[TI] [HK]Deel 5. Op naar Deel 6! Met ons tinkergeklets!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_janet_

Re: [HK]Deel 5. Op naar Deel 6! Met ons tinkergeklets!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 20:33

ik ga nu

truste!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 20:34

Truste meissie

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 20:38

Nog wakker hoor! Ik mag een deken lenen tijdelijk, dus probeer dat maar denk ik ja! 't Is zo zielig... Verdrietig

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 20:40

Groot gelijk wijffie.
al is het maar dat hij gewoon lekker naar buiten kan.
En dan van de winter gewoon eens op je gemak uitzoeken hoe of wat voor de volgende zomer

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 20:42

Nog even over dat zomereczeem he..
Nu zeggen ze, aan de kust (waar ik woon dus) zitten dr niet zoveel vliegjes.. Maare, vanavond zat ik zo wat naar de lucht te turen in de bak, en dr vloog me toch een boel rottigheid door de lucht aan mugjes etc. Dan denk ik van sow, het is niet gek dat mijn paarden nu ook hun staart beginnen te schuren..

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 20:43

Volgend jaar krijgt hij gewoon meteen een deken om, toch wel... Knipoog
Hoewel we eerst het onderzoek natuurlijk afwachten, maar 't moet wel zomereczeem zijn.

Deken nu nog om zie ik niet echt het nut van in hoor, weet zeker dat die zo kapot is. Maar dan heb ik het in ieder geval geprobeerd!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 20:46

Daar gaat het om mei.
Je doet wat je kan voor je beesje

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 21:05

ik hoorde inderdaad ook dat het bij zee het makkelijkst in de hand te houden is, zomerexceem. maar het blijft natuurlijk een lastig iets. Hoop dat het zo een beetje onder controle te houden is meid! Het is heel vervelend altijd, vooral voor de pony!
Vandaag heeft mallow z'n arts weer even naar hem gekeken Lachen. En even wat dingetjes gevraagd, hoop dat ze een fijn medicijn voor hem kan vinden

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 21:11

Ik hoop het ook voor hem.
Maar rijden jullie nog wel op hem?/

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 21:12

Alleen als hij aangeeft dat dat kan Lachen, het is natuurlijk zo dat als hij ook nog geen conditie meer heeft, het alleen maar zwaarder wordt. Maar ik stap er niet op als hij erg benauwd is hoor. Lachen, hij geniet er ook zo van, lekker naar buiten.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 21:14

Nou hij heeft het maar getroffen met jou

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 21:28

Ik denk dat het meer ligt aan het feit waar je paarden aan de kust staan, staan je paarden in een gebied met veel bomen, bosjes, struiken (denkt nu aan die grintdijk achter stal van Siet richting de melkerij ) Dan zullen daar ook vele meer vliegjes zitten die irriteren. Maar heb je je paarden echt midden in de polder in een heel open gebied staan aan de kust, dan zullen er minder beesten zijn.

Dat kan ik hier ook heel duidelijk merken, bij ons thuis hebben we niet veel bosjes en struiken hoewel we wel een veedrinkput met water hebben, valt het bij ons dus erg mee met beestjes. Ga ik echter achter het dorp bij het natuurgebiedje (stikt het van de bosjes en water etc. etc.) dan stikt het daar ook van de beestjes.

Idd Peet, als het goed is gaan we rijden zondag was het plan wel meen ik Lachen Ach, zie wel wat we precies doen Haha! Ik wil sowieso met Tobias gaan spelen, Whis ook eens IRL ontmoeten (toch gek, ontmoet je het peerd eerder dan de baas, meestal is het andersom Clown )

Uien zijn hier ook weer binnen, zijn allemaal roetzwart nu, djiez, wat een stof. Maar was superdroog en mooie oogst, schuur zit weer stampvol nu.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 21:31

Nou ben toch wel heel benieuwd wat je van mijn meissie vind hoor Bloos
En lekker met Tobias kroelen het is zo'n lieverdje.

Ik heb niet echt verstand van hoe of wat met zomerexceem.

Ik weet wel dat als er veel water in de buurt is er altijd meer ongein in de lucht vliegt

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 21:59

Doei!

Maya zwart en wel alle uien binnen, top!

En Sita weer fijn genoten van 'r twee moordpaarden Haha!

Ik kruip eens mijn bed in, morgen een dag rondhangen op het NK Western. Eens zien wat volgend jaar onze concurrentie gaat worden Cool

*One can dream.... Dromen Vork *

Weltrusten iedereen!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 22:00

truste meid

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 22:10

goeienavond!! pff ben gesloopt.. vier paarden gewassen vanavond.. Maar ze vonden het wel fijn.. Diaz vond het schitterend.. zoals ze altijd alles vind haah en Travis was eerst boos en wou nete maar later vond hij het stiekum ook wel erg lekker Lachen Staan nu op stal en hopen dat ik ze morgen vroeg.. (heeeeel vroeg Slapen ) schoon aantref Lachen

ben zelf ook zeikenat dus spring zo lekker onder de warme douche en ga een poging doen tot slapen Lachen

Sita wat fijn dat je zon lekkere avond hebt gehad.. en volgende week lekker op vakantie Lachen

Berdien lekker gebruisd in bad Lachen

Marleen heb je ng wat aan dat boekje gehad??

