[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Poosje81

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 12:14

Staat bij dat hij net beleerd is en als ik de foto's zo zie, inclusief schriktraining, zit er al in ieder geval een kleine basis in.

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 12:26

ja dat bedoelde ik ook(zit op mn werk hihi, tis alleen beetje rustig op dit moment..)

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 13:03

1000 is idd wat krap. Al moet ik heel eerlijk zeggen, als iemand kan bewijzen dat er een top huisje voor Mo is zou ik het ervoor doen.

Maar goed, die is natuurlijk niet 100% gezond, dus dat is wel anders.

Overigens zie ik weer erg kwijlbare tinkers langskomen hoor :D Ik kan helaas niet altijd reageren maar vind het heerlijk om bij te lezen.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 13:05

Weet nog wel een hele knappe 1,5 jarige die voor dat bedrag weg mag :j

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 13:07

Even een tip: koop niet bij Jansen van den Hout, ik wil je dat op het hart drukken. Heb er een slechte ervaring mee. Voor degene die meer wil weten pb maar.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 13:14

Ik heb er ook wel eens gekocht, viel me niet tegen. Maar tegenwoordig doe ik het niet meer, koop wel particulier :j

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 13:17

Dat is ook maar beter, vind het net een fabriek daar en dan nog zonder te spreken over de rest ...

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 13:18

Is ook al vele jaren geleden hoor :j Paard in kwestie is nu 7 denk ik? Was toen een jaarling?

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-12 13:32

Ik denk dat jaarlingen e.d. in deze tijd wel rond de €1000,- weggaan idd.
Je wilt heel graag een beleerd paardje?

Je zou Leon van Snowville.eu (Snowdon op bokt) eens kunnen contacten. Die zit veel rondom de tinker verkoop :j

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 13:36

Leonoor schreef:
Maar laten we even eerlijk zijn, een budget van 1000 euro voor een volwassen tinker is eigenlijk te krap. Daar krijg je een leuk veulen of een leuke jaarling voor, maar dan houdt het ook wel op.

Ook Jansen van den Hout is duurder :j

Dat zei ik ook al... Ik zou ook een onderbuik gevoel krijgen als iemand zijn of haar gezonde paard voor dit bedrag weg zouden doen..

Bedoelde jij die knappe zoon van King???

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 14:15

Ze zijn idd wel goedkoper, maar je moet erop vallen vind ik. voor grace onbetuigd betaalde ik destijds 2275. Geen moment spijt. Super koel en braaf en heb nog steeds leuk contact met de mensen. Zij wonen slechts 25 km verderop.

zo eff klaarmaken om weer te gaan werken. Zondag horse event!!!

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 14:23

Jeps, die leuke zoon van King staat idd ook nog te koop. Wordt niet mee geadverteerd op het moment, maar hij is het wel,.

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 14:27

dat is nou een nette prijs, al had een ander misschien wel veeeel meer voor haar gevraagd haha
als je tegenwoordig de prijzen ziet.. maar soms zit er net een beauty tussen en heb je geluk met de prijs haha en mensen mogen zelf hun prijs bepalen he.. bedoel.. je kan ook 3000 euro voor een shetlander vragen, het is maar net wat iemand er voor geeft en je hebt er maar 1 nodig hahaha

werkse en plezier bij de Horse event!
hier wordt het strandweer dus ik lig denk ik nog wel een paar keer in mijn grote achtertuin aan het water..
al moet ik ook nog mijn koffer inpakken gezien we volgende week onze turkse achtertuin gaan bekijken hahaha :+

by the way.. las net dat de ons bekende hengst Moes overleden is... weer een pracht hengst minder.... ;(

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 14:50

Zonde he van Moes....

Morgenavond rondje zwemmen met de paarden!

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 15:00

ja echt he!

lekker, je hebt gelijk! we krijgen mooi weer hierzo!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-12 15:01

lekker zeg! zwembadje en zwemmen met de paarden!
Ik ben echt niet lekker, dus zit binnen te rillen met een fleecevest aan.. bleh..

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 15:04

ag zonde, hopenlijk voel je je morgen stukken beter!!! beterschap

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 15:43

Oh heerlijk!

