Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Rommulus doordat stalgenootje zwanger was en nu net kindje heeft heb ik er niet veel naar gevraagd (zij heeft nog af en toe rechtstreeks contact). Had gehoopt dat er wel een belletje zou komen als het veulen er is maar volgens mij is ze pas later in het jaar juni/juli uitgeteld ... 
onzin dat ruiterbewijs... maarja als t verplicht wordt heb ik geen zin in een boete als ik door het bos ga
Het is hier best druk dus is de pakkans best groot en dan kan ik het beter een keer halen ... --> in het oude bos waar ik reed was de boete van buiten ruiterpad rijden al 60 gulden dat is het mij niet waard dan haal ik dat stomme ding wel
liefst begeleiding en zelf rijden. Een ander erop laten rijden kan ook maar dan leer jij het nog niet samen met hem
. De onzekerheid hoort bij inrijden
en het belangrijkste daarbij is naar mijn idee dat er regelmatig een keer iemand vanaf de zijkant mee kijkt en begeleidt dat geeft je vertrouwen dat het goed gaat en je hem iets leert en zij zien dan ook de vooruitgangen beter dan je zelf soms merkt/ ziet
--> dan komen jullie er zeker samen wel uit
.
Berdien maffe cavia's idd hopelijk is het gewoon gekkigheid en niks ergs ...
LordJ leuke foto's
hmm dacht dat collega een keer kalender met photoshop had gemaakt
Hendrik weet waar ie zich vuil kan maken
allemaal proefborden op aan t eten
onze vijver is een tijd best troebel geweest en nu is ie gelukkig weer helder maar nu missen we een paar vissen
. 1 best grote blauwe winde, 1 goudwinde en 1 sarassa (en die hadden we maar 1
)

maar we hebben losse stenen langs de kant (die dus snel zouden verplaatsen) en de vijver wordt meteen redelijk diep en men zegt dat reigers er dan niks vangen (ivm poot in water) dus vandaar 

IIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE hoop t niet

Moet er toch niet aan denken examen te doen. Maar wat moet, dat moet. l0rdJ schreef:Kan iemand mij helpen?
Ik ben op zoek naar een Programma waar ik een kalender mee kan maken, Gewoon zo een verjaardagskalender, met van die hokjes met de dagen, waar je dan zelf een foto bij kan doen. Alles wat ik vind moet je betalen, ik wil hem gewoon zelf maken, en hier uitprinten, iemand die iets weet?
een mini silly zou ik dus echt geweldig vinden ondanks dat sommigen het er niet mee eens zouden zijn
) en achter ons is een fixe sloot en plas enzo, dus daar komt de reiger wel aan z'n trekken
Om zeven uur! Dan slapen mensen nog! En dan allemaal muziek enzo..
Stomvervelend
--> misschien kun je op internet meer info erover vinden (minimale afmetingen, kuubs water enzo
)
hier de shubukin dus goede duikers
maar de windes zwemmen ook veel meer aan t oppervlak = makkelijke prooi
en denk ik best velen met mij
(de hele straat loopt hier leeg rond half 8
)
Rom ik zou dat ook wel leuk vinden, benieuwd wat zo'n combi van gelijke kleurtjes zou brengen
misschien wel een "saaie" zwartwitte
zou idd ook niet goed kunnen slapen ...
maar wel vandaag brief gekregen dat mijn sollicitatie voor andere functie ontvangen is
nu duimen duimen duimen ... l0rdJ schreef:Kan iemand mij helpen?
Ik ben op zoek naar een Programma waar ik een kalender mee kan maken, Gewoon zo een verjaardagskalender, met van die hokjes met de dagen, waar je dan zelf een foto bij kan doen. Alles wat ik vind moet je betalen, ik wil hem gewoon zelf maken, en hier uitprinten, iemand die iets weet?

viewtopic.php?f=175&t=773129&start=0&st=0&sk=t&sd=a 
)