Niene gefeliciteerd met de komst van je paardje! Ik ben benieuwd naar de foto's!
Vandaag naar Kerry geweest, lekker geknuffeld en geborsteld.., besloten dat ik voor de zekerheid een osteopaat laat komen, om zeker te weten dat hij niets heeft overgehouden aan onze glijpartij.
Gijs staat inmiddels al ruim 2 jaar op mijn naam.. Na 2 jaar knuffelen en poetsen mag hij dan nu eindelijk langzaam aan het werk ! Vandaag los gelongeerd, deed ie braaf! (Eerste 3 rondjes was ie nogal enthousiast met flinke bokkesprongen). Merk wel aan hem dat hij het echt leuk vindt. Hij kijkt me ook helemaal na als ik weg ga
Niene87
Geplaatst: 30-11-13 22:31
Tinker Sally, wat leuk die kerstmutsen!! Kerry, Slim even Osteo kan nooit kwaad, wel fijn dat je weer hebt kunnen knuffelen Ellie, wat vervelend voor je man, kon hij nog wel werken dan of is hij terug naar huis gegaan? Karlijn, wat een heerlijke foto's krijg je zeg, geeft toch wel beetje fijn gevoel toch?
Vanmorgen heb ik haar zelf op wei gezet en ging echt goed, ze staat met een leuke tuiger in een mega wei. Heb veel foto's gemaakt Zal maar geen bommetje doen hier haha
Vanmiddag hebben we gelongeerd en daarna even "gereden" dat er andere paarden in de bak waren vond ze wel raar haha (ze reed altijd alleen in de bak) dus stond wel ff te kijken met oortjes naar voren toen er een galopperend paard langs kwam Kon dr wel om lachen
Nou hier dan fotootje
ze was lekker vies geworden op wei (ze was gister voor ze werd gebracht nog gewassen en nu al weer helemaal zoals een tinker hoort )
Mira283
Geplaatst: 30-11-13 22:32
Kerry_Tinker schreef:
Ja eerst maar eens bijkomen, lekker op de nieuwe stal.. Zal best wennen zijn, maar een goede verandering Mira..
Hopen dat alles goed gaat morgen. En dan kan ik verder met mijn opleiding wetend dat mijn paardje goed staat
@ niene,die man is niet mijn man,maar iemand waar ik werk. Hij ging naar Frankrijk om zijn broer op te zoeken. Nu is hij nog steeds daar,en hoopt dat morgen een deel van de hechtingen er uit mag. Anders kan hij niet naar huis .
@Diaz Wat staat ze daar leuk! En wat lief dat ze direct contact opgenomen hebben, ziet er echt naar uit dat Diaz het super heeft bij haar nieuwe baasje. Daar heb je wel geluk mee gehad
@Draaakje, wat erg voor je meid, dikke virtuele knuffel hoor!
@Lepel Show je nieuwe teddies!
Gisteren ben ik mijn nieuwe spiegelreflex camera gaan halen! Ouders hebben 200 bijgelegd als verjaardag/kerstkado en ik het resterende bedrag maar ik ben er zo blij mee. Wat een super haarscherpe foto's zijn dit. Alle knopjes nog aan het uitzoeken, vandaag even wat foto's gemaakt van de paarden om te kijken hoe het ding werkt maar nog geen mooie foto's voor te showen hihi. Komt nog wel. Ik kan niet wachten tot er sneeuw ligt. Onze sneeuwwitte Caillin in de sneeuw gaat zo'n plaatje worden