Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wat gaan jullie hard zeg weet niet of ik zo ver terug ga lezen
vandaag in ieder geval niet meer ... heb ff paar bladzijdes gescrollt
zo heeft Pap tig jaar kippen gehouden in een woonwijk
... met de schemering gingen ze zelf "op stok" en dan dus snachts deur dicht en klaar
over erf gevlogen met Shania ophalen, maar nu gelukkig rustig op stal
spannend Timokyana
grr ...
gelukkig bleven Banbay en max redelijk cool

en vervolgens bij schoonma bijgekletst enzo
en had nog nooit meer dan 2 hindernissen achter elkaar met Say gesprongen 
maar daarna ging het wel goed en raar lijntje met 2 scherpe bochten helemaal in galop kunnen doen 
omdat we dus uiterlijk rond 9.30u moeten vertrekken (voormiddag dressuur) en springen begint pas om 15u en prijsuitreiking dan denk ik pas rond 16.30u
lange dag dus
maar hopelijk wel weer heel leuk
en duimen voor beter weer dan vorig jaar 
maar die heeft het zelf erg druk en weet dus niet of ze het allemaal zou kunnen redden ...
tijd om naar bed te gaan morgen weer vroeg op ...
)
Sita_ schreef:U gaat door voor de geheel verzorgde tevoet reis naar Rome!
Tenminste, ik denk dat je het goed hebt!
Grote brokken zijn voor veulen, en kleine brokken voor Aman
Je zou het idd andersom verwachten he?grrr schreef:Maya: ligt het nu aan mij, of is je veulen erg hard gegroeid?

Wellicht dat ze zo reageerden van de schrik ook een beetje?

Coco_Dipsy schreef:

window schreef:wel heel erg snel haha

Moet natuurlijk wel uit volle borst meekunnen.. 'zingen' op Pinkpop

Ze heeft een jaar niet onder het zadel gelopen omdat ik haar daar niet klaar voor vond (ze is al wel ingereden) en ik haar eerst lichamelijk maar ook geestelijk sterker wilde hebben. Dat is ze nou, en bovendien wil ik eventueel met haar naar de westernles nu Jes richting het hoogdrachtig gaat. Wish me luck
Als Miska aan de kletter gaat, is het ± 1000kg die aan de haal gaat
Bovendien is ze een keer gevallen met de vorige verzorgster op haar, en die heeft toen 'r enkel gebroken
als ze struikelt, doet ze het goed, heb haar regelmatig op haar knieën naast me gehad, en aan de longeerlijn is ze wel eens finaal onderuit gegaan. Maar goed, dat is al een tijdje niet meer voorgekomen, dankzij mijn gelongeer met balken

Ander keertje dan maar. Lekker wandelen is ook leuk, en zeker net zo goed voor haar 
Help! Gelukkig heb ik nou 3.5 maand