[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:28

zonde Chub....dat wordt echt haastwerk dadelijk....Heb hier nog wel een kleine jutezak liggen van de sintsnoepjes op kantoor van vandaag (letter en pepernoten in plasticzakje nog).

Gesprek gehad met de baas, lekker relaxte vent is dat ook! Indeling:
December - allerlei crea dingen doen in o.a. powerpoint. Decoratiesets voor in de drogisterijen verzorgen voor een tandpasta-aktie over koken. Meeting in Garderen bijwonen met luchtbugsschieten en quadrijden. Nieuwe mappen opzetten voor 2006 en verder waar ik zin in heb. Eind van deze maand zit ik op 50%.
Januari 2006 beginnen met eigen werk oppakken, eind van deze maand zit ik op 100%. Er komen veel meer crea dingen bij op mijn werk, presentaties moeten veel gelikter etc etc.
Nou zijn ze dan blij met me of zijn ze blij met me (ondanks de bakken met geld die ik ze de afgelopen ziekte jaren al gekost heb....)???

Heb alles gelezen maar mijn kat EIST nu dat ik haar aandacht ga geven.

PS: werk nu 2 dagen van 4 uur, vanaf nu elke week 3 uur erbij per week.

Yarka, dank je ik doe namelijk ruim 2 maanden met 1 zak voor 2 eters.

KootMiraDrum

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:33

Heb vanochtend eigenaresse van Daafje gebeld, hij gaat achteruit. Ze wacht nog af tot na het weekend...

De collega van de bonje van laatst vertelde me dat het zichtbaar begint te worden dat ik nu 8 kg lichaamsgewicht kwijt ben
Okee, er moet nog 25 kg af, maar het begin is er.

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:37

Dat doet een mens goed FK!
Balen van Daaf........

Tricky1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:37

Oh Flet, ja, dit keer heb ik hem zelfs dubbel! Je hoort snel van me hoor, tishierzodruk! Af en toe moet ik mezelf even ontplakken van het beeldscherm en dan doe ik dus Bokt lezen tussendoor. Nog steeds beeldscherm maar dan geen cijfertjes, gelukkig.

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:38

Wat een leuke foto Tricky en Leonoor!!

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:44

FK, kan nog niet branden hier, als het me lukt wil ik het wel eens opsturen, het is een stukje van misschien 15 minuten en ze laat het zien met een trage quarter haha heel verrassend
over daafje gedroomd, beetje positief nog of geen leuke dingen?
gaat niet goed met hem dus... pfff moeilijk hoor
en compliment gehad dus van de bonje collega, leuk!

jellie, beetje zielig allemaal van fluit gewoon dus, baasje wat hem houdt omdat ze hem al zo lang heeft, niet omdat ze nu nog van hem geniet, als t mijn beest was zocht ik er een geschikt iemand voor om er nog jaren plezier van te hebben
jammer dat je op deze manier mensen moet leren kennen
lief dat je even bij de lang zieke collega langs gaat!

jean, van harte met je dochter!
dat werkt bij mij een enkele keer, er niet aan denken, moest vanochtend paarden voeren dus dan is het gewoon doorbenen, ging gelukkig ook beter later maar was ook andere pijn
fijn dat het bij jou wel aardig werkt, toch moet je het niet altijd negeren of wegstoppen, maar ik begrijp wat je bedoeld hoor...
lekker dat je de hengsten weer bij stal hebt!

wenk, moeilijk bedje uit kunnen komen dus
ja je had het al eerder gezegd van geld voor vragen, vanaf nu dus maar, verrassend dat ik vandaag ineens geen pb's erover heb hahaha
lisje wil dus gewoon niet meer met die groepsles, beetje voor jezelf rijden nu dus

chubby, leuke date gehad dus en goede gevoelens erover nu, super hoor! hoop dat er een vervolg komt snel!

yarka, beterschap met je verkoudheid, en ook geen tijd voor suprise, ik moet morgen snel alles halen aan cadeaus, heb ook nauwelijks tijd haha, en ik zit nog wel thuis hihi, veels te druk met de beesten

spetter, spierpijn ahh kan het me goed voorstellen
iemand die meeloopt van de cursus dus, hopen dat de bewoners nu wel antwoord geven op vragen hihi
balen dat je niet veel profijt hebt gehad van je operatie, zou toch goed moeten zijn denk je dan, hmmz hopen dat het toch overgaat weer...

