Net met clover geoefend met 1 voetje geven, ze gaf elke keer een slinger aan dat been, niet normaal. Dus dr even flink op dr plaats gezet, was dr echt niet van gediend, ze was meer op dr omgeving aan het letten dan op mij, en ik vroeg gewoon om even 1 beentje op te tillen, Daarna deed ze t perfect
Haha clover even een kleine opvoedcursus gehad Ag hoort erbij pal moet hem ook nog zo af en toe
Leuke foto's leon! Tja de staarten, die mensen vinden dat dat nou eenmaal bij het ras hoort, ik ben er ondertussen wel aan gewend. Zeg niet dat ik het mooi vind maar heb me erbij neer gelegt
Kim gevoelig, balen paintlinger! Himyar heeft het ook bijna altijd.
We hebben himyar nu op speciale lichte ijzers met siliconen. op zwaardere ijzers loopt hij nog beroerder omdat hij denkt dat hij dan beton moet meeslepen ofzo. Maar zijn verzenen zijn ook vrij dus dus dat speelt ook mee.
Ik vind dat toch sneu hoor die kortgewiekte staarten..
Kim gevoelige hoeven
Goedzo Eva, ze moet wel even op jou letten of niet dan.
Ik heb vandaag een prachtig brok citrien gekocht, was nog een koopje ook.
ringelberg
Geplaatst: 19-09-09 22:05
goeieavond
Denise wat is citrien?
klavertje opgevoed Peb heeft ook nog wel eens zo'n bui.Dan wil je naar de stal maar zij vind dan dat ze naar t kuil moet,en dus fladder ik er achter aan...not.
Leon,staan al die shire's er zo bij met die staarten?wij willen volgend jaar ook met een merrie met veulen(als alles goed gaat),maar om m nou zo te kortwieken...
verder niks te melden,ben al heel de week niet zo lekker,maar niet erg genoeg om ziekte zijn.Oh ja,waar ik stevig van baalde,ik was gaan rijden vandaag,erg warm,ik kom terug,spoel Peb lekker af,heeft ze aan alletwee de kanten drukplaatsen van de singel.haar eraf en een beetje een rauwe huid.Ik heb jaren een thorrowgood singel gehad en nu een barefoot maar daar wordt ik niet blij van hoor.Nu maar een bontje aangeschaft.
Och Leon,dat meisje met die clydesdale,machtig zo'n klein grietje met zo'n reus
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 19-09-09 22:14
Citrien is een edelsteen en ik heb er een heel brok van, dus inclusief het gesteente waar het uit gewonnen wordt.
Zoiets als dit:
Alleen bij die van mij zijn de lagen in het gesteente veel mooier.
Ik ben ook niet zo kapot van de Barefootsingels. Ik had een dressuursingel met elastiek, maar door dat elastiek kwamen de gespen voorbij het onderliggende deel, en lagen de gespen alsnog tegen de buik, haren ertussen enz. Ik heb nu een singel van Harry's Horse, sharkskin met elastiek, waarbij de gespen niet tegen het paard komen:
Bovendien ging het leer van de BF singel snel kapot.
Vervelend dat je nog steeds niet lekker bent, misschien komt de stress van de afgelopen tijd er een beetje uit
snowdon
Geplaatst: 19-09-09 22:15
Nee die staarten waren niet allemaal zo gekortwiekt! Sommigen waren nog wel opgebonden met bandage en dan zo'n pluim. Plaids in de manen hadden ze wel allemaal dacht ik.
Maar het stamboek adviseert de staarten NIET te scheren
Is iets van vroeger en afkomstig uit Engeland. De meesten liepen ook netjes in pak ipv in het wit
mnkortleve
Geplaatst: 19-09-09 22:44
draaakje Leuke foto's.
A_Pallieter Jeetje heel verhaal zeg, heb je nu nog last of valt het mee?
Mallow Heeft mams toch niet echt opgelet.
_Rhiannon_ Lekker dagje. Dat probleem had ik dus ook met de singel van barefoot ik heb een bontje genomen dat ongeveer 3 cm aan beide kanten uitsteekt over de lengte door midden geknipt er klitteband op gezet en het werkt geweldig.
Maya Mooie bips
snowdon Jammer dat we elkaar net misgelopen zijn wij zijn er de hele ochtend en halve middag geweest.
Whis_Serada lekker aan het shoppen geweest.
eefje03 Ook al niet lekker
Ik ben vandaag op Leusden geweest samen mat Sandra we zijn de hele dag zo'n beetje met Sabrina Saskia opgetrokken. Sabrina reed s'morgens een dressuurproef met Qannick en s'middags heeft ze gesprongen. Saskia heeft die bolle opgehaalt om een bosrit te maken. Lekkere sukkel is het.
Goeiemorgen... Zit elke dag met smart bij te lezen, te kijken of er al foto's van Clover zijn, maar volgens ben ik, of blind... of Eva, jij bent zo druk met Clover dat je nog geen foto's hebt geplaatst..