Lotje lekker aan het dutten in een heerlijk stalletje
Stennisje heeft het veulentje gevoeld
Boncho; vervelend zeg! Er werd hier wel gestrooid, maar ik vond het zelf niet zo glad lijken. Kan toch verraderlijk zijn.
Pradaatje; hoe is het met je vriendin??
Grit
Geplaatst: 19-01-09 22:27
Vince vandaag cavaletti laten springen (40 cm ofzo). De eerste keer sprong hij drie keer zo hoog De tweede keer twee keer zo hoog (wel in galop) De derde keer tilde hij zijn benen net erover (in draf) De vierde keer deed hij geen moeite meer en liep hem gewoon om. Mijn springwonder
grrr
Geplaatst: 19-01-09 22:41
Haha, die Vince doet geen moeite als het niet nodig is!
Wat een lieve Lotje foto zeg!
Stennisje, gaaf zeg, ik moet eerlijk zeggen heb het hier nog niet gevoeld... terwijl Kascha nog maar iets meer dan 2 maanden moet...
Viel in slaap op de bank, dus nu gaan we maar echt slapen!
Ziggy draafd ook wel eens op de sprong af, dan stopt hij plotseling, stapt over het sprongetje heen, en draaft weer verder.
Waarom moeite doen als het makkelijk kan.
Mallow
Geplaatst: 19-01-09 23:20
Ik krijg de laatste tijd vaak reacties dat ze mallow zo leuk vinden , ook via pb, en ik topics waar dat helemaal niet over gaat. En dan ben ik altijd een beetje in de zevende hemel * trots
heb net misty gereden. ze liep al iets losser, maar het lijkt nog nergens naar ach als we er maar plezier in hebben, dan komt de netheid vanzelf wel weer!
Haha, gekke Vince Nigel kan ook zo stom staan kijken als ik hem vraag over een balkje heen te springen. 'Ja baas... doe t lekker zelf ' Maar Eev, Mallow ís ook leuk En Dagmar heeft Misty weer gereden, ik hoop dat ik er morgen even op kan springen, heb nou al zo lang niet meer gereden!.
Waar zijn onze groentjes eigenlijk? Ik mis Leon, Maya en Berdien!
Anoniem
Geplaatst: 20-01-09 00:08
Druk aan het werk. Sta dus beetje in de meeleesstand Behoor nu ook mijn statistiek verder op te frissen Woensdag tentamen... Berdien is hartstikke druk met scriptie verbouwen, en eeh... waar Leon uithangt weet ik niet
Grit
Geplaatst: 20-01-09 00:19
Dacht dat tinkers van die goede springers waren. Maar lees hier dat Vince zijn springtechniek geen uitzondering is . Maakt mij niet, ben niet zo'n held met springen. Alles boven de 60 is HOOOOGGGG .
Puchje; gewoon erop springen en lekker uitwapperen , doet een mens goed
Eevj; dat is zeker leuk te horen
Maya en Berdien druk aan de studie, succes
Ga naar bed, truste!!
Snowville
Geplaatst: 20-01-09 08:16
Goedemorgen!
Maya schreef:
Druk aan het werk. Sta dus beetje in de meeleesstand Behoor nu ook mijn statistiek verder op te frissen Woensdag tentamen... Berdien is hartstikke druk met scriptie verbouwen, en eeh... waar Leon uithangt weet ik niet
Tinkers geen springtalenten? Wie gaat dat aal Lotje vertellen? Die is in september uit stilstand over een hekje van 1.10 gesprongen en probeerde laatst een schot van 1.30 uit