Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zo, stoom komt even uit m'n oren.
Die etter! Maar goed, Mees probeerde steeds hem te pakken ,wat niet lukte. Weglopen doe je ook niet, want die pony loopt wel op de openbare weg, maar we wisten niet van wie die wei was. Dat beest bleef maar heen en weer rennen. Uiteindelijk hadden we afgesproken dat ik met Banbay zou blijven, en Mees gauw naar huis zou rennen met Max en even zou proberen te bellen van wie dat hengstje was. Want we kregen hem echt niet, waren al een kwartier bezig. Komt er ineens een auto aan, met de eigenaars een man en een vrouw. Dus ik vraag, is die pony van u? Zegt die vrouw: Ja, da's niet zo handig he, om hier met die pony's te gaan lopen! Oei wat werd ik boos! Ik zei: Pardon, ik blijf hier staan, om ervoor te zorgen dat uw pony niet wegloopt, dat beest breekt door de omheining en terroriseerd onze pony's, en u geeft mij de schuld?!!!!!!!!
(zelfs de benamingen zeggen me niets
)
Echt aso van die mensen.. Beetje jullie de schuld geven! Zou zelf ook echt om te spetteren zijn!
De hele familie was uitgelopen.. Wist niet dat daar zoveel mensen woonden.. 
Heel donker, smal hok..

Hij had het er echt moeilijk mee!

Snap ik Rom!

hahaha, jullie snappen zeker wel dat ik dat zometeen maar even op mijn dooie gemakje ga doorlezen 
Ik vind dat je goed gereageerd heb! En wat is Banbay een dapper kereltje zeg ! 

met een beetje fantasie snappen jullie hem wel

Volgende week (als in: morgen) lijn ik wel weer verder