[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 08:47

Kailonne fijn dat ze plek hersteld
lepel heerlijk naar buiten met dit zalige weer ik kan niet wachten tot ik ook heerlijk kan buiten hoppen...
jammer dat er wel vraag is naar de mooie tinker mannen hier maar dat er verkeerd aanbod is

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 09:10

Kan me voorstellen dat er vreemde aanbiedingen tussen zaten. Jammer, maar inderdaad, geen haast ermee toch.

Ik belde vandaag terug was het waarschijnlijk de manager die gebeld heeft maar ze zou een notitie maken dat ik in ieder geval gebeld heb. Dus wordt het een dagje op mijn telefoon zitten haha

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 09:23

Haha ik ken het, heel frustrerend als je een ander telefoontje verwacht..

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 09:25

Ik blijf duimenn.

Nu eens kijken of ik peerd alleen kan laden voor een bosrtje

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 13:38

Meiden, het spijt me om jullie te overladen met deze post, maar ik ben het echt kotsbeu en heb mensen nodig..

*Even vertaald voor jullie, sorry voor de scheldwoorden, maar was het écht even beu en moest het van me afschrijven... Bokt censoreert het ook. Ik ben echt pissig en verdrietig te gelijk.. het spijt me om jullie hiermee te overvallen..*

Ik heb nu echt eens zin om tegen al die mensen dat denken dat ze helden zijn door mij te kleineren een DIKKE fiets YOU te zeggen! Sorry ik ben het echt beu. Het gaat erover. Als je mij stom vind, laat mij dan gewoon met rust! STOP met onozel doen en jullie te gedragen als klein kindjes, want soms denk ik dat ik volwassener als jullie ben.. Ik ben het nu echt kotsbeu. Verwacht niet dat je nog een lief antwoord terug gaat krijgen, want mijn emmer is over gelopen.. WAAROM gebeurd dit