flettie, al bijna op 200 dagen, wat gaat het toch snel!

cheveyo, mooie neus haha

nikitagogo, wil wel foto's zien van de stallen als ze af zijn hoor
zal ook weer eens op de weegschaal, heb de afgelopen 2 dagen niks gesnoept, zelfs geen stukje kaas voor het naar bed gaan haha

keevagirl, die st patrick is een knapperd, leuke foto's van de dekking ook enzo!

marcella, gewoon langs de docter dus, misschien kan die het wel verhelpen hihi
zou lekker zijn als je straks wedstrijden naast de deur hebt, geen trailer meer huren enzo

pellie, vlas is idd glad, daarom mag je het ook niet in trailers doen geloof ik
en wanneer je op een kale bodem begint die eerst natmaken zodat je een goede en vaste bodem hebt

leonoor, lieve foto weer

tricky, leuke foto bewerking!

stees, leuke tink hihi, ineens veel verandering in gedrag dus, sluit me opzich aan bij wat chubby zegt, of is er ook verandering in voer, misschien veel krachtvoer, te veel dan, ken tinks die zeg maar een kilo kregen per keer en die waren gewoon explosief, mijn tink kreeg altijd een handje brok, was dan nog vet, en nog energiek (zie dat ie wel normale hoeveelheden krijgt en dat ie anders ook invalt, wat voor brok is het, een prestatiebrok zou misschien teveel voor hem zijn bv, terwijl ie van een basisbrok niet heftig zou worden, noem ook maar iets hoor)
verder lijkt het veel op uitproberen dus, dan zou consequent zijn erg goed kunnen werken, even extra zeg maar
anders zit ik toch te denken aan je zadel, tinks worden op die leeftijd vaak nog een stuk breder, als het te krap zou gaan zitten kan het zijn dat hij wegrent voor die druk zeg maar
succes ermee in ieder geval,

zo jullie hebben veel gekletst, gister 2 pagina's maar en nu ineens 5 haha

vanochtend lekker paardjes gevoerd, toen ik terug kwam stond de oppasmama voor de deur, ik zou toch oppassen haha, half 10, ik dacht savonds, maargoed was dus net op tijd hihi
vanmiddag buiten gereden met mn ex, KINGEMANS haha, moest naar de school van de zoon van de eigenaars, die gaf een spreekbeurt over tinks, dus ben er ff met hem heen gereden, hij was wel braaf maar constant hulpen erbij, been aanleggen, teugel erbij, niet meer zo gewend hihi
vanaaf maar ff lekker met fig werken, hij is er al wel 2x goed uit geweest dus dat scheelt

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:45

beetje lange samenbvatting weer haha

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:55

lekker wat te lezen voor de verandering Roos haha, enne jij hebt net zo'n neus als ik Afbeelding
Lekker op The King gereden Roos, en nog spijt gekregen onderweg, zee neker .

Leuke spannende date geweest dus Chub, en heavy in love!! Stiefmoeder in aantocht. Ben ook stiefmoeder geweest, heerlijke tijd met de meiden gehad maar er zit helaas ook een mindere kant aan. Hoop dat die voor jou verborgen blijft of er zelfs niet is.

Jean, gefeliciteerd met je dochter!

Ga maar eens wat doen hier. Even Afbeelding en Afbeelding en weer Afbeelding

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 18:25

Hey hallo allemaal...

Hihi, chub, gaat goed in de liefde dus... Heerlijk!!!

Leuke babbiefoto's!! Leo, wat een heerlijk koppie heeft die kleine van jou toch....

Nog 1 dagje mensen, en dan is het weer weekend... Ik ga zoooooooo veel leuke dingen doen dit weekend, ik heb er echt zin in!!!

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 18:26

vertel Wenk!!

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 18:30

Zaterdag helpen bij de mensen van het land. Zij gaan de sint rijden in H'sum en hebben aan alle kanten hulp nodig. Ik moet dan eerst lekker 2 lesjes geven en daarna daarheen. Daarna hoop ik nog even tijd te hebben om een klein rondje met de bolle te rijden en dan lekker een dvdtje ofzo kijken thuis. Zondag ook lekker met de paardjes aan de slag, we gaan eens kijken hoe Fons het doet als handpaard...

