Eef! Gefeliciteerd hoor! Met je nieuwe dame!
Denise, sterkte vandaag!
Petra! Dronken en verdrietig gisteren!
Leuke foto's voorbij zien komen...
Mirjam, al wat opgeknapt?
Verder weinig nieuws hier.... Lekker druk as usual.... Fijne dag allemaal!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
snowdon schreef:Hele goede hulp, vast en zeker!
Waar lopen je paardjes nu dan?
Foei Ellen!!!!!!!!!!
Heb je overigens helemaal niet meer uitgehoord woensdag nu je een verstekeling met je mee hadVolgende week een herkansing
![]()
Haha Maartje, dat is gedeeltelijk zo inderdaad
, en is helemaal happy voor El.

Denise!

, dood 'eng' vond ze 't, hoop gesnurk en grote ogen en schijnbewegingen verder, stond ze er dan eindelijk op. Snel vastgezet, klep dicht gedaan, en snel gedag gezegt. Tot ze opeens gigantisch begon te springen, heel de auto ging op en neer. Dus toch het deurtje nog maar even open gedaan, en ja hor. Madame hing met haar voorbenen over de voorste stang.

.
, maar ze bleef heel erg netjes bij me
. Haar toen even lekker buiten in de paddock gezet, zodat ze even een beetje dr beentjes kon strekken, en beetje om dr heen kon kijken. Elke keer als ik even bij dr ging kijken kwam ze naar me toe gelopen, met zo'n blik van waar ben ik?? Maar ik merkte aan dr dat ze ondanks al het nieuwe en alle spanning toch prima naar dr zin had!
)
. Hoop gegil en gerace heen en weer, zou me niets verbazen als ze nu nogsteeds heen en weer aan het crossen zijn 

dus bij deze
voor Petra die de dag toch niet fijn heeft afgesloten?

?

en succes met je drukke weekend