Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
yarka schreef:Misschien is st Patrick namelijk wel iets voor mijn nieuwe merrie namelijk.
. Hij heeft in ieder geval een super karakter !
Hmmm, waarom heb ik nou dan opeens weer auwau grote boodschappen sinds ik weer appels in huis heb gehaald en er elke dag eentje eet?
En vorige week niet toen ik geen appels in huis had en de week ervoor wel weer toen ik wel weer appels in huis had? Het zet een mens aan het denken.... yarka schreef:Zou natuurlijk aan de appels kunnen liggen. Ieder lichaam reageerd natuurlijk anders en er zijn altijd uitzonderingen op de regel toch?
Even stoppen met de appels en dan weet je zo of het aan de appels ligt lijkt me.
Wel erg vervelend.

Daar blijf je vaak mee aan de gang he... Niet leuk... Chubby schreef:In tegendeel Flettie, bij mij en Chubby dan toch iig.![]()
Och, jullie hoeven absoluut niet jaloers te zijn hoor! Hoop dat ik over een jaar ofzo ook kan zeggen 'in onze vastgeroeste relatie'![]()
Lekker druk op 't werk, maar ben vandaag energiek genoeg om hier op TP ook lekker mee te doen
Chubby schreef:Ga jij voor jezelf naar de dierenarts?! Of naar de HA![]()
De DA komt wel lekker makkelijk aan huis natuurlijk
Bonte schreef:
Tinkiebel: gezellig dat je er dan ook bent. Komt Jip ook mee???

SuperRoos schreef:marcella, gaaf dat de vereniging waarschijnlijk een feit wordt
en nog last van je arm, dat is echt minder, misschien toch een keertje langs de docter hoor, misschien is het net iets met je banden of botten, je kan dan altijd 'stiekem' doorrijden hihi
Chubby schreef:
Ga jij voor jezelf naar de dierenarts?! Of naar de HA![]()
Pellie schreef:4 zakken brok voor 70 dagen??
ga je ook speciale merriebrok voeren?
ik lees een boek over veulens en daar hebben ze het over het opvoeren van eiwitten als de bevalling nadert, omdat dit o.a. belangrijk is voor het veulen.
tinkerbrok zit weinig eiwitten in, vandaar mijn vraag

Chubby schreef:O:)
You never know Leonoor! Maar misschien kan ik beter eerst ff oefenen, met papa op de ene manier en met dochter op de andere manier...
die snap ik niet??Chubby schreef:Hij heeft al een dochtertje Leonoor. Daarmee kan ik oefenen (moedergevoelens enzo). Met papa doe ik dan wel andere oefeningen...
Tomtiedom....
sorry, zover was ik nog niet op de hoogte (van dat dochtertje
)