Ik denk Serada in de wei laten dat het geen optie is. Maar kan het wel van de week eens proberen. Maar omdat ze dan alleen achter blijft denk ik niet dat ze achter de lijnen blijft. Er staan wel het landje naast haar paarden maar toch.
Oh die vind ik zó gaaf Leon! Echt machtige paarden zijn het
Ziet er goed uit Marleen! Mirthe ziet er ook goed uit.
Joyce gaat steeds maar beter, en nou zelfs een roze bit
Simone gaat ook goed!
Hum mijn vent van tien maanden gaat nog steeds over z'n toeren als z'n mammie weg gaat Hinniken, rondrennen en als ze weer terug is komt hij er aangestort en beukt hij in volle vaart op 'r. En dat is dan al een maand weggeweest en alles
Ik zou een veulen niet alleen achter laten in het weiland Wij laten ze altijd wel in het land, maar er staan genoeg 'tantes' en 'nichtjes/'neefjes' die oppassen en zich erom bekommeren. Veulens blijven altijd wel staan
Net weer hardgelopen, hij ging weer lekker. Voelt in ieder geval goed, bezig zijn met m'n conditie en gewicht. Nou even snel douchen, koel net wat te snel af. En dat moet natuurlijk weer niet
Mooie foto's! Lekker gesport Berdien, mooi dat het goed voelt!
We kwamen net thuis van de camping, ligt er een brief op de mat van de woning bouw. Jahoor. Daar zaten we op te wachten. Begin juni een bijeenkomst. Want de renovatie van deze huizen is te duur. Dus moeten ze plat. Nou, als ze ons er voor een flink bedrag uitzetten zijn wij gelukkig. Des te eerder kunnen we over.
Nee nog niet, maar ze gaan ook pas zomer 2009 plat. Teminsten, dan willen ze gaan bouwen. We zijn flink aan het reageren op huizen in de Waalwijk/ Kaatsheuvel.
Hihih hoe weet je dat Nee een trainingsbit had ik toen in
Hoe ik dat weet? Nou, een bit met een apart kleurtje kan alleen maar zo'n roze bitje zijn..
Wat een gave foto's van Mirthe in actie!
Leuke dag gehad dus vandaag Leon! Zo'n Swarchzwalder is echt gaaf! Haha brave Chayenne!
Goh, dat Serada zich zo druk maakt.. Had ik ook niet verwacht.. Denk dat het misschien toch een kwestie is van doorbijten..
Brief van de woningbouw Joyce.. Als jullie een koopwoning hebben moeten ze jullie inderdaad uitkopen. Als jullie huren zijn ze verplicht voor vervangende woonruimte te zorgen.. Wij zitten hier in t zelfde schuitje.. Over 4 jaar gaat hier ook de boel plat.
Net terug van stal..
Heerlijk 45 minuutjes met Amy gereden.. De start was wat moeizaam, haar lover stond naar haar te roepen en ze wilde er dus niet voorbij.. Maar toen ik dr eenmaal aan t lopen had.. Meeeen.. Heerlijk! Ze zweefde gewoon.. Zat echt te genieten! Merk alleen wel dat ze erg naar buiten valt, maar dat was alleen aan de kant waar haar lover stond, dus denk dat dat daar aan ligt.. Zondag heb ik weer les, als ze dan ook zo loopt. Nou.. Dan teken ik er voor!
Daarna Shania gelongeerd.. Die had t lekker in dr bolleke.. Heeft zichzelf helemaal in t zweet gelopen en ik heb niks hoeven doen.. Alleen maar ho, stap, draf en galop te zeggen.. Easy.. Galop was de eerste keer, heb dr een beetje lang gelaten en zelf ook wat meer meegelopen omdat ze t best moeilijk vond, maar ging eigenlijk prima!
Hihihi Ja we huren, maar we willen geen vervangende woning, wij willen het geld. En dat willen ze ons ook geven, alleen de hoeveelheid blijft nog te vraag.
Heerlijk gereden dus met Amy Super! Shania flink druk. En voor het eerst gegalopeerd, super!
Een jaar is zo om... Dus hopelijk vinden jullie snel iets anders! En idd net wat Sita zegt koophuis is uitkopen huurhuis is vervangende woning dus wat dat betreft scheelt het weer!
Sita lekker gereden met Amy en Shania lekker gelongeerd...
Peet, zou het gewoon in stal laten en even doorzetten. Als het maar bij schaafwondjes blijft is het niet erg. Ik zelf kijk niet op een schaafwondje, maar wel effe goed checken of ze nergens achter kunnen blijven hangen of zo... Het is nu eenmaal niet anders. Ben hier breekt ook de boel af als ik Lutske weg haal... Maar het is gewoon even doorzetten..
Prachtige foto's Marleen... en wat een kont heeft Kiki zeg