Zo een hoop gemist dus effe bijlezen.
Hoop dat ik niemand bijzonders vergeet. Bonte, ook dat engelenpaardje van mij kan zich wel eens als een duiveltje gedragen
Wat een ontzettend leuke manegepony. Jammer genoeg kan ik je er niet bij helpen. Chub, jammer dat je geen verwarmende mails kreeg. Maar gelukkig had je die niet meer nodig om warm te blijven
Morgen je 206 inleveren.
Maja je hebt nu een gave Clio 
Fijn dat je eefke gevonden hebt voor als jij niet kan.
Djee, zeg wat een hoop geld voor die grote beurt
Hebben ze je gouden ruitenwissers gegeven? Wat een kloiotzak van de spiegel 
Des, fijn dat de rust voor jullie weer wat wedergekeerd is. Wel fijn om het zo aan te pakken met Tomie
Roos, haha ik zal eens kijken of ik v.d. week een foto van mijn bezempie kan maken
Idd nog steeds niets gehoord over Fluit. Vind t erg zuur maja… als we zondag niets horen dan belt Jan wel even met zijn baasje. Maar idd mss dat we af en toe nog eens op Noom zitten. Beetje gas terug kan geen kwaad. Lekker van elkaar + eigen diertjes genieten
Roos, ik vind t zo jammer voor je dat je met die operatie zit
Maar als zo artrose verkomen kan worden is t wel fijn. Wel balen dat je er mss met je verjaardag in ligt.
Goed om zo'n waker te hebben als er veel inbraken zijn. Abby, succes met t verhuizen.
Flet, ik zit ook vaak te veel aan mijn binnenteugel. Lastig he!
Tricky, fijn dat t goed gaat!
Sox, ik heb geen tink in de aanbieding

Vashti ook weer terug

Tjee Bonte, wat een dag zeg
Daar wordt je niet vrolijk van
Fk, mooie foto's!
IL, balen van dat gedoe op stal. Lekker dat je weer met die Ier aan de babbel kon

Boya, wat gaaf dat je voor t eerst op Boya gereden hebt
Marcella
voor je arm. Je kan beter wel even naar de HA gaan. Met negeren maak je t mss erger

Gisteren had ik een dagje vergaderen. Leuk was t. Nog een leuke rondleiding gehad tussen de meest luxieuze badkamers
Verder drukdruk gehad.Toen ik thuis kwam ben ik snel bami gaan maken. Tijd terug en best lekker. Toen Jan thuis kwam vroeg ik hoe t ging met hem. Hij zei; slecht.
naja wel met een maffe grijns. Wat was er gebeurd.. Meneer was dus s'morgens met zijn scooter onderuit gegaan. Heel t fietspad was normaal te rijden alleen ergens in een bocht lag wél een laagje ijs… Gaten in nieuwe jas, schooter overal beschadigd en ook zich zelf nog toegetakeld met wat schaafplekken en beursigheden 
Na het eten snel naar stal gegaan. Flan gepoetst en opgezadeld. Jan is gaan rijden. Gelukkig ging het wel met zijn schaafwonden. Hij heeft een dik half uur flink doorgereden. En daarna nog een tijd uitgestapt. Flan was braaf, liep voor t zicht netjes. Hij vond haar wel een beetje sloompjes overkomen maar dat vond ik niet te zien. Galop deed ze ook weer makkelijk. Na het uitstappen hebben we haar onder de zweetdeken gezet.
Toen we alles weer wat aan kant hadden kwam de bekapper. Hij is lekker aan de gang gegaan en vond de hoeven keurig. Hij heeft ook nog naar de hoef gekeken of hij iets van een hoefzweer o.i.d. kon traceren maar niets van dat al, gelukkig. Gelijk weer een afspraak gemaakt. Die valt dat al weer in 2006, wat gaat dat hard
Daarna heeft Jan haar mok weer behandeld. Er waren wat plekjes bij gekomen. Ik hoop dat deze zalf zijn werk gaat doen
Toen we klaar waren zijn we naar Jan's ma gegaan, Lemmyteck ook mee. We hebben daar een bakje gedaan en onze kerstlootjes ingeleverd. Ik heb Jan's zusje getrokken en hij zijn broer. Leuk heb er zin in!
En Abby gek op sneeuw? Dat is dan een familietrekje die Fayette niet heeft (die vind sneeuw dus niks aan
Vandaag heeft ze wel weer vrij. Morgen maar weer eens dressuurmatig aan het werk gaan.
bij me had.
, dan wordt het een mooie kandidaat voor 1 van beide dames ... vraag me trouwens af wat daaruit zou komen, zwartbont x bruinbont.