Super dat ze bij je is en alles dus ook goed gegaan met de bank haha
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 17-09-09 22:50
Als Ilse net zoveel tijd in de opvoeding van Clover heeft gestoken als dat ze bij Gabriel heeft gedaan, is het een wonder dat ze weet hoe ze moet grazen
Ze weet niet hoe ze brood moet eten in ieder geval Maar vond het alleen al heerlijk om een sociaal paard te hebben, bij mallow moest ik elke keer bij elk paard kijken of er genoeg ruimte was om te passeren. Clovertje vind alles best
Puchje
Geplaatst: 17-09-09 22:53
OOOH Denise, is het zó erg Cecile, ben benieuwd naar de foto's Leon, moest errug lachen om de inhoud van je boek-to-be Peet is nog erg verliefd op dr pas geschilderde tuinhekje ... ehhhhhh
Nee, gaat prima! Bas wordt steeds rustiger en zowaar issie ook te knuffele En Nigel, ja, die gaat écht lekker sjouwen nu
Grit
Geplaatst: 17-09-09 22:56
Ik ben heel blij dat Vince zo de vrachtwagen op loopt. Terwijl hij sinds zijn transport naar nederland toch geen trailer of vw meer van binnen had gezien, liep hij er zonder aarzelen op toen we hem ophaalde. Ik heb peentjes zitten zweten tijdens de rit van Bergen naar huis, terwijl ik Vince gewoon doodrelaxt zag staan .
OOOOOH Jelle is écht heeeeel gaaf En die kleur vererft Redje goed door he? Alleen Isis heeft m niet, maar die heeft de ogen van dr moeder. Oooh, ik wil Isis zó graag hebben , maar ja.. geen geld, geen plaats..