[TI] [HK]LGVIIII - Harig en bont, draven we topic #4 samen rond

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nientsje

Re: [HK]LGVIIII - Harig en bont, draven we topic #4 samen rond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 07:14

Haha de loterij win ik helaas nooit :')

Welkom Shelly, wat een prachtig paard!

Jane2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 07:27

Gaaf vest, wat een geluk heb jij toch. Volgens mij heb jij je halve paarden inboedel bij elkaar gewonnen hahaaa. Heerlijk. Op naar meer :j

Ik zou ook wel zo'n oppas willen. Texane is gaaf.

Welkom Shelly. Knappe tink heb je.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 10:21

Kaat zit aan de troon op vlak van dingen winnen maar ze heeft hier al lang niet geschreven.

Alle maar best dat ik aan het zien was voor eten of een weide voor Jack want die moet van de weide af (kan ik begrijpen die staat kort en met al die regen)

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 11:08

Dankjullie!

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 11:19

Ja Kaat zie ik ook heel vaak voorbij komen inderdaad. 3 jaar terug won ik vaker dan nu :P

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 11:20

Welkom Shelly!

Ja idd Kaat die wint echt heul veeeel!
Tja dat is t nadeel van dat natte weer ook, alles loopt helemaal stuk.
Was gisteren naar Gijs, plensbui op mn hoofd. Dus ik kom ik aan ga ik schuilen & telefoon opnemen in de keet, hoor ik luid gehinnik buiten, staat ie er pal voor naar me te roepen, omdat ie me wél hoorde, maar niet zag <3

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 11:29

Aaaahw. Schatje <3

Ik krijg vandaag de zadelpasser, kom ik vanmorgen op stal, heeft meneer heerlijk met zn rug in de str*nt gelegen.
Heb t grootste eraf gepoetst, de rest met water weggehaald. Hopen dat t straks droog is.
Voor de zekerheid ook zn deken maar ff opgelegd. Anders zul je zien dat ie nog zeiknat regent voor ze komt :')

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 12:17

Haha dat is ook zo herkenbaar, nog even lekker vies maken terwijl er iets nadert waarbij ze schoon moeten zijn.

De mijne ook, hele week blijft hij mooi wit en dan kom je de ochtend dat je op wedstrijd moet, en ja hoor allemaal poepvlekken.... -O-

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 12:53

Ja, zo lekker typisch idd :') alsof ze het weten!

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 16:57

Bluh, tegenvaller.
Mn dressuurzadel is op zich nog prima, maar zou helemaal opnieuw opgevuld moeten worden. Gezien beschadigingen enz aan het zadel is hij het niet meer waard dat geld in te steken.
springzadel is gewoon helemaal verkeerd aangemeten (heb er nu een andere zadelpasser bij gehad) dus heb de zadelmaker waar ie vandaan komt gebeld en die neemt hem gelukkig terug. Had die ook pas 4 maand. Arme Zac :(
Maar ja, moet dus een nieuw zadel nu.. weer fikse uitgave

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 17:00

*Komt vanonder steen*

Je moet er ook wel wat tijd en moeite in steken :P Maar ik denk dat ik deels gewoon geluk heb. Heb nu Ariat Windermere laarzen gewonnen via CAP.

Ik heb nu ook een Cool Pad van Torsion besteld met inlages voor Tinky aangezien ik heel graag wat langere afstanden rijd. (Voor mij is dat dus 20+km) Sowieso wou ik iets beter dan mijn simpele HH dekje dat direct kleddernat is.. :) Ik kreeg echter plots een mail dat de prijs verhoogd zou zijn aangezien Torsion nu hoogwaardiger materiaal gebruikt die de inlages nog beter doen werken. Top natuurlijk, maar het is al een hap van 150 euro uit mijn magere portemonnee.. :P Oké, ik kies niet voor het goedkoopste, maar als ik iets koop wil ik wel dat het degelijk materiaal is. Nu liet het bedrijf me echter weten dat ik de meerkost niet hoef te betalen en het dus cadeau krijg. Over service gesproken! Het geluk lacht me momenteel toe.

Het spijt me dat ik niet veel meer post. Als er mensen interesse hebben mogen ze me wel gewoon toevoegen op facebook. Daar plaats ik wat sneller iets. Ik weet dat het geen zin heeft om te beloven om terug te gaan posten, aangezien ik er me toch niet aan kan houden :P Gaat ook snel hier :)) Misschien dat ik volgend topic weer eens ga proberen meer actief te zijn.

Verder alles goed hier met de paardjes. Ik ben me momenteel meer aan het verdiepen in het natural houden van paarden. Hebben inmiddels hun tweede natuurlijke bekapbeurt gehad en ben enorm tevreden. Inmiddels rijd ik nu na goede begeleiding ook met Tinky bitloos! Ook doe ik nu meerdere keren per week mijn grondwerkoefeningen met Boris aangezien het buitenrijden niet goed verliep. Hij zat met veel angst en naast hem kon ik hem amper houden. Hij speelde dan ook een dominantiespel met mij, maar sinds ik met hem werk, is het wederzijds respect zooo veel verbeterd. Ik pak dan nu ook maandelijks les.

