Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tamadine schreef:Zo, ben ik weer ff.....
Nou er is inmiddels bekend waarom ik wat ziekig etc ben de laatste tijd: tekost aan B12. Kwam uit het bloedprikken. Helaas, maar wel goed te behandelen... Daar komt denk ik dus ook weer de depresieve klachten en de dip vandaan. (ik zit al aan de anti-depresiva al 4 jr, maar gelukkig heb ik zo een goede dosis dat ik evengoed nog wel wat dippen heb, maar ook vrolijke momenten).
Mona gaat het erg lekker. Ben alleen wel blij als het nu eindelijk eens wat droog word. Wat een sooi is het zeg haha. Maar zoals het weersbericht zegt zal het aardig droog blijven de aankomde dagen...
Misschien een stomme vraag, maar Mona heeft in aug de eerste enting gehad en in oktober de tweede. Wanneer moet ik dr nu enten volgend jaar?
En nog een stomme vraag: hebben jullie wat voor je paard geregeld voor mocht je plots overlijden ofzo?
lot, ik heb precies hetzelfde. Paardje zo veel mogelijk naar buiten en het liefst 24/7. Ben dr dus helemaal blij mee met mn plekkie zo...
En bedankt voor je lieve woordenHier begrijpen mensen mij tenminste. De meeste mensen zien alleen maar de vrolijke ik, ook grotendeels dus door mn medicijnen. Maar er zijn maar weinig mensen waarbij ik nu kan aankomen dat ik nog zoveel moeite heb met Staf...
Leuk om te horen dat Luna zo braaf isHoe oud is ze?
Leuke foto's.
Kailonne schreef:Iedereen die nieuw is van harte welkom.
Als we zo hard blijven gaan kan ik het niet bijhouden hoor. Dan lees ik en denk ik oh ja hierop reageren en daarop en dan ben ik onderaan en dan weet ik het niet meer.Dat zal de leeftijd wel zijn.
Jack is de afgelopen twee dagen gereden door degene die hem zadelmak gemaakt heeft. Hij moest weer even op zijn plek gezet worden. De puber. Het waaide vanavond als een gek hier en de binnenbak rammelde aan alle kanten, maar Jack liep weer braaf zijn rondje. Als het donderdag niet te hard waait ga ik zelf weer rijden.
Wat een held ben ik he?? Ik kan dan gewoon niet relaxt zitten en dan krijg ik zo'n wisselwerking met Jack die dan gaat denken wat is er hier eng als jij het eng vind.
Maar goed. Ik denk dat hij nu wel weer rustig is, voor zolang het duurt.
Becs schreef:---
![]()
Mallow schreef:
Shaartje1991 schreef:Rebecca: Ik heb een mops hondje gekocht, en ja ik heb hem al thuis zitten![]()
Hier sneeuwt het ook niet echt, heb vanochtend wel moeten krabben
_Lot schreef:
Mooie DanaHeb je haar dochter en haar zus ook nog eens?
Iemand had het al geraden, maar Luna was idd doodbraaf bij de hoefsmidZe werd me haast te braaf de laatste tijd, ik begon al te twijfelen of ze nog wel gezond was, maar gelukkig heeft ze afgelopen zaterdag even laten zien dat ze heus nog wel wat pit bezit; ze was het er niet zo mee eens dat haar vriendinnetje Odjus naar huis mocht terwijl zij nog met mij mee verder het bos in moest. En dat was niet het enige; vriendin was mee, en ik wou er zo graag even op
Dus ik heb er een paar 100 meter op gezeten. Had daarvoor al een paar keer op/om het erf en stal erop gezeten, dus kon ongeveer inschatten wat haar reactie zou zijn. Ze was meer bezig met mn vriendin die haar vasthield uitproberen dan met het feit dat ik erop zat. Ga er nu trouwens verder niet mee door hoor, ik heb mezelf gezworen dat als ik er nog een keer op stap voordat ik jarig ben (eind feb) dat ze dan een paar maanden uit logeren moet volgend, en dat wil ik niet hebben natuurlijk. Maar het was wel supergaaf!
--
Ik ga nu maar gauw slapen, ik ben niet zo slim geweestLeer momenteel op de officiele manier marineren en het bereiden van de kip op t werk, nu heb ik morgen vrijwillig een extra dienst aan genomen, 9 uur daar weer zijn. Domme ik, ik zou toch moeten weten dat voornemens om op tijd naar bed te gaan bij mij nooit waarheid worden
mabellean schreef:Irish Hill Ylean Pandra 21-12-2011
De paarden hemel heeft er een sterretje bij.
Vanochtend is mijn kleine dappere tinker Ylean overleden. Ylean leed al langere tijd aan spat, Was hoefbevangen geraakt, longproblemen en later een vermoeden van de ziekte van crushing ( tumor aan de hypofysen ). Ze was op , we wilden haar een groter lijden besparen. Ze is heel rustig in geslapen eerst heeft ze nog een appel gegeten en daarna kreeg ze een spuitje .Ze is rustig gaan liggen ging heerlijk liggen snurken en daarna stopte haar hart ermee. Samen met Wil heb ik haar nog geaaid en tegen haar gepraat tot ze was overleden. Ik heb nog erg veel verdriet en dat zal niet zomaar over zijn. Maar het geeft rust ze heeft nog 1,5 jaar dapper gestreden maar het was genoeg. Dag lieverd we gaan je erg missen.
If I die tomorrow
I`d be allright
Because I believe
That after we`re gone
The spirit carries on
(Dream Theater: The Spirit Carries On)
--
--