_janet_ schreef:Goede avond.
Jelle is leuk, hij wordt gewoon zwart volgens mij.
Pallie bij de tandarts geweest.
Spoeks heeft groot gelijk!
Beter dan dat baasje wat ik vanmiddag met zn zwarte abrador zag fietsen in de sidderende hitte. Dacht dat het beest dood zou vallen.
TV hoe gaat het met je andere nieuwe aanwinsten?
Ik dacht dat ik neer viel op het werk vandaag, wat een giga hitte zeg.
Daarna door naar de ouders van mijn schoonzusje. Daar gegeten, de honden ingeent en ontwormt en de puppies ontwormt. Een veulen van hun staat met zijn been in het verband, en vanavond mocht het verband er ook af. Dus dat ook maar even gedaan.
Hallo leuk dat je het vraag, maar die twee merries heb ik toch niet genomen...
Ik had ze eigenlijk als een gokje op voorhand gekocht en ben met de trailer er naar toe gereden... kom ik daar aan allemaal heel leuk maar toen ik de merries zag schrok ik me kapot... die kleinere merrie was nog het beste maar had een vreselijke lange rug voor der hoogte en grote en had erge slechte hoeven (bij ons kan het ook snel gaan soms maar wordt altijd gelijk hersteld ) en was ook niet echt goed in der vacht. Toen hadden we het even over die merrie en toen kwam ik er achter dat ze 3 jaar was en nog geen paspoort of chip had (hoewel dat verplicht is nadat ze ouder zijn dan 6 maanden ) dus zou ik nog gezeik kunnen krijgen om haar te vervoeren.
Nou toen de grote merrie van 3 jaar en al een hoogte van 1.55 deze merrie was overigens een redelijk mooie stamboek merrie tot ik naar beneden keek. Toen zag ik haar hoeven die zeker een centimeter of 15 a 20 uitstaken zo lang waren ze.... Dacht ach kan ik nog wel fiksen maar toen ik nog een keer keek omdat ze zo raar stond bleek ze in de drie nog nooit bekapt te zijn en zijn haar botten zo gegroeid als haar hoeven stonden dus i.p.v. mooie paarden benen en tenen had ze praktisch gezien gewoon mensen voeten dus enkel en dan plat een een complete voet eronder ik vond het echt niet normaal.
Toen ik haar liet lopen kon de arme meid er bijna niet op lopen je zag dat ze pijn had en ik had toen nog zitten bedenken neem ze mee en dan maar vele malen de hoefsmit laten komen en misschien speciale schoentjes ofiets maar zelf dat zou naar mijn weten maar voor 5 % kunnen werken. Ik vond het gewoon sneu voor die dieren. Twee waren echt heel erg aan de dia... en die zwarte merrie kon der staart niet bewegen doordat er allemaal van die prikkelbolletjes in zaten. Maar ik kan niet bezig blijven moet mezelf ook niet in de problemen werken. Toen heb ik een aanbod gehad voor meer dan de helft om ze toch mee te nemen, maar ben weer met een lege trailer weg gegaan maar wel met pijn in mijn hart.
Ik weet eigenlijk zeker al zou de dierenbescherming kijken bij die merrie dat ze ingeslapen moet worden omdat ze nooit meer normaal zou kunnen functioneren...
Ik zou nogsteeds graag de DB willlen inschakelen maar denk dat ze al weg zijn zag de Advertentie op MP niet meer staan volgens mij dus ja.... of ze zijn al naar de slacht of iemand heeft de grootste fout van zijn leven gemaakt....
Nou heel verhaal maar zo zat het
Ingace : dat is echt balen stom altijd he hoe zoiets kan gaan je blij maken met een dode mus
Een vin diesel op je werk Janet en kan ik soliciteren dan
(voor die dag dat ze het komen brengen
)
Haha ja ze doen nooit wat je zegt als het aan zoiets ligt he nathalie
Marleen sterkte en bijna vakantie
Sterkte met het verwerken van je konijn en hopen dat de complicaties over gaan van he castreren
Hoop dat ik iedereen heb gehad.

Maar met deze nieuwe aanwinst gaat het prima ze is echt een lieverd
Vind die manen om zoooo u tegen te zeggen