Puck en eva gezellig gemeet! Leuk dames!! Mooooooie foto’s weer gezien! Wat hebben we toch allemaal mazzel met die knappe paardjes! Angela weer uitgekookt? Nuttige tips gekregen van je medekletsers? Ow, het verhaal kom ik nu dus tegen……jeeeuutje, wat een rotstreek! Heb je alle afspraken goed zwart op wit staan?? Ik wacht wel ff met reageren totdat ik alles gelezen heb….. Bianca sterkte! Jaaaaaa daar komen ze de samenvattingen van Chantal, Dagmar Avril een heftige koliek operatie ondergaan….. 5 uur…. Jeetje Mirjam accent? Ehm niet opgevallen hoor? En dat ze een ontzettend gezellige klets is dan weer wel! Hihihihi Ingrid kan ook lekker kletsen, maar volgens mij verwijt hier een *weet het gezegde ff niet meer* Over naar dialecten; ik praat brabants en niamh is een hij…. Hahahaha
vnvd lekker gelest, ze liep heerlijk, dus ze zal morgen wel lekker los zijn Leon!
Ik heb eigenlijk al een aantal dingen gehad De Bucas heb ik van oma gehad, ik heb nieuwe paardrijkleren van mijn ouders gehad en van Erik concert van Marco. Verder wil ik heeeul graag nu het bitloze hoofdstel van de Ruitersportshop
ik wou vandaag lekker shoppen bij de ruitersport. maar ja wat koop je voor een 1 jarige, heb al een boel halsters, en dan houd het wel op, als er een mooie limegroene hing ging die mee maar die was er neit.
dusssss heb maar een borstel van 3 euro gekocht lol