[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

elliecuijk

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 16:46

@lepel:wat een gave set zeg!heb helemaal het western gevoel,compleet met het welbekende deuntje..

Gister was de bijrijder er weer om op ruana te rijden.Aleen....daar dacht ruana over.Die was niet aan de gang te krijgen.eerst dachten we nog dat er iets was met de tanden,maar dat zag er goed uit.Liep ook goed,dus daar leek het ook niet aan te liggen.en voor werkelijk waar alles maakte ze een bochtje om(afwijken van de hoefslag).omdat het maar niet op schoot,even aan de longe gedaan.En toen kon ze wel lekker doorlopen.Dus ik denk dat ze gister er niet zo heel veel zin in had of moe was van het binnenstaan.Waarom ze vanaf gistermorgen in stal heeft gestaan weet ik niet,maar daar vindt ze ook niks aan.Heb ze dus gelijk weer in de weide gegooid na afloop.zij tevreden en ik tevreden omdat ze toch beweging heeft gehad..
Bijrijder heeft overigens vanmorgen weer gereden,maar ik weet nog niet hoe ze zich vanmorgen heeft gedragen.

met de zieke merrie gaat t iets beter,maar we durven nog niet positief te zijn.ze heeft immers een flinke klap gehad.heeft gisteravond wel weer een beetje eten gehad,maar of ze dat al goed verdraagt?

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 17:08

oei, klinkt niet best, beterschap en sterkte!

En ruana kan misschien ook uitproberen?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 17:18

balen dat t met de zieke merrie nog steeds niet helemaal in orde is heeft ze ondertussen dus wel al gekakt??

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 17:39

Ja woensdags,dus 4 en een halve dag na dat ze in de kliniek was aangekomen
@snackie:dit was zeker uitproberen van ruana haar kant.Ze had er duidelijk geen zin in.Eerst dacht ik nog even dat de singel te strak was getrokken door mij en dat ze daarom niet wilde,maar zelfs toen ik m een gaatje losser had gedaan,was er geen vaart in te krijgen.De dag ervoor ging alles nog goed (ging wel van hoefslag voor 2 lantaarnpalen),ze liep gister ook niet kreupel of onregelmatig.Nee ze had er gewoon geen zin an.toch wilde ik mijn zin krijgen dus ze moest bewegen van mij.En aan de longe ging ze wel goed lopen.Schijnbaar wilde ze dus proberen onder het werken vandaan te komen.
Daarom ben ik ook benieuwd hoe het vandaag ging.Vanavond poets ik haar alleen even en ga een rondje lopen.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 17:45

Heb ene heel gelukkig paard Amigo heeft nu een kudde met ruinen. Ook een net geruinde Friese hengst die net al Miigs lang hengst is geweest en die stonden lekker bij elkaar. Dus dat komt wel goed denk ik!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 17:49

ahh dan hoop ik dat je verzorgster goed heeft gereden vandaag, en zich niet in de maling heeft laten nemen.

Aghh wat fijn voor amigo!

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 17:51

Moet alleen opletten dat ie niet te dik word haha. Staan op dik makend gras naast een paar schapen :P
(Amigo dacht vanmiddag dat ie een arabier was ging er vandoor staart stuk omhoog ik stond te kijken en dacht ow dus...)

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 17:52

ze is in ieder geval ontzettend geduldig,maar wel vasthoudend en niet bang.t zal wel goedkomen hoor..
Ik ga zo weer aan de wandel,avondvierdaagse 5km en daarna naar roetje,dus ik ben er vanavond weer..

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 19:14

-O- ik ga t maar opgeven denk ik qua pride....dr vader blijft moeilijk doen en nu doet hij ook nog eens vreselijk moeilijk over de prijs waar ik en hilde t over eens waren geworden...heeft hij de oude eigenaren gebeld en die vinden dus dat de prijs laag is...word er onderhand echt dood moe van.. -O-

t is echt een vreselijk leuk paard maar ik ga niet meer geven dan dat ik hem waard vind...maar goed ben benieuwd wat dr vader gaat zeggen -O-
ik heb alweer t idee dat ik gewoon straks voor de 2de keer opzoek kan gaan naar een leuk paard pff de moed is me echt even heel erg flink in me schoenen gezonken op dit moment

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 19:47

heel veel gelezen.

