Ook leuke foto's van de 3 tinkies bij Mirjam! Ik ga ook eens staan met een plu denk ik, kijken wat Bons doet.
Lunadag geslaagd! Leuk dat de eigenaresse dat doet!
Banbay gaat goed en komt vrijdag weer lekker naar huis! Heb je de club weer compleet Marleen! Lekker hoor! En met Kascha nog wezen mennen en ze bleef al beter stilstaan!! Jammer dat ze meteen weer kale plekken heeft van haar deken!
Hier een gezellig dagje gehad. Johan moest werken maar heeft mij even bij zn ouders afgezet. Daar even gezellig bij gebept en daarna naar mijn ouders gelopen. Kopje thee gedronken, gezellig gekletst en naar springen in Ahoy gekeken! Schrok een beetje van de val die Marc houtzager en Opium maakte maar blijkt allemaal mee te vallen gelukkig! Nu even een hapje eten en dan verder weinig. Morgen gaan Johan en ik lekker een dagje naar de sauna! iemand al eens in Nijmegen geweest?
ringelberg
Geplaatst: 24-01-10 19:36
ga aan mn lasagne smakelijk iedereen
mnkortleve
Geplaatst: 24-01-10 19:37
snowdon schreef:
Even goed influisteren dat ze braaf moet zijn hihi
Ik ga die monsters nu eerst maar op bed slingeren.
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 24-01-10 19:57
Vrijdag Banbay weer terug bij Marleen
Geslaagde Luna dag bij Lies
Himesh Snowdon aan het uitdagen. Een witjakkes Die dubbele agenda doe je maar weg hoor!
Inge met de lange lijnen gewerkt.
Snackbar in gesprek bij Dagmar
Carola gezellig dagje gehad.
Gewoon een kurk er in Mirjam, kan jij gewoon naar de HK Wat voor spul is je eettafel?
Jammer dat je er niet bent op de HK Petra, wie vangt dan uit de bocht vliegende hengsten op?
timokyana
Geplaatst: 24-01-10 20:00
Hier geen tijd om bij te lezen, balou staat nog op de AB en stalarrest, and.wel mag hij van de bute af en binnenkort wat stappen aan de h kyana staat met een dik einschuss been en op de AB,had vanmorgen flinke koorts Janeeba heeft een flinke kneuzing van haar hak,vermoedelijk gestoten of klap gehad. binnenkort komt er een logeerpownie daar moet het een en ander voor geregeld worden buddy blijkt een vergroot prostaat te hebben dus staat ook op de meds verzorgster is geopereerd aan blinde darm . en morgen begin ik aan mijn nieuwe baan. druk druk druk baal als een stekker heb geloof ik nog nooit zo vaak een veearts over de vloer gehad, maar goed zolang het goed komt! morgenvroeg om 4 uur op, twee paardjes om te koelen en die moeilijk hun kuurtje naar binnenwerken ( lees duurt lang ) voor iedereen die het nodig heeft een dikke
hopelijk keert hier het tij snel en kan ik weer lekker meelezen en kletsen.
vind het echt heel vervelend jullie zo te verwaarlozen maar mijn hoofd loopt overvol met dingen die moeten en zorgen dat hier alles op tijd gedaan word en loopt... kan niet zo goed tegen drukte in mijn bol word ik er chaotisch en vooral moe van,vooral van de zorgen momenteel.
Grit
Geplaatst: 24-01-10 20:01
Ach, je lieve kindjes Mirjam
Ben nooit in Nijmegen geweest Carola, maar hoor er goede verhalen over. Is ook gewoon met badkleding daar, of niet??
Dagmar geen zin om te wachten in de dampende frietgeur, ach ondertussen zo'n vieze gehaktbal met mayo eten ofzo
Eet smakelijk Inge. Zit hier aardig in te kakken op de bank, zo lekker friet