Puck, ja, ik had je sms van kwart voor 5 net gemist Zal aan Berit vragen of ze de volgende keer een scherpere foto maakt Ik heb er ook nog een gevonden op de website van de fotograaf.
ringelberg
Geplaatst: 24-01-10 14:37
nou mensen,ik heb net een cake gebakken,lasagne gemaakt voor vanavond,en nu staat er hasjeee op t vuur(keramisch vuur )voor morgen,ben goed bezig vind ik zelf.Nu de knagia's
Nog een fotootje Helaas missen we iemand op de foto
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 24-01-10 15:56
Verdorie materiaal tekort en natuurlijk geen bouwmarkt open hier, nu kan ik morgen pas verder Schroefde mezelf bijna vast aan de hooibak, vorige week ook al bijna aan het hek, moet er toch weer een beetje inkomen dat geklus.
Puck ook ontwaakt. Ik heb nooit worstenbroodjes op m'n buik Jaaaah foto's
heb nu bijna alles verkocht, alleen nog 3 dekjes(2x roze 1 x wit) en 2 singels over toch wel leuk zo eens de zolder opruimen.
Akecheta
Geplaatst: 24-01-10 17:24
Hallo iedereen Claudia: Succes! Gezellig feestje geweest zo te zien! Eefje pleisters nodig... Cake....taarten....pizza...... Rhiannon pech met klussen Eefje Leuke foto's. Heb zelf 2 texelaar-cavia's, meer haar dan cavia Bravour is lekker gegroeid zeg! Prachtig paard geworden! Angela.....GEFELICITEERD!!!
Hier weer sneeuw!! Moet een keertje ophouden hoor. Één voordeel maar: kan leuke plaatjes schieten. Nog steeds niet hersteld van longontsteking, maar m'n moeder heeft me vandaag even naar stal gechauffeurd ( ) en heb wat foto's van Janus gemaakt. Hij was zelfs erg knuffelig vandaag, en da's zelden. Heerlijk om er geweest te zijn!
eefje03 Goed bezig vandaag. Er hoef toch geen extra vlees in. Leuke pics.
Grit He die pic is helderder bbrrr Ellen ik krijg het a koud als ik je zo zie staan.
_Rhiannon_ Balen zeg nu moet je er toch een rustdag van maken.
ManOuke Lekker genoten, heb je nog pics??
draaakje Bijna alles verkocht
Gooya Mooie sneeuwpics weer balen dat je nog steeds niet beter ben.
snowdon Lekker gesmikkeld.
D_Travis
Geplaatst: 24-01-10 17:54
haaii leuke fotos!! Gezellig gestapt het ziet er iig gezellig uit
beter puck dat ze voor je gevoerd hebben vanmorgen!
Claudia succes bij de HA
Mooie foto's verder
Klinkt goed leon
ben net thuis van de beurs, stelde niet zo veel voor, heb nog wel gezelig ff een babbeltje gemaakt met Riona, en Britta net misgelopen helaas. waren nog ff aan t kijken voor een hoofdstel voor Kaya maar dat was niet echt wat we zochten. Ach een beetje vrmaak op de zondagmiddag is nooit weg. Daarna de paardjes ff het water bijgevult en nu ff relaxen