Ik ben vandaag naar de Familie Kanters geweest om voor een paard te kijken en ik hoorde de meiden daar over bokt praten, dus dacht dat ze misschien ook wel in dit topic kwamen. Ik wilde de twee meisjes namelijk nog even bedanken voor het geweldig ontvangst. Super bedankt dat jullie de paardjes gezadeld en voorgereden hebben! Mooi spul hadden ze daar ook staan trouwens! Ik denk nog even na over het paardje dat ik gereden heb daar (Ben, lief ding) Want hij was wel erg leuk te rijden.
Die meisjes van Kanters ken ik ook niet denk ik.. Oh, maar Wisky zie ik wel eens langs komen! Dus kan wel dat ze hier wel eens posten.
Wat raar Evy dat je dan niet toegelaten word. Vreemd, ik zat ook met mijn 17e op een MBO opleiding. Misschien word je wel als uitzondering gezien en dan toch toegelaten?
Kben vanmorgen vroeg wakker gebeld door Hotze. Ik dacht wat was er nu weer aan de hand. Maar ik ben weer 'tante' geworden. Mijn schoonzusje is dan eindelijk bevallen van een zoontje, Ytsen oid (je zegt ietsen), 10 pond ( Zwaar!! ) en het is vannacht om 3 uur geboren.
Hotze heeft de kraammand gegeven en ze waren er heel erg blij mee. Dat kennen ze daar niet, dus ze vonden het heel leuk!
Nu ga ik zo aankleden en dan maar lekker vroeg naar de paardjes!
Ik wilde ook toerisme gaan doen, na mijn paardenhouderij opleiding, maar toen kreeg ik een kans om te gaan leren en werken tegelijk in de detailhandel.. Toen heb ik dat gedaan.
- Hoi, ik vind jou wel erg leuk, wil je verkering met me? Maar je moet wel 5 broers of zussen hebben anders gaat het hele feest niet door. Want ik wil tante worden. -
Ah Annetje ook aan een tinker misschien, leuk! Wisky en Dees zijn niet van Stal Kanters, maar komen daar wel eens idd en rijden paarden van hun in geloof ik.
Sita gefeliciteerd met het opnieuw tante zijn haha