!!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:44

Goede avond!

Heb lekker mijn huis overhoop gehaald en een heel eind weer opgeruimt, dit gecombineerd met een roseetje en een zak heksenhyl :D
Ik heb ook alle deuren tegen elkaar open gezet en de temperatuur tot nu weten te laten zakken van 30 graden naar (jawel) 27 graden! wowie!!

Leuk Janet! Hopen dat het iets word!

Fell pony's zijn kei leuk eef! ook erg veelzijdig!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:44

Ik ben weg van een schimmel Fell pony.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:45

een schimmel Fell?? dacht dat die altijd zwart waren??

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:47

Onze huizen hebben dezelfde temperatuur Ellen :D .
En dan ga jij alles overhoop halen, pffff.
Wat is een zak heksenhyl?

Ik weet niet hoeveel schimmels er zijn. Ik heb er ooit een gezien bij Paard&Koets en die vond ik zo leuk.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:47

Hm ben er vanavond bij een wezen kijken. Merrie van 4 jaar, geweldig lief en aanhankelijk beestje, alleen wel zomerexceem. Nu even afwachten wat ze voor dr willen hebben, maar heb dr nog niet opgezeten, weet dus ook niet of ze te klein is voor mij :P

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:48

ju1982 echt niet ;)

bah grit, vind dat nooit prettig, mensen die echt stinken.

fell pony's zijn leuk, het zal me niets verbazen als syl er familie van is. maar een pony met zomerexceem zou ik niet willen.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:50

Heksenhyl is de meest verschrikkelijk verslavende drop die er bestaat!! ;) Heerlijk!! gesuikerde drop met salmiak binnenin mmmm

Gaaf mallow.. wel jammer van exceem.. juist hun behang vind ik super!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:50

Nouja, dr manen en voorpluk zijn nog gewoon vol, er is alleen een hap uit, als het met spul onder de duim gehouden kan worden, en de vraagprijs er naar wordt aangepast, vind ik t geen ramp..

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:52

Eva, als ik jou was zou ik niet nog eens beginnen aan een paard met een gebrek! zo BAM! recht voor zijn raap.
Zomerexeem is een naar iets wat in sommige delen van het land binnen de perken te houden is, maar wellicht bij een verhuizing zeer snel veranderd. Maak het nu op stal ook mee! Zo triest, de hele dag jeuk!
Niet doen meis, ze zullen haar waarschijnlijk aanbieden voor een leuk bedrag, omdat ze exceem heeft..... Spaar dan nog ff door en koop een gezond paard zonder gebreken! Zou het zo jammer vinden als je weer moet gaan dokteren met een paard.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:53

Ik weet niet hoe erg dit paard het heeft, maar ik zou zelf geen paard kopen met zomereczeem. Die zou ik niet gaan bekijken, kan ik ook er ook niet verliefd worden.
Zomereczeem kan prima mee te leven zijn, maar kan ook zoveel ellende geven.

Gezondheidgaranties heb je nooit, maar hier bewust voor kiezen :n .

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:56

Ja dat is misschien ook wel weer zo...

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:57

Wij hebben sinds kort een paardje op stal staan, waar ik nog mee naartoe geweest ben op haar oude adres. Niks aan te zien.
Ze stond dus wel op een open veld met veel wind, zo'n 30 km verderop. paar maandjes terugm dus coilutis mugjes waren er al.
Sinds ze bij ons op stal staat, is het een brok ellende, ze breekt de stal af om te schuren. diep triest!
niet doen, verder zoeken!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 00:01

Heb je nog wedstrijd dit weekend Ellen?

Fries op stal red het aardig met een deken op. Maarja, kan ook niet schuren, overal zit stroom op. Rolt ook niet heel veel.
Maar tegenover was een Bels die echt kapot ging van de jeuk, de hele dag "sleetje rijden", rollen enz, enz. Ze is naar de kust gegaan, ik weet niet hoe het daar ging.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 00:04

Grit schreef:
Onze huizen hebben dezelfde temperatuur Ellen :D .
En dan ga jij alles overhoop halen, pffff.
Wat is een zak heksenhyl?

Ik weet niet hoeveel schimmels er zijn. Ik heb er ooit een gezien bij Paard&Koets en die vond ik zo leuk.

Heksenhyl is reeds toegelicht :D
Had de best of cd van MJ aangezet en toen ging het vanzelf ineens :+
Ik heb nog nooit een schimmel fell gezien.... bijzonder denk ik.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 00:06

Dit weekend geen wedstrijd nee... een weekend niks! heeeeeeeerlijk!!!
Volgende week mogen we weer, in Lithoijen de laatste selectie.
Hmmzzz vroeger betekende het bij ons dat een paard naar de slager was als ie naar de 'kust' ging.....

