Wordt dinsdag nog klein beetje aangepast, moest nog wat ingekort worden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Puchje schreef:Ik ook Maya! Ik vind het heerlijk aan dat zadel! (nog steeds mn London testzadel)
Ja Siet, officieel mag ik ook nu pas lopen met behulp van krukken, maar ik heb die ondingen na 2 dagen al in de hoek gegooid. Lopen doet ook geen pijn meer, maar alle andere bewegingen wel, dus ook paardrijden... Maarja, eigenwijs he
De banden waren gelukkig niet afgescheurd, dan had ik gelijk onder het mes gemogen. Ze waren opgerekt waarschijnlijk en toch niet ingescheurd. Mooi mooi
Grit schreef:grid schreef::Zie ik zomaar GriT voorbij komen
![]()
![]()
Welkom
hoe kom je aan die naam
Ikke dus griD
![]()
Vince is leuk(wel beetje volslank
)
Hé een kennis van mij (vriendin van vriendin) verkoopt ook van die Rythmbeadspersoonlijk vind ik er niet veel aan... al vind ik de halsters/hoofstellen dan wel weer geinig
Ik denk dat we er allebei hetzelfde aan zijn gekomen, we hebben dezelfde voornaam. Mijn oud-huisgenoten noemen me altijd zo.
En dus ook allebei een tinker.
En als je in de buurt van Bedaf woont (zag ik in je profiel) dan wonen we ook bij elkaar in de buurt.
En dan is jouw kennis misschien ook wel dezelfde persoon die de rhythmbeads verkoopt (joyfordogs hier op bokt)?
Vince is zeker "volslank" en dan is hij al wat afgevallen. Voor ik hem kocht heeft hij een half jaar niks hoeven doen en lekker in een weitje gelopen. Deze goede tijden zijn nu voorbij. Arm ventje!
Grit schreef:maya; op je teugels gaan zitten, is dat iets???
grid schreef:Sita wat een mooie foto's weer
Amy's mooie dikke staart en ook altijd even wit
![]()
Shania zo mooi donkergekleurd ipv de hele lichte haffies die je steeds vaker ziet
En klein poessie![]()
Maya zo'n soort klippen (alleen dan gekleurde aluminium) heb ik dus in diverse maten![]()
zo douche en dan op feest