Nee, we zijn m eigenlijk ontgroeid. Toen ik hier bij Erik kwam wonen hebben we voor mij een satelliet ophangen. We hebben toen een aantal keer de kaart opnieuw moeten activeren, omdat we een maand niet gekeken hadden, en nu hebben we helemaal geen kaart meer Ik mis het heeeel soms
vd zomer is hij bij ons helemaal niet aan geweest.
Puchje
Geplaatst: 29-10-09 00:12
Ik vind het nu zo onrustig als mensen de TV als achtergrond hebben aanstaan. Ik kan het me daarentegen ook niet voorstellen als mensen `s ochtends opstaan, naar het werk gaan, `s avonds thuiskomen, eten, afruimen, opruimen, en achter de TV gaan zitten totdat ze naar bed kunnen, etc.... En dan maar slikken wat er allemaal via de media door je strot geduwd wordt.. Nee.. niet echt mijn ding meer.
Ik kan goed zonder, maar als het er toch is... wel leuk Ga niet snel speciaal ergens voor zitten om echt te volgen, maar als ik lekker op de bank zit vind ik het wel leuk. Op een of andere manier ga ik wel zitten voor die idote talentenshows ala Idols/Popstars/X-factor (en nee heb geen ambitie)
Haha, ik zeg altijd achter de computer en achter de TV zitten. Wat zeg jij dan Grit ?
D_Travis
Geplaatst: 29-10-09 00:16
nee zoals jij het beschrijft van elke avond samen op de bank tv kijken nee vind ik ook niks, ben meestal savonds nooit thuis alleen op woensdag, en anders zit ik achter de pc of lees een boek, heb wel op de slaapkamer de tv altijd aanstaan als we gaan slapen, ff half uurtje timer en dan slaap ik zo BEHALVE als die irritante " bel me nu" reclames komen, dan irriteer ik me dood, meot ik half slapen de afstandsbediening onder het kussen van raymond wegzoeken en dan gaat de tv dus eerder uit dan de timer
Laatst bijgewerkt door D_Travis op 29-10-09 00:16, in het totaal 1 keer bewerkt