. Ja paarden en geld hier eens uitgerekend wat wij terug mogen betalen aan voordroog en stel dat ik 80 pakken laat komen (heb er liever te veel dan te weinig, als ik geen weide heb moet ik er zelf nog meer) zit ik aan 600euro bijna
. Met hooi zou ik aan maar de helft zitten van kosten maar dat kan ik jammer genoeg niet zo goed opslaan thuis
. Nu eerst maar uitzoeken hoeveel mondjes ik eten ga moeten geven vanaf wanneer etc. Veel plezier met "wedstrijd"
!
.
ik hoop dat het weer snel beter wordt zodat ik weer met haar (en de anderen) aan de slag kan.
elke dag krijgt ze haar portie veulenbrok en komt ze naar me toe om te knuffelen
ook de 2 shetters waar ze bij staat zijn echt haar maatjes geworden. volgende week zullen waarschijnlijk Delphine en Katinka bij hen aansluiten en worden ook zij volledig afgespeend. Katinka zou nu al geen probleem zijn, weggaan bij mama vindt zij helemaal niet erg. Ze voelt zich echt al een stoere dame. Maarja hoe zou je zelf zijn als tante Texane (ons trekpaard) op jou past wanneer mama er niet is
jaloers!
maar het is je wel gegund hoor