l0rdJ schreef:Kan iemand mij helpen?
Ik ben op zoek naar een Programma waar ik een kalender mee kan maken, Gewoon zo een verjaardagskalender, met van die hokjes met de dagen, waar je dan zelf een foto bij kan doen. Alles wat ik vind moet je betalen, ik wil hem gewoon zelf maken, en hier uitprinten, iemand die iets weet?
Ik doe het met Adobe photoshop elements, maar dat is een programma wat je aan moet schaffen. Je kunt dan met je eigen foto's een kalender maken.
Ik kan er een voor je maken als je wilt, heb ik alleen foto's nodig via internet of mail en welke foto je bij welke maand wil hebben. Ik zet dat op een cd en voila je kalender. Ik verveel me toch maar met dit weer.
Over de vijvers en reigers. Ze staan hier niet perse in de vijver. Ze zitten zelfs bij ons op de schutting te spieden in de vijver en als ze wat zien duiken ze er op! Ook hier in de sloten staan ze met hun poten op de kant. Fijnmazig netje spannen?
Mijn zus heeft een eendenvijver, een knoepert van een ding, met allemaal eendjes en zo. Hokken voor de beestjes om eieren in te leggen. Nu zijn in 2 uur tijd 22 eieren foetsie! We weten niet welk roofdier zoiets kan doen zonder schalen achter te laten, we denken dat iemand ze gejat heeft. Je hebt er geen zicht op het is achterop het terrein. Aso niet? Daar helpt geen fijnmazig netje, misschien stroomdraad wel met 220 V
Mijn ouwe paard stond te rillen van de kou zo met die regen, ik heb een bucas dekentje gehaald, maar voor zo'n prijzige deken vind ik dat ze maar onhandige voorsluitingen hebben, ik heb liever gespen. Flint zijn kokertje wordt al minder dik, maar ik vind het nog steeds behoorlijk. Ik heb het van te voren nooit zo goed bestudeert, dus heb geen idee of ie al weer op 'normale' grootte is
Maar hij eet goed en heeft geen koorts.