Momenteel zijn er weer heel fijne vooruitzichten voor me. Buiten school dat er weer aan komt.. Ik ga ook mijn laatste schooljaar op de middelbare school alweer in. (Grappig, herinner me nog dat ik hier als 14-jarig meisje postte..) Vanavond vertrek ik met Tinky naar vrienden waar ze 's nachts ook zal verblijven om zaterdag een rit van zo'n 30km te maken. Heb er zin in, want het wordt prachtig weer. Ik hoop dat ze het gaat aankunnen, normaal wel, want dat hebben we al afgelegd deze zomer. Maar door het warme weer had ze onlangs een zeer lichte bloedneus, dus ik ga wel extra opletten dat ik haar niet te veel push. Paardjes zijn goud waard! Tot slot verwachten we binnenkort een nieuwe viervoeter. We hebben namelijk een Welsh Corgi Cardigan pup gekocht. 12 september ga ik op bezoek.. Ze zouden eind september/begin oktober mogen verhuizen. Ik kijk er naar uit!

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 17:27

Wij wachten nog steeds op de uitslag van horse event. We hebben ons opgegeven voor clinic van Pieter kersten. Controle in de springring. Hoop dat we gekozen worden.

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 17:33

quote="Dott"]Bluh, tegenvaller.
Mn dressuurzadel is op zich nog prima, maar zou helemaal opnieuw opgevuld moeten worden. Gezien beschadigingen enz aan het zadel is hij het niet meer waard dat geld in te steken.
springzadel is gewoon helemaal verkeerd aangemeten (heb er nu een andere zadelpasser bij gehad) dus heb de zadelmaker waar ie vandaan komt gebeld en die neemt hem gelukkig terug. Had die ook pas 4 maand. Arme Zac :(
Maar ja, moet dus een nieuw zadel nu.. weer fikse uitgave[/quote]
Bah Idd fikse uitgave..

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 19:05

Hopen dak iets gevonden heb voor HE en Buurse..

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 20:01

Uhhh ik neem nog steeds graag de gok via jou de loterij te winnen :')

Zeg, weet iemand of je met een bontje op je zadel mag starten? Ik heb een wat ouder zadel en de stijgbeugel aanhechting bij het zadel heeft het zo'n bobbel gegeven en volgens mij merk ik daar veel minder van met zo'n bontje. Maar als ik er niet mee mag starten later... Wen ik me verkeerde dingen aan. Maar nu heb ik altijd blauwe plekken op m\n bovenbenen van die bobbels. Je merkt het op zich niet tijdens het rijden maar erna wel.

Ben je al klaar voor HE Dott? <<)

Voornamelijk meeleesmodus hier, zelf ook weinig te vertellen :+

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 20:12

Nou nee.. helemaal niet gezien ik dus nog geen nieuw zadel heb :')

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 20:25

Nou maar we gaan er vanuit dat je tegen dan vast iets hebt gevonden, ff positief blijven.
Als je in de buurt zat had je mijn barefoot arizona mogen lenen. Geen stalgenootje wat eentje te leen heeft? Of een zadel waar je een bontje onder kan leggen zo lang?

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 20:28

Ik kan in geval van nood Nienke's zadel lenen geloof ik :)
Mijn dressuurzadel mag bij hoge uitzondering nog, maar is niet ideaal en mocht ik hem kunnen verkopen voor ik wat anders heb dan doe ik dat. Kan t geld hard gebruiken..

Kent & masters of massimo zou geschikt zijn volgens de zadelpasser. Maar laten die nou net lastig te krijgen zijn 2e hands.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:04

Moeilijk zeg :/ En zo'n zadel dat versteld kan worden?

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:16

Chimello, je mag gewoon met bontje rijden onder je zadel op wedstrijd hoor.

Lianne dat komt vast goed nog 2 weken he!

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:24

Mja.. I know.
Weet jij al wat?

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:28

Morgen wedstrijd heb nu al zenuwen....

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:30

Gaat vast goed hoor :)

Oh ik zie trouwens een nieuw gezicht, welkom! Mijn mobiel is echt vervelend. Die laadt de pagina niet opnieuw en dan zie ik geen nieuwe berichten.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:34

Hoop het wel. Mag de eerste proef op de oude rot doen scheelt weer :D

Weer wat gemist welkom Shelly!

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-15 21:46

Shelly welkom
Heb je al vaker op fb en zo voorbij zien komen :) en op cc komt omdat we redelijk in de buurt wonen van elkaar

Succes morgen op cc Mira
Dott nog maar een knuffel flink balen