Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. En even wat dingetjes gevraagd, hoop dat ze een fijn medicijn voor hem kan vinden
, het is natuurlijk zo dat als hij ook nog geen conditie meer heeft, het alleen maar zwaarder wordt. Maar ik stap er niet op als hij erg benauwd is hoor.
, hij geniet er ook zo van, lekker naar buiten.
Ach, zie wel wat we precies doen
Ik wil sowieso met Tobias gaan spelen, Whis ook eens IRL ontmoeten (toch gek, ontmoet je het peerd eerder dan de baas, meestal is het andersom
)

*
Staan nu op stal en hopen dat ik ze morgen vroeg.. (heeeeel vroeg
) schoon aantref 

grid schreef::Zie ik zomaar GriT voorbij komen
![]()
![]()
Welkom
hoe kom je aan die naam
Ikke dus griD
![]()
Vince is leuk(wel beetje volslank
)
Hé een kennis van mij (vriendin van vriendin) verkoopt ook van die Rythmbeadspersoonlijk vind ik er niet veel aan... al vind ik de halsters/hoofstellen dan wel weer geinig
. Mijn oud-huisgenoten noemen me altijd zo.
. 

Het is stralend weer, iedereen geniet van het weekend!

vandaag is mijn marathon wagentje gebracht voor mijn shettenbaal
Gaaf is ie geworden he

zijn we op pas gegaan.. Eerste helft ging super! Lekker een heel stuk gedraafd, gekletst en gelachen.. Shania is bang van verkeersborden en blijft bij elke fietser stilstaan en achterom kijken.. 
Heerlijk nog verder naar huis gestapt alsof dr niks aan de hand was.. Toch wel genoten van t ritje, ben trots op mezelf en op Shania.. Enn.. Ook wel op Amy hoor.. Die was al bij al toch ook best braaf na zo lang niet echt naar buiten geweest te zijn..