ahah ja wat moet je verder halen? maar soms zo lekker om wat leuks te kopen maar ik kan nog zo weinig halen, ja ik zag wel een limegroen dekje maar ja. vond het nogal overdreven om die al te halen hahaha
Ik ben officieel bijna 29 jaren op deze aardkloot..... nee joh Leon! Niamh valt nog maar weinig uit elkaar, soms bij de overgang van Galop naar draf, maar verder blijft ze goed bij-elkaar! Maar jij maakte een grapje he? hihihi
snowdon
Geplaatst: 28-10-09 23:55
ik heb al jaaaaaren geen dekje gekocht
mensen die samenwonen en niet getrouwd zijn en geen samenlevingscontract hebben, zometeen een waarschuwing op het late nieuws van *euhm welke zender kijk ik nu* rtl4
Laatst bijgewerkt door snowdon op 28-10-09 23:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Vind dit filmpje zo niet grappig. Maar ik weet nog een avond dat we met vrienden via de webcam onze gezichten hebben vervormd. Dat was ouderwets bijna in broek pissen van het lachen.
10 nov ben ik jarig. Ik moet helaas werken, anders waren jullie allemaal uitgenodigd.
Nop , als ik series wil volgen, download ik ze, zelfde geldt voor films. Als ik bv een voetbalwedstrijd wil zien, dan kijk ik via streaming op de computer.
ik kijk niet veel of vaak maar ik zou het wel missen denk ik als ik het niet had, hebben zelfs zon pakket met weet ik hoeveel zenders, maar het is denk ik ook maar net wat je gewend bent