Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, en bij eva kijken! Leuk!
, het zal een mooie dag geweest zijn voor je!

mijn pols is verdraaid en voelt niet erg vrij en de schrik zit er nog goed in. Eline heeft ook goed pijn in haar arm en benen. We hebben een ruime 10 minuten moeten wachten tot er een leraar was welke ons toen op sleeptouw verder mee heeft genomen.
, dat is clover niet. Haha
Die is leuk! Wat zonde dat die te koop is gekomen..... het was zo'n leuk duo ook. Heb ik nog mee samen gereden (ik op Snow dan). Ze durfde helaas het water niet in.
Super meid. Mbt dat hangen : eens aankijken hoe ze lijkt te zijn, drammen van 'ik wil niet' of meer de angstrichting? Bij het 1e geef ik meestal een mep op de kont, bij de 2e werk ik idd ook met het uiteinde van het touw vasthouden. Is net wat veiliger. En welk stamboek trouwens? Voor een ouder denk ik dat je wel DNA zou moeten laten trekken / vergelijken om die erin te zetten? Overdracht is doorgaans heel eenvoudig, iig bij NSvT, bij ICS weet ik niet. En voor zover ik weet zijn bijna alle paspoorten rood. Is het door de KNHS uitgegeven?
Doe je snel weer eens foto's van tussentijdse update? 

Dus ik even in het keukenkastje gerommeld, 2 pannendeksels gevonden
En die tegen elkaar aangeslagen
Arme hond