Ik (en Arjan ook) ben opgegroeid met TV kijken 's avonds, weet niet beter. Al zit ik zelf meer achter de pc en Arjan tv. Ik ben niet zo 'gevoelig' voor de hapklare brok van de media, heb ook niet zoveel met het nieuws en dergelijke. TV is er voor vermaak in mijn ogen.
Ik game niet meer zoveel, en ik heb het na een kwartier wel weer gezien met schietspellen. Ik kan beter een strategy spelen, dat is wat rustiger. En bovendien bestuur je het zelf, dus heb je zelf controle, bij TV niet
Grit
Geplaatst: 29-10-09 00:20
Dat is een goede Puck, volgens mij zit ik achter de computer Is ook niet logisch
ow er zijn zeker dingen die ik super leuk vind op tv, zijn meestal van die "gezellige" programma's als ik hou van holland, xfactor etc. en op de een of andere manier vind ik aparte vpro series ofzo ook wel interessant. En comdey series. Maar geen amerikaanse net 5 series, vind ik niks an
Dit spel wil ik nog wel eens spelen. What reminds me... ik heb van het weekend weer een LANparty, en een competitie, dus moet nog oefenen Ik met Erik tegen mijn beste vriend en zijn vriendin, kei leuk
Grit
Geplaatst: 29-10-09 00:21
Hij staat bij ons ook tijdens het eten aan, meestal is dan RTL Boulevard.
ooww zulke spellen ben ik heel slecht in, ik schrik me altijd kapot van de tegenstander en wordt altijd afgeknald. doe het nooit maar de jongens hier wel end an waag ik ook wel eens ee poging ahah
Vroeger hadden wij ons eigen LAN-netwerk in huis met 3 PC's. Toen werd ik er in mee getrokken door mijn broers. Eenmaal weg daar, nog nooit naar een PC-spel 'heimwee' gehad. Heb met Arjan nog wel een poosje Travian gespeeld, heb ik duidelijk geen geduld voor.