Heb toch het gevoel dat ik gezellig moet doen, anders voelt de nieuwe vriendin (en haar zoontje) zich ook niet echt welkom. En ik weet niet of ik dat kan opbrengen. En er wordt zeker gevraagd hoe het gaat en dan is het weer huilen met een vreemde erbij. Ga proberen een knop om te zetten en er het beste van te maken. Om het af te zeggen vind ik rot voor mijn schoonouders.
Ze had het over hoe men langs elkaar heen leeft en doordat we ons anoniem (internet) kunnen uiten dit vaak met steeds minder respect doen. Je kunt je laten horen zonder gezien te worden. Ze riep op er meer voor elkaar te zijn en meer respect voor een ander te tonen.
veel suc6 dan grit vanavond, kan het me goed voorstellen. vorig jaar vond ik een hel, we waren bij pims familie en kregen bericht dat onze beste vriend was overleden. we zijn mooi met zn 2en naar buiten gegaan, want hoe goed het ook bedoeld was, ik ben dan liever alleen.
(gister dus alweer een jaar geleden, de tijd gaat veelste snel)
grrr
Geplaatst: 25-12-09 15:43
Hier is het ook wat minder... Mees z'n oma ligt op sterven, en we gaan dus straks afscheid nemen... Ik heb zelf eerlijk gezegd verder geen emotionele band met haar, maar Mees natuurlijk wel.
Het rondje uitwaaien op Lucy was geslaagd, wat een koude wind staat er! Nu even omkleden en naar m'n ouders.
ellieellende
Geplaatst: 25-12-09 18:53
Goedemiddag allemaal!
Iedereen redelijk tot goed de middag door gekomen zo te lezen. Idd Maartje, kerst is vaak ook een beetje dubbel ... Het is helemaal niet vreemd hoor Ingrid als je verdrietig bent... ook al is er iemand nieuws bij, je bent zoals je bent en de zon kan niet altijd schijnen! Persoonlijk heb ik een hekel aan mensen die voordoen alsof de zon altijd schijnt... dat is nu eenmaal niet zo!
Heb vanmiddag met de familie van moeders kant gevreten, gevreten en gevreten... ok en een spelletje gedaan... Ik ben netjes nuchter gebleven, want ik moest oma naar huis brengen met de auto, inmiddels heb ik nu wel een glas wijn ingeschonken...
Morgenavond gaan we sowieso met een clubje stappen, altijd erg gezellig 2e kerstdag! en gratis drank halen in elke kroeg omdat ik jarig ben