Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

voor jou. Het verlies van Staf zal denk ik niet slijten, tenminste, het verlies van Lady bij mij slijt nooit. Heb hier bijv. ook nog steeds, diep weg gestopt, een stuk haar van haar liggen, wil er op den duur een sieraad van laten maken, maar ben er nu nog niet aan toe (terwijl ze er al 1,5 jaar niet meer is). Het zal op den duur een plekje krijgen en de geschiedenis achter je zonder Staf zal steeds langer worden waardoor ze misschien wat meer naar achteren verdwijnt. Neem er de tijd voor, das de enige raad die ik je kan geven. Wel erg fijn dat het zo goed gaat met Mona, ook dat is iets wat gewoon tijd moet krijgen, dan wordt ze vanzelf steeds stabieler.
Heb je haar dochter en haar zus ook nog eens? 
Ook blauwe oogjes?
Vervelend dat hij weer aan het puberen is geslagen, maar hij komt er vanzelf wel een keer overheen, zie het als een uitdaging. Oh, toch op zoek naar een leaser, succes!
Gelukkig geen opzet en angst 
Ze werd me haast te braaf de laatste tijd, ik begon al te twijfelen of ze nog wel gezond was, maar gelukkig heeft ze afgelopen zaterdag even laten zien dat ze heus nog wel wat pit bezit; ze was het er niet zo mee eens dat haar vriendinnetje Odjus naar huis mocht terwijl zij nog met mij mee verder het bos in moest. En dat was niet het enige; vriendin was mee, en ik wou er zo graag even op
Dus ik heb er een paar 100 meter op gezeten. Had daarvoor al een paar keer op/om het erf en stal erop gezeten, dus kon ongeveer inschatten wat haar reactie zou zijn. Ze was meer bezig met mn vriendin die haar vasthield uitproberen dan met het feit dat ik erop zat. Ga er nu trouwens verder niet mee door hoor, ik heb mezelf gezworen dat als ik er nog een keer op stap voordat ik jarig ben (eind feb) dat ze dan een paar maanden uit logeren moet volgend, en dat wil ik niet hebben natuurlijk. Maar het was wel supergaaf!

Leer momenteel op de officiele manier marineren en het bereiden van de kip op t werk, nu heb ik morgen vrijwillig een extra dienst aan genomen, 9 uur daar weer zijn. Domme ik, ik zou toch moeten weten dat voornemens om op tijd naar bed te gaan bij mij nooit waarheid worden
elliecuijk schreef:@andrea:ik ben er helaas niet meer opgegaan.Niet omdat ik niet durfde,maar omdat ik echt helemaal zeiknat was.en al die modder zou schade veroorzaken op mijn zadeltje(jaja ik ben zunig op m'n spullekes)
hopenlijk van t weekend weer maar moet even kijken of dat kan.Zoiezo ga ik van de week weer op het paard van iemand anders zitten
_Lot schreef:Trouwens, mocht iemand geïnteresseerd zijn; ik ben al lange tijd weg van een prachtig hoofdstel en heb deze inmiddels uitgebreid mogen testen dus heb besloten hem toch maar aan te schaffen (die Mel ook heeft in het zwart). Gezien ik al halsters verzamel kan ik dit hoofdstel dan maar beter verkopen. Dus als een van jullie nog interesse heeft, het is een side-pull maat full. Eventueel heb ik ook nog een heel simpel engels bit hoofdstelletje liggen, maat cob (met dubbelgebroken watertrens 12,5)
Hier begrijpen mensen mij tenminste. De meeste mensen zien alleen maar de vrolijke ik, ook grotendeels dus door mn medicijnen. Maar er zijn maar weinig mensen waarbij ik nu kan aankomen dat ik nog zoveel moeite heb met Staf...
Hoe oud is ze?
Mevrouw kan boven mijn hoofd springen helaas.

Ben dan zo trots op dr!
Wat fijn dat Luna zo braaf was.
Bijzonder zo een van de eerste keren erop!
moet altijd aan pocahontas denken als ik van die hondjes zie.