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 18:42

oh leuk!!! Veel plezier

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 18:50

Goedenavond allemaal,

#Spetter wat vervelend van je bijholtes....

#Leonoor: wat een mooie avatar!!!!! Hoe gaat het met je kleine dame?? Wat een scheetje is het op de foto.... en al staan met steun met 7 maanden,.....wow...

#Chubby geen M&M's gesnoept

#Tinkiebel: hoe gaat het met je? en hoe is het met de heren... heb je nieuwe foto's?

#Yarka: ik zou graag een aantal zakken willen bestellen die je voor me mee zou kunnen nemen naar de hengsten keuring....

#Cheveyo: wat goed dat het lekker vordert op je werk qua herintreden.
Stoere smileys heb jij zeg!!

#Wenk: lekker druk weekend he....klinkt gezellig

Ben lekker naar Silas geweest vandaag, wat is hij toch een kroeler....Hij vind het ook zo lekker om overal gekriebeld te worden....heerlijk!

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 18:54

Chev:Haha dat komt zeker goed!!!

Silas: Ja dat word ook gezellig denk ik...

De mensen waar ik het weekend mee door ga brengen zijn eigenlijk allemaal wel leuk, dus dat komt wel goed...

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 19:46

chev ik hoop niet dat je het in die volgorde doet??

ik heb vandaag winterdekbedje in de wasmachien gepropt, hij wilde amper nog draaien met wat mazzel is ie straks droog en kunnen we lekker warm koese

stees, ik zat ook aan het voer te denken maar dat kan het niet zijn nee.

de vlas is vermengd met rapsodie dus het is verder wel stevig voor de paarden.

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 20:28

SuperRoos schreef:
wenk, moeilijk bedje uit kunnen komen dus
ja je had het al eerder gezegd van geld voor vragen, vanaf nu dus maar, verrassend dat ik vandaag ineens geen pb's erover heb hahaha

Had je gedacht..... Ben nog druk bezig..... Alleen je site weer kwijt en ik moet nog kijken of de foto's gelukt zijn. De vorige keer waren ze te donker dus ik heb ze opnieuw moeten nemen. Alleen van de meiden, want de boys krijg ik er alleen niet goed op. Staan altijd anders dan ik wil
Chips: ben ik net te laat met inleveren......nu gaan betalen

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 21:54

cheveyo, haha probeer op de meesten wel te reageren dus vaak zo'n waslijst van mij
geker zeen spijt gehad na het rijden op king, zou er niet meer aan kunnen wennen hihi
leuke emoticons trouwens

wenk, bijna weer weekend idd, leuke dingen ga je doen, leuk met fons als handpaard!

silas, lekker kriebel/knuffelpaardje heb je ook, lekker he!

indezz, hihi regel wel groepskorting haha
paardjes mag je gewoon vastzetten met halster om hoor, dat is iets makkelijker, en die mega voorplukken kunnen het best achter het haltser gepropt worden hihi

jellie, waar blijft je spring verslag hihi

ben verliefd op poppetje figor
hij is nu officieel omgedoopt tot cutter bill figor, hij gaat samen met cutter bill kit koeien cutten hoop ik toch
hij ging vanaaf weer stiekem een ander paard cutten in de bak haha
verder liep hij de sterren van de hemel, super zn schouder erbij, lekker recht en iets nagefelijk, heerlijk ontspannen maar pittig, hihi hij had flink de pas erin
flinke galop, ook de bochten gingen goed en evenwichtig en ook voor het eerst nette voltes in galop kunnen maken waarbij hij zn schouder goed gebruikte, zie zn bouw ook zo vooruit gaan, super
denk toch dat ik heel veel dressuur erbij ga pakken om hem toch soepel en sterk te houden, bij parelli komen de echte oefeningen pas in level 3 maar fig heeft dit nodig anders krijgt hij slappe delen in zn bouw, met name zn rug en achterhand dan en die zijn nu super, en ben pas net lekker bezig
hihi kan wel blijfen vertellen, ben echt trots op mn ventje! lekker worteltjes aan hem gegeven!

