Ja.. NL talig.. Je hoeft dr ook niet op te vallen, maar de muziek is leuk. En dat ze dan ook nog een lust zijn voor het oog is mooi meegenomen..
Hahahaha, dat is jouw mening Ik ben al een paar dagen aan het genieten van Simply Red (dubbel cd The very best of) Heerlijke muziek ter ontspanning, niet dermate 'leuk' dat ik wil meebleren (want dat leidt af) maar toch fijn om naar te luisteren op achtergrond
Nee... Ik ken wel 19 en 20 jarigen waarvan ik zeg, die hebben een hele andere uitstraling, maar daar vallen deze twee niet onder
Simply Red is inderdaad OUD Nick en Simon is leuke muziek, ben zoiezo wel van het melallen met de muziek hou wel van NL talig
Snowville schreef:Niks over rood he Haha nee.. Jij bent toch niet oud.. Ik bedoel die rooie ouwe krullenkop.. Kabeljouw is op TV Raar mens..
Maya schreef:Snowville schreef:Simply Red is inderdaad OUD --> http://nl.youtube.com/watch?v=feBRZCgH9SU Ja, dus? OUD ZEER?
Het is wel een héérlijk liedje... dat ie er nou zo oud uitziet kan ie ook niet helpen... Hij heeft een mooie stem.Dito voor Sean Connery, oudje 1e klas, maar die stem!