Ja geluk wel met Gracey hoor. Vond het niet erg om dat te betalen, voor haar omgang is ze eht zeker dubbel en dwars waard! Ook de tijd die ze in haar hebben gestoken.

Beterschap Karlijn!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 15:50

nah beleerd of niet beleerd dat maakt mij niet zo heel veel uit het moet me aanspreken...
pride sprak me toen eigenlijk aan op ze leuke hoofdje maar ja we zien wel wat er op ons pad verder gaat komen :D

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 15:59

naja als je budget wat hoger zou zijn ;) had ik nog een heel lieve kerel in de aanbiedig!

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 16:23

of inderdaad even nog een paar maandjes doorsparen. Denk dat je veel verder komt dan inderdaad :-)

Trouwens uiteten was gisteren heerlijk! Zo'n samengesteld tapasmenu van 3 gangen genomen, heerlijk!

Morgen ga ik weer een trektochtje maken met Grace, weer naar het meer alleen zullen er nu zonneaanbidders zijn dus blijven we daar maar weg, maar er is een heel mooi park/bosje bij. Dit keer ga ik met een stalgenootje.
We reden vandaag nog langs een wei met veulentjes, Grace was zo lief aan het snuffelen en hinniken naar ze. Weet zeker dat ze oit een goede mamma zal zijn.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 17:03

Heeft die Ciska ervaring met paarden die niet op de trailer willen?

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 17:09

Tja, ik betaalde al meer voor mijn nu 2,5 jarige. En ik kocht haar met 5 maanden al :D. Vindt het echt wonderbaarlijk dat je een paard dat beleerd is, en verder geen gebreken of rare trekjes heeft wilt verkopen voor zo weinig. Je hebt er dan toch een hoop tijd en energie in gestoken? Mijn tinker heeft wel een mooi papier, dus ik had die 1250 euro er wel voor over, en ze is nog steeds superleuk gelukkig. Mensen die een paard bij mij willen kopen zullen toch echt wel met wat meer over de brug moeten komen hoor :P.

Ik zou het alleen begrijpen als er een gebrek is aan het paard, of het dier met spoed weg moet om de 1 of andere reden.

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 17:19

Oef ,ik betaalde voor alle drie veeeeel meer ,maar het is ook wat je er voor over hebt ( trouwens Kyan was ook veel duurder in de verkoop en had ik toch binnen 6 weken verkocht ).
Maakt niet uit , er komt vast een maatje op jouw pad !
Maar zou toch door gaan sparen .... die van 1250 staat bij dat hij nog erg veel moet leren .. is dat leren luisteren ? tja , kan van alles zijn ...... ( en er staat bieden vanaf 1250 , dus dnek niet dat hij ervoor weg maag gaan ? weet het ook niet hoor !

Hier ben ik zojuist terug van een geweldige rit
2 weken geleden bracht ik Kaydee aan de hand weg en nu na 2 weken heb ik haar rijdend terug gereden naar huis.
Ruim 3 kwartier , hahahah
Maar het was af en toe best spannend , maar ze heeft niet een keertje gek gedaan !

Ben heeeeeeeel trots op d'r en nu lekker elke dag evn rijden , want conditie missen we allebei , het zweet droop er anaf bij Kaydee en ik had een kop als een biet , hahahah
Maar we hebben ook heerlijk een stuk gedraaft nog ! Zo braaf ding !

Heb nog geen foto, alleen eentje van dat ik erop zit , maar die houden jullie nog tegoed !

groetjes van een heeeeeel trotse Chantal !

( trots ,omdat ik toch niet echt meer durfde te rijden na een onmogelijk te rijden Tinker ..... En nu stap ik zomaar op een net beleerd paard en rij er '' eventjes" mee naar huis ! )

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 17:36

@karlijn:beterschap,volgensmij heerst het overal wel.Ik heb er veel in mijn omgeving die niet helemaal lekker zijn.Zelf heb ik ook last van een beginnende keelontsteking,niet fijn..
@fayem:sorry,ik noemde de verkeerde.Ik bedoelde uiteraard nathalie...gister er laat in en vanmorgen vroeg eruit,dan krijg je zoiets...