Ah nu weet ik.wie je bent esaqur! Heb je zaterdag gezien ff gesproken bij chantal.

Leuke foto.s!
Veulentjes zijn leuk!
Idd handig eerst jezelf er in te verdIepen!
Ik ga na twee week niet te hebben.gesport ,vanavond weer sporten (jumpen)
Drie keer per week doe ik dat inmiddels alweer een jaar.
Erg leuk,
wbtconditie bij mijn paard, dat gaat eigenlijk wel vrij vlot. Nu rijd ik meestal buiten en rij ik zo'n 10 kilometer per keer dus ik maak in een normale week zo'n 60 a 70 kilometer gaat prima ,draf en galop afwisselend, soms ook alleen maar stap is net waar ik zin in heb

Mentaal is ze inderdaad van ver gekomen dus dan kan dan ook wel het één en ander beïnvloeden. Benauwd weer, iets overgewicht, bak soms zwaar, als ik hem te zwaar vind ga ik altijd in het weiland rijden. Zusje zit nu qua buitenrit op ongeveer 6 km per keer in stap en draf. Luna houdt de les van 30 min ook gewoon wel vol, haar ademhaling is soms wat luid maar altijd wel snel weer rustig. Verder helemaal goedgekeurd door de DA. Ze is trouwens 8, maar nooit wat mee gedaan. Nouja we hebben de tijd dus gewoon rustig opbouwen
Toen dus maar gaan kijken bij de competitie, waren wel een beetje sneu toen we erachter kwamen
maar het gaat me allemaal niet in de koude kleren zitten slaap al nachten slecht hopelijk kan ik het snel van me afzetten zodat ik ook weer wat meer met nikki bezig kan heb er nu gewoon geen energie voor