[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:36

Jeetje lois, hopen dat het snel zichzelf oplost.....
Trek het je niet teveel aan zoals ellieellende al zegt, je kan ze steunen en luisteren. Tips geven zullen ze prettig vinden maar ga je er zelf niet rot door voelen meis :(:) Dat heb ik zelf ook gedaan, maar heb dat nu wel afgeleerd en het word al steeds minder.

Hoofdstel word morgenochtend gepast, vandaag was het regen en onweer en ga dan écht het land niet in hihi

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:42

Ze wilt geen hulp, ze zegt dat ze weet wat ze doet... en ze heeft "beloofd" dat ze niet minder dan 40 gaat wegen, oké ik geloof d'r aan de ene kant, maar aan de andere kant ook weer niet, maargoed, ik ga proberen me niet "rot te voelen" :)

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:46

Het is een moeilijke situatie meis, je wilt haar helpen maar dat gaat niet lukken voordat ze zelf inziet waar ze mee bezig is. Als je er teveel op doorgaat terwijl ze aangeeft geen hulp te willen risceer je weer dat je ruzie krijgt en dan kan je helemaal niets meer doen. Probeer haar te stimuleren op een leuke manier. En hopen dat haar ouders het ook in gaan zien, en optijd ingrijpen.

En tot die tijd een hele dikke :(:)

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:52

Ik weet dat het goed gaat komen :) óóit :)

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:53

Ik ga eten, doei, tot morgen denk ik
Annique, neem je morgen m'n mobiel mee :o

ellieellende

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:53

klinkt kei hard, maar vaak speelt aandacht vragen ook een grote rol bij dat soort aandoeningen....

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:57

Resi_lover schreef:
Ik ga eten, doei, tot morgen denk ik
Annique, neem je morgen m'n mobiel mee :o

Doe ik haha,
goed dat je het zegt zeg! Anders was ik het zo vergeten :P

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:58

ja ellen, inderdaad, mijn allerbeste vriendinnetje heeft anarexia gehad toen we 15 waren. Kind woog nog geen 40 kilo. Heb naar dr problemen geluisterd, maar nooit naar deze manier waarop ze het oplosde. En ze is er bovenop gekomen.
Het is niet niks, maar vaak wel een manier om iets duidelijk te maken, soms zelfs iets wat en helemaal los van staat. De een praat over zijn/haar problemen, en weer een ander doet het op deze manier duidelijk maken..

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 18:06

Ben ik nog heel even O:)

Ik weet het Ellen....het is ook vreselijk moelijk om dat te weten maar ik kan alleen maar duimen dat zij het niet doet om aandacht te krijgen, dat zou ze op een andere manier ook kunnen krijgen, en ik weet dat ze het soms moeilijk heeft, thuis, school etc. maarja moeilijk dus :)

Dus "gewoon" negeren zeg jij? Eva :)

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 18:08

negeren niet, goed in de gaten houden, maar er niet teveel aandacht aan besteden op die slechte manier, misschien gewoon laten zien dat dat soort dingen ook op een andere manier op te lossen zijn :)

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 18:09

Ja, oké dat bedoel ik :)

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 18:20

Sterkte er mee iig! Ik ga eens ff lekker paardjerijden.

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 18:52

ohhh is de mobiel gevonden?? Balen Lois van je vriendinnen, helaas is er altijd wel wat. Een eetprobleem is niet niks, en zelf verwonden al helemaal niet. Ik zou toch proberen over te halen voor prof. hulp. Deze kunnen toch meer hulp bieden dan jij dat kan, hoe graag je ook wilt. Succes meid, het is niet niks :(:)

Verder ben ik de weg kwijt hier hoor. Ik heb vorige week maandag te horen gekregen dat als ik zo doorga met alle dingen die ik doe, ik binnen een half jaar in een rolstoel zit. Eerst drong dat niet zo tot me door en ging ik vrolijk verder met alles. Tot vandaag, ik heb uiteraard mijn kids weer met de fiets naar school gebracht. Na het ophalen om 15.00, waren we terug onderweg. Die kleine jongen van 6, haalde mij op het laatste stuk in en ik was helemaal op en had het gevoel dat ik zo neer kon storten. Toen besefte ik het en het sloeg in als een bom... Ik ben de laatste tijd alleen maar aan het huilen (weten jullie al) en dit is gewoon een teken van oververmoeidheid. Ik kan zo niet verder met alles en moet een pas op de plaats doen. Ik moet van mijn psych mijn leven beter gaan organiseren en dingen laten die niet belangrijk zijn. Ook vindt zij dat ik 's avonds en 's nachts niet meer mag werken, maar dat zijn juist de tijden waarin ik me "lekker" voel en het gevoel heb dat ik wat aankan.
Ik moet dus gaan kijken wat ik in mijn leven "schrap" en wat kan blijven... dit moet ik aanstaande maandag aan haar door gaan geven... zucht ik weet het niet meer...

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 19:57

pff heftig Bianca... Wat heb je precies dan?
Pas goed op jezelf he!

TV Je moet er rekening mee houden dat de Nevada erg lang is. En waarschijnlijk net op een tinker rugje past. Dan zou ik voor de roundskirt variant gaan, weet de naam even niet meer.