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 21:56

zat ook ff te rekenen, over 2 maandjes alweer operatie
nog mensen die me blij komen maken dan haha, mensen mogen de hele dag op bezoek komen
camera verplicht want als ik lig te ijlen en te hallucineren dan moet dat vastgelegd worden hahaha

indezz, wel handig mn site weer even geven he haha
http://www.freewebs.com/karakteranalyses
kom je trouwens wel op de sites van bonte, die zijn namelijk hetzelfde zeg maar
krijg je wel iets te zien of een error alleen?

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 22:00

*meld zich*

:'( Mijn PC is gecrashed, en na vele pogingen is toch echt alles verloren gegaan! Alle foto's e.d. van het afgelopen jaar zijn foetsie... Van de jaren daarvoor stond al op cd 'gelukkig'. Ik dacht altijd dat ik niet materialistisch was, maar hecht toch wel enige waarde aan die foto's!

Heb net globaal alles bijgelezen van de afgelopen dagen, maar is echt teveel om even snel op te reageren...
Ik kan zo af en toe op de PC van m'n moeder's vriend, dus ik kan af en toe wat van me laten horen....

Ciaociao

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 22:03

leon, balen van je pc, en echt erg van je foto's, staan die ook niet ergens op een upload site meer?
hmmz balen hoor, fijn dat je af en toe even wat kan laten horen

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 22:30

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 22:33

Jee Leon dat is balen!
Superroos, gaaf dat figje het zo goed doet zeg!
Leuke foto van Josephine gezien! Mooie avatar ook!
Pellie, bedankt voor de stenentip! Zal eens vragen ook aan de zus van mijn opa. Ze heeft vroeger wel veel met stenen gedaan ook. Ik heb nu ook sinuforce van Vogel gehaald. Hopelijk helpt dat ook.

Mijn dienst verliep best goed. Had veel stof om te oefenen. Conflicten, hoe oplossen volgens die methode enzo. Ze was wel te spreken over mijn rust. Gaf bewoners de tijd en mengde me niet in hun gesprek als het niet nodig was. Ook moest ik een gesprek plannen met iemand om uit te leggen wat we deden. Werd een erg leuk gesprek! Bewoonster vertelde haar wensen wat ze wilde leren en dat had ik dus niet verwacht. Soms was ik het niet eens met mijn "schaduw" , maar je moet echt anders gaan denken. Leerzaam!
Nu lekker slapen. Trusten allemaal!

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 22:49

Arme Leon, heb het ook al een paar keer gehad, alles foetsie

Chub, hoe staat het met je nieuwe huis, ben je nog zoekende?

4 stalletjes op pensionnetje zijn nu bezet. Tussen 1700 en 1800 kwamen de 2 kwpn'ers. Was net terug van buitenrit dus Sox stond op te drogen. Ze ging er wel héél relaxed mee om dus heb haar binnen laten staan. Echt, het is dè stabiliserende factor overal. Ik was bij haar in d'r box staan hangen, over het deurtje te kleppen met de nieuwelingen. Gaat ze rustig d'r biks opeten, en dan lekker uit d'r hooinet plukken, en af en toe tegen me aan duwen, zo lekker kroelen. Trekt zich nergen wat van aan. Ik wil haar echt nergens tegen ruilen. Vanmiddag op rit was ze weer zo vrolijk en voorwaarts en gehoorzaam. Daar kan geen paard tegenop. Ze krijgt behoorlijk wat krachtvoer nu maar ik kan niet zeggen dat ze daar vervelend van wordt. Ze ziet er prachtig uit, grasbuik weg, glanzend en dankzij d'r buitendeken niet al te dik in d'r vacht. Maar na het rijden toch veel natter dan een warmbloed. Ik heb een fleecedeken besteld met hals die teruggeklapt kan worden. Is wel lekker na het rijden om op te drogen. Maar ook als staldeken als het ècht koud wordt.

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 22:53

kom me even melden, ik heb nog niks gelezen.
hier alles oke, damian hoest bijna niet meer, vandaag maar een keer gehoord, gelukkig.

Annick

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 05:12

Goedemorgen,

#Leon : dat is balen van je foto's....

#Annik: wat goed dat het hoesten eindelijk over gaat!

fijne dag allemaal