Dat weet ik niet Timo.. Ze zijn nu een week of 8 volgens mij.. Ik weet niet precies wanneer ze gaan leggen.. Zo tokken ze ook nog niet, maar piepen nog steeds.. Zodra de haan begint te kukelen moet ie weg Helaas kunnen we geen haan in een woonwijk houden volgens mijn ouders..
timokyana
Weet nog niet waar het haantje naar toe gaat. Ik denk terug naar de boerderij van Hotze en dat ik hem dan omruil voor een hennetje.. Ze zijn nog steeds tam, als ze loslopen kan ik ze ook makkelijk pakken. Ze komen niet naar je toe, alleen als ze in het hok zitten. Komen ze op het deurtje zitten en dan zo op mijn schoot of schouder..
Zodra ze een half jaar oud zijn ongeveer beginnen ze eieren te leggen In het begin wel wat minder frequent (ze moeten nog oefenen ) maar komt vanzelf wel Hier zit ook nog een hoender te broeden, hebben nieuwe kipjes nodig.. veel zijn gestorven van ouderdom, en paar weken terug was een jonge kip (2 jaar) ineens dood. Heel gek. Dus nu hebben we er maar 2 meer en 1 haan, en da's een beetje weinig...
Jammer van dat meisje Sita, ik kan me daar ook dood aan ergeren.
Oohh net heel burgelijk met paps en mams eurovisie songfestival gekeken. Heb me weer grandioos vermaakt Maar, wie kwamen daar in eens langs?! Apocalyptica! Whoehoeheohoehoe! Geweldig! Heb echt zitten genieten Ierland was trouwens wel dramatisch slecht zeg, wat ontiegelijk vals Engeland was dieptreurig, Turkije tenenkrommend en de rest ging wel. Gave opera/rock act van Slovenie gezien
Maya: ligt het nu aan mij, of is je veulen erg hard gegroeid?
Sita: Daar zijn de kipjes weer, schatjes!
Leon: Gelukkig dat de operatie achter de rug is. Hopelijk komt alles snel weer zo goed mogelijk.
Effe denken, verder geen hele belangrijke dingen volgens mij! Ik ga slapen. Net even in de stal gekeken, Banbay en Max liggen daar ook lekker op de grond. Luilakken staan niet eens op
goedemorgen, Temperatuurtje is ook lekker vandaag! Hopelijk blijft het zo. Zullen we moeders in spe eens een lekkere poetsbeurt geven (paps ook natuurlijk ) Ze staan nu eerst te genieten van hun grasjes ontbijt.