Lois heftig zeg. Heel veel sterkte voor jou en je vriendinnen.

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 21:02

Ja Bianca, goed op jezelf passen, soms weer je zelf niet meer hoeveel je aan kan en is het beter om naar iemand anders te luisteren. :(:)

En Lois, wat iedereen al zegt, goed in de gaten houden, en je kan zelf niet meer doen dan luisteren, en er niet teveel aandacht aan schenken.. Juist laten zien dat het ook op een andere manier kan i.p.v. niet eten... Ik heb ook een poosje 45 kilo gewogen, gewoon omdat ik niet lekker in mijn vel zat en iedereen zei altijd, 'wat ben je mager' of 'wat ben je dun', hoewel ik er zelf niks aan kan doen, maar je word daar wel moe van als iedereen dat aldoor zegt.. Maar ik at ook wel gewoon, alleen niet zoveel. En ik had geen anorexia o.i.d. Ik was gewoon wat te mager. Maar dat is ook weer goed gekomen, weeg nu 58 kilo, en heb zelfs een vetrolletje := (is nieuw voor mij, heb ik in die (bijna) 22 jaar nog NOOIT gehad). Misschien goed idee van Biancaa om prof. hulp in te schakelen als het uit de hand loopt.. Het lucht altijd op om met een vreemd iemand te praten (heeft mijzelf ook erg geholpen). Dus meid, heel veel sterkte met je vriendinnen.. :(:)

Verder mooi hoofdstel en mooie zadels gezien! :j

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 21:25

ik leef al 17 (bijna 18) jaar met een chronische vermoeidheid. De ene keer gaat het beter als de andere keer. Ik heb al een keer een periode gehad dat ik niet eens mn sokken aan kom doen of de puf had om mijn bed uit te komen. Dat was eigenlijk een tijd dat ik ook in een rolstoel had moeten zitten, dit heb ik toen geweigerd en met veel rust (en klinkt stom, zwanger worden) is dit beter geworden. Toen ik eenmaal zwanger was, zorgden de hormonen dat ik me beter voelde, dit ging een jaar ongeveer goed en toen stortte ik weer in.
Met gewoon op mijn gewoontes letten en een periode niet werken, kon ik er mee omgaan. Helaas is het nu dus weer zover, dat het erg slecht gaat. Mijn psych vindt eigenlijk ook at ik Noa moet wegdoen, evenals de rest van mijn dieren. Dit kost teveel energie volgens haar, grrr moet er niet aan denken ;(

Helaas ziet mijn manager het hier ook, toen ik net zat en ze zag me zitten, vroeg ze gelijk wat er was, je ziet er zo slecht uit zei ze. maar ja hier durf ik niks te zeggen omdat ik anders bang ben om mijn baan te verliezen en dat geld hebben we hard nodig :o

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 21:30

Bianca maar je as je zo doorgaat komt het ook niet goed, wat ik begrijp.

Ik snap best dat je psych zegt dat dieren je veel energie kosten. Ze geven je daar natuurlijk ook wel weer ontspanning voor.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 21:34

TV: Ik heb een Nevada te koop..... hij is relatief lang, maar nog altijd korter dan een gewoon westernzadel.
Ik heb hem wel eens op een tinker gehad, daar lag ie goed op.
Voor wie is het zadel en hoe groot is hij /zij?

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 22:21

mmm ik zit weer aan de droge worst, heerlijk!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 22:26

Hier witte chocola engroene ranja :)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 22:30

Goeieavond :\

Wat een berichten hier
Biancaa :(:) . Misschien moet je sommige dingen loslaten, je gezondheid gaat echt voor! Ik weet ook niet wat je dan los zou moeten laten, dat weet je zelf het beste, maar zo is het toch ook geen leuk leven. En je hebt ook je kinderen waarvoor je zo gezond mogelijk moet blijven.

Lois; anorexia en jezelf snijden zijn zo'n complexe ziektes, je kunt niet meer dan steunen. Ze moeten eerst zelf gemotiveerd zijn om beter te worden. Het zijn uitingen van persoonlijke pijnen die iemand heeft en die zitten heel diep.
Bij een vriendin van mij was dit een ziekenhuisopname (of anders .......). Nu jaren later is ze nog steeds niet beter, maar blijft in ieder geval boven de risicogrens. Ongelooflijk hoe hardnekkig die ziekte zit.

Hier laat ik het maar even bij :D

ju1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 22:30

Paintlinger schreef:
Hier witte chocola engroene ranja :)

???? groene ranja???? whahahaha die ken ik nog nie

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 22:33

Oftwel Reine Claude Ju1982 :j ....bestaat al eeuwen :)

Oeh, heb een gaaf showhoofdstel voor Bronco (van Sappos@bokt gekocht).....morgen ff passen..

ju1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 22:34

Paintlinger schreef:
Oftwel Reine Claude Ju1982 :j ....bestaat al eeuwen :)

Oeh, heb een gaaf showhoofdstel voor Bronco (van Sappos@bokt gekocht).....morgen ff passen..

Owwww ok hahaaha ik kom ook maar uit de jaren '82 ;)

Gaaf, nu hopen dat ie past inderdaad

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 22:35

groen e ranja is lekker!