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 00:10

Schimmel Fell;
http://static.bokt.nl/w/images/thumb/a/ ... inmist.jpg

Die ik had gezien was wel grijzer, meer een appelschimmel.

Ik zal je eerlijk zeggen Ellen dat ik daar ook over heb getwijfeld (mbt naar de kust).
Mijn oude verzorghaf was dampig en is wel echt naar de kust verhuisd, daar ben ik nog een paar keer geweest.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 00:14

Maar had je een buitenritje willen maken dan dit weekend :D Langs de Dommel afscheuren en de Dazen te snel afzijn :+

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 00:15

zo ik ben weer thuis van mijn werk. Ik zat net aan de appeltaart, deze had een collega meegenomen en er was nog 1 stukje, ik vond dat ik deze wel verdiend had :P

Tja wat ik moet laten, ik weet het ook niet meer. Probeer al mijn energie te verdelen maar dat is soms lastig als je 2 kinderen hebt. Ze houden zeker rekening met me en doen zelfs dingen in de huishouding, maar ja het blijven kinderen. Ik zit ook regelmatig te huilen dat ik een slechte moeder ben omdat ik niet "normaal" functioneer. De meeste energie gaat voornamelijk naar mijn dieren, het fietsen naar school en de dagelijkse dingen (eigenlijk is op het moment alles teveel, zoals kinderen onder de douche doen, zelf douchen, hond uitlaten, kattenbak verschonen, naar Noa gaan, uitmesten, rijden doe ik al niet meer omdat ik te moe ben, werken, koken en ga zo maar door). Alles is teveel, waar moet ik in snijden dan? Ik heb al 1 kat te koop staan, dit meer omdat zij niet kan wennen thuis. Ze wil graag naar buiten en omdat ik op 1 hoog woon, lukt dat niet (oh trappen lopen is al moeilijk) dus het is wel de bedoeling dat zij weggaat. Mijn hond kan niet weg, ze is 7 en een half jaar, blind, heeft last van haar knieschijven en heeft zo'n emotionele waarde (heb ik gekocht na het overlijden van mijn tweeling) dus die doe ik niet weg.
1 kat is van mijn dochter, die doet geen vlieg kwaad en de andere poes (moeder van de kleintjes) is zo bang voor andere mensen dat ik haar ook niet weg kan doen. Dan dus Noa... tja moet ik die wegdoen, wat iemand al zei, ze geeft me ook energie, al ben ik er maar even. Ze is mijn alles en ik moet alweer huilen als ik er aan denk om haar te moeten wegdoen... Moeilijke situatie hier dus :(

Nou wat leuks hoor, word er depri van en dat ben ik al genoeg helaas :(

Foto's van de kleine poesjes, ze eten al zelfstandig, zijn al zindelijk en lekker speels:

Afbeelding
Katertje

Afbeelding
Oke de doos had geen zin meer ;)

Afbeelding
Poesje

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Creme rood katertje

Afbeelding
donkerrood katertje

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De hele zooi aan het spelen :)

En de laatste:
Grote man met klein katje, beetje indruk van hoe klein ze nog zijn (of hoe groot Mich wel niet is :P )
Afbeelding
Niet op zn haar letten, hij kwam net zijn bed uit _O-

Nou veel foto's maar ik kon niet kiezen :)

Eva ik zou geen merrie met zomerexceem kopen, zeker in deze regio niet. Meestal verergerd het zich na verhuizing door stress en dan ben je nog verder van huis. Ik vind Fell pony's trouwens wel ontzettend gaaf! Maar ook de Merens vind ik leuk :))

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 00:16

Is trouwens een flinke beer op de foto! Merenzen zijn ook wel leuk! (inside joke; als ze een aardige baas hebben :') )

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 00:20

Mallow schreef:
Wat vinden jullie van fell pony's :D?

jaaaa leuk,wij hebben nog een hele leuke 2 jarige hengst staan,dat is zo'n schatje...

verder iedereen haaai,ben te moe om te reageren,loopt even allemaal niet zo lekker hier,moet wennen aan mn nieuwe werk... ect.Lees wel bij maar verder kruip ik weer even onder mn steen...

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 00:20

hahahaha Bianca ik had je bericht nog niet gelezen en we roepen allebei wat over een merenz!
Pfoe, ik ga je geen advies geven hoor, ik zou ook niet weten waar ik in zou moeten snijden! Zonder mijn beestjes ben ik iig ook nergens! Die zijn mijn ontspanning(meestal dan)
En ik vind het wel heel zielig voor Mich dat je hem op het internet zet met een 'ik heb mijn vinger in het stopcontact gehad' kapsel :=

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 00:25

ben ff t hondje zijn behoeftes laten doen!! zo terug!