Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Chubby schreef:Leonoor, kom maar brengen hoor! Lekker ding is het! Staat ze daar al, op die foto?
Complicated, maar wel erg leuk! You know me... En als ik die oogjes van hem zie als 'ie over haar vertelt![]()
Ze heeft ook zo'n schattige kinderkamer: met een sterrenhemel als plafondlamp en een hemelbed.... Zaterdag krijgt ze een kinderwagen van Sinterklaas.
Hahaha, krijg last van allerlei soorten gevoelens nu
)
fjordkootje schreef:Kijk uit dat je geen stuwing krijgt, Chubby
is toeschietreflex Leonoor schreef:fjordkootje schreef:Kijk uit dat je geen stuwing krijgt, Chubby
of een TSRis toeschietreflex
ik plaats af en toe foto van mijn dochter om te pronken, haha
Citaat:Hihi! Dat kan dus alleen bij vrouwen die al de borst geven...? Ik zag gisteren een korte reportage over vrouwen die een melkcentrale zijn begonnen en dat dan wordt gekolfd en dat kun je dan afhalen voor je eigen kind, als je die niet zelf kan voeden. Misschien is zo'n onsympathiek ogend (en volgens mij rsi verwekkend) kolfapparaat onnodig als je gewoon een bandje kunt opzetten met een huilende baby!

gekke tinker heb ik ook
Dacht ff dat het iets was als 'proberen een kind op te vangen als het gaat vallen'
dan komen we er wel weer dorheen!
ik heb niet voor niks een tinker genomen en nu doet hij veel gekker dan die volbloedpaarden bij ons op stal. Citaat:Van TSR heb ik geen last hoor Dacht ff dat het iets was als 'proberen een kind op te vangen als het gaat vallen'
Een halve liter Leo, vandaar dat dat meisje van jou zo snel groeit!
stees schreef:hij krijgt basisbrok, drie keer per dag een half kilo en hooi natuurlijk.
Dit krijgt hij altijd en nog nooit problemen gehad. Ik had hem in het begin een tijd op 1 kg totaal gezet, maar dan "stort hij in". Er wordt ook wel elke dag wat mee gedaan. Aan de hoeveelheid brok ligt het dus niet verwacht ik.
Had natuurlijk gekund
Dan is het zeer waarschijnlijk gewoon het koudere weer, uit proberen en minder buiten lopen dan in de zomer.yarka schreef:Beetje vroeg misschien, maar voor degenen die tinkerbrok voeren en in januari weer wat kunnen gebruiken wil ik de brokken wel meenemen naar de hengstenkeuring. Laat maar even weten.
Wel fijn Jean, dat je voor de mannen ook binnenruimte hebt.
), veel te lang gewacht met nieuwe zak halen maar het is allemaal niet echt naast de deur....Misschien een idee om dealerpunt te gaan zoeken in deze regio, chev! haha. Wil je voor mij dan 2 zakken reserveren? ze blijven toch goed als ze dicht zitten?
Cheveyo schreef:yarka schreef:Beetje vroeg misschien, maar voor degenen die tinkerbrok voeren en in januari weer wat kunnen gebruiken wil ik de brokken wel meenemen naar de hengstenkeuring. Laat maar even weten.
Wel fijn Jean, dat je voor de mannen ook binnenruimte hebt.
Oh very please Yarka, ben er doorheen (op ong. 3 voerbeurten na), veel te lang gewacht met nieuwe zak halen maar het is allemaal niet echt naast de deur....Misschien een idee om dealerpunt te gaan zoeken in deze regio, chev! haha. Wil je voor mij dan 2 zakken reserveren? ze blijven toch goed als ze dicht zitten?