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 22:12

grid schreef:
:
Bloos! Zie ik zomaar GriT voorbij komen Nors opkijken Nagelbijten / Gniffelen Haha! Welkom Doei! hoe kom je aan die naam Schijnheilig Ikke dus griD Clown
Vince is leuk *LOL* (wel beetje volslank Nagelbijten / Gniffelen)
Hé een kennis van mij (vriendin van vriendin) verkoopt ook van die Rythmbeads Bloos persoonlijk vind ik er niet veel aan... al vind ik de halsters/hoofstellen dan wel weer geinig

Ik denk dat we er allebei hetzelfde aan zijn gekomen, we hebben dezelfde voornaam Knipoog . Mijn oud-huisgenoten noemen me altijd zo.
En dus ook allebei een tinker Haha! .
En als je in de buurt van Bedaf woont (zag ik in je profiel) dan wonen we ook bij elkaar in de buurt.
En dan is jouw kennis misschien ook wel dezelfde persoon die de rhythmbeads verkoopt (joyfordogs hier op bokt)?

Vince is zeker "volslank" en dan is hij al wat afgevallen. Voor ik hem kocht heeft hij een half jaar niks hoeven doen en lekker in een weitje gelopen. Deze goede tijden zijn nu voorbij. Arm ventje!

Een fries bij ons op stal heeft ook zomereczeem, staat met deken, maar blijft toch jeuk houden. Echt sneu als je paard dat heeft.
In augustus stond er in de paard&sport (augustus 2008) iets over een nieuwe succesvolle behandelmethode. Was een voedingssupplement. Universiteit Wageningen en Utrecht gaan dit nu verder onderzoeken. Wie weet komt er iets goeds uit, gun het alle paarden met zomereczeem.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 07:32

Wij hebben hier ook niet super veel last van mugjes hoor. We zitten aan de rand van de polder, waar het altijd waait.
Ik hoop dat de deken een beetje helpt marleen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 08:04

Goedemorgen!

Hier wel veel mugjes, weilanden zijn omringd door (eike)bomen, en dan weet je het wel Scheve mond

Ik ga zo richting NK, tot later! Doei, doei

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 09:52

Goedemorgen iedereen Doei!
Wij hebben hier ook niet veel last van muggen en vliegjes, alleen als we een bos ingaan hier in de buurt inderdaad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 10:25

Mogguh Lachen Het is stralend weer, iedereen geniet van het weekend!

Ik zit nu eindelijk eens de verslagen van Arjan door te lezen. Was er nog niet aan toegekomen...

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-08 11:12

Morgen Lachen
Maya alle uien binnen!
Sita lekker genoten van dr paardjes Lovers
Arme Banbay Ach gut

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 16:17

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eventjes met jullie ook delen Haha! vandaag is mijn marathon wagentje gebracht voor mijn shettenbaal Haha! Gaaf is ie geworden he Verward

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 16:49

Die is super mooi!!! Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 16:50

Doei!

Wauw, die wagen is super super gaaf zeg! Ja

Vanmiddag naar stal gegaan.. Ik verveelde me en had pas om 2 uur afgesproken, maar ik was om half 1 al door gegaan.. Eerst nog een beetje in de wei gezeten, beetje foto's gemaakt.. Gewoon beetje luieren eigenlijk.. Clown
Kreeg ik sms van Rebecca dat ze zich verveelde of het goed was dat ze eerder kwam, ja is best hoor! Ik verveelde me ook dus.. *LOL*

Daarna gezamelijk paardjes gepoetst en even in de bak losgestapt. Zij op Shan, ik op Amy..
Toen ik me geestelijk voorbereid had op de buitenrit Huilen van het lachen zijn we op pas gegaan.. Eerste helft ging super! Lekker een heel stuk gedraafd, gekletst en gelachen.. Shania is bang van verkeersborden en blijft bij elke fietser stilstaan en achterom kijken.. ROFL
Tweede helft was drama, Amy begon weer te kloten.. Dus ben ik afgestapt.. En dr een stuk naast gelopen.. Daarna wilde ik weer opstijgen en begon ze weer een spelletje te spelen.. Toen werd ik echt boos en heb ik dr even haarfijn laten weten hoe ik dr over dacht, toen opgestegen.. Flinke protestdribbel hangend aan het zadel uitgezeten en daarna zat ik en was ze braaf.. Rolleyes Heerlijk nog verder naar huis gestapt alsof dr niks aan de hand was.. Toch wel genoten van t ritje, ben trots op mezelf en op Shania.. Enn.. Ook wel op Amy hoor.. Die was al bij al toch ook best braaf na zo lang niet echt naar buiten geweest te zijn.. Lachen