jeetje dat is wel heel vervelend zeg van Pride.
kijk ik zou gewoon zeggen jullie willen je paard toch verkopen, ik geef je er dit voor daar waren we het over eens geworden en accepteer je het niet, nou pech maar dan ga ik opzoek naar een ander.
Meis geloof me, het is heel rot want je vind pride helemaal het einde, maar er staan zoveel paarden te koop! de markt ligt enorm op zijn gat en geloof mij dat als die mensen gaan nadenken dat ze zich misschien nog wel eens kunnen gaan bedenken.
en anders is het super jammer maar er zitten heeel veel mensen op dit forum die hele leuke tinkers te koop hebben staan, dus dan zit er echt wel een bij voor jou in jou prijscategorie.

geef de moed niet op!!!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 20:16

ik ga t maar ff opgeven want pride komt niet en word ook niet mijn nieuwe aanwinst....
de vader van de bokster wil hem toch niet weg doen en doet nu dus ontzettend moeilijk dus nou ja maar me geld terug gevraagd en verder weet ik t even niet meer op dit moment |(
t is al t 2de paard via bokt |( alsof ik t momenteel aantrek zulke mensen die zeggen eerst paard verkopen en tenslotte het toch niet verkopen

en nu ga ik maar even in een dipje zitten ;( en maar mezelf even opbeuren al heb ik nog geen idee hoe...maar op dit moment is mijn moed qua opzoek naar een nieuw paard toch ff heel erg foetsie

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 20:18

Wat voor leeftijdscategorie zoek je dan Nathalie?

Het is wel balen dat het zo allemaal loopt, klote zeg!

Ziet een hele mooie Kaydee met bijbehorend tuig, staat haar goed zeg!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 20:23

naja op dit moment zoek ik eigenlijk zo leeg als dat me hoofd nu is ff niks...ik zie nu wel ff wat op me pad komt mijn budget was rond de 1000 euro ....
t liefst zoek ik iets onder t zadel maar joh als t een leuk voor mij aansprekend veulen is en er is een klik dan zou t zelfs zo kunnen zijn dat ik thuis kom met een veulen...

had dat ook met me twenter ik zag em als veulen en was gelijk verkocht en toen zocht ik eigenlijk ook een paard waar ik op kon rijden :')
dus ja ik zie t nu allemaal wel ff ik ben in ieder geval wel even in een dip...
ik vond pride echt helemaal bij mijn gevoel passen en wat ik ook echt zoek in een paard -O-
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 06-09-12 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-12 20:24

He bah Nathalie! Hopelijk vind je alsnog een fijne aanwinst!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 20:27

diaz ik hoop t ook

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 20:36

heel vervelend allemaal!

naja neem een tijdje rust en zet alles op een rijtje wat je wilt.
1000 euro is een hele kleine maar ook riskante cat. om daarin een volleerd paard te kopen.
misschien toch verstandig om nog even door te sparen of voor een jonger paard te gaan.

komt allemaal wel goed hoor!!!

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 20:38

jeej..
heb tuig aangeschaft hoor dames!!! *\o/*

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 22:39

Showen Fayem!!!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 23:00

Jeahhh fotoooo

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 23:08

yeah , gefeliciteerd , en nu een foto !!!

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 07:12

Zo jullie gaan snel zeg! Zelfs met alleen lezen hou ik t nog niet bij!

Kga wel poging doen weer mee te schrijven, maae of t helemaal gaat lukken!!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 08:03

@fayem wat onwijs rot dat pride niet meer komt.vindt t wel vreemd.je heb een overeenkomst,aanbetaald,en vervolgens wil verkopegr zijn plic3hten niet nakomen ook niet netjes maar idd,er staat er vast wel 1 te koop die bij jou past.

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 08:07

Ach Nathalie wat vervelend zeg :-( wel een vreemde situatie, hoop dat het alsnog goed komt. En mocht dit nou niet doorgaan; er komt heus wel iets op je pad ;-) al is dit natuurlijk wel even zuur.

En ik ben ook benieuwd Fayem ! :-)

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 08:13

Nathalientje er komt vast wel wat op je pad. Ik was ook niet opzoek naar een nieuw paardje nadat ik het andere paardje van mij had laten inslapen. Amigo was gewoon een gelukstreffer.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 08:15

en dr zijn dr zoooveel