Chocolade is inmiddels allang foetsie......nog even bij kleine beebie Fritz kijken en dan slapen. Zat vannochtend om 6 uur al op m'n peerd......was nog lekker koel
Grit
Geplaatst: 03-07-09 22:44
Carlo drinkt nog altijd de oranje ranje . Die echte goedkope zoete kleurstoffenranja.
Paintlinger
Geplaatst: 03-07-09 22:45
Die is ook het lekkerst Grit
ju1982
Geplaatst: 03-07-09 22:45
Grit schreef:
Carlo drinkt nog altijd de oranje ranje . Die echte goedkope zoete kleurstoffenranja.
beterschap draakje... me zus kan idd ook zo ziek zijn van de warmte..
Grit
Geplaatst: 03-07-09 23:01
Ha Draakje, dan heb ik nog een fris verhaal voor je. Ik had vandaag een stinkende klant, ik dacht echt dat ik ter plekke over mijn nek ging . Geen zweet ofzo, maar gewoon een weeige lichaamslucht van iemand die zichzelf en zijn huis niet kan verzorgen. Kan het niet omschrijven. Elke keer als hij bewoog, dan moest ik even mijn adem inhouden. Diep ademhalen ivm misselijkheid was nu geen goed idee .
Met de poesjes gaat het langzaam vooruit. Ze rennen nu niet meer weg als je naar zolder gaat. Ze blijven nieuwsgierig zitten, maar als je te dichtbij komt blazen ze als een gek
Bij het huisje zijn we een aantal dingen tegen gekomen die vervangen moeten worden. Maar geen erge dinge. Wat kozijnen en wat ramen.
We hebben nog geen bod gedaan. Maandag krijg ik de offerte in de bus van wat het vervangen van bepaalde dingen ongeveer allemaa gaat kosten. En heb nog een leuke afspraak kunnen maken met mijn buurman de aannemer
Grit
Geplaatst: 03-07-09 23:22
Gaat nu toch wel heel echt worden Janet!
Ik zal wel meer "te emo" zijn, maar net even de filmpjes bekeken van de Andalusier. Moest wel even slikken toen ik hem zo kreupel zag lopen, vooral omdat hij zo al een tijd rondloopt. Gelukkig is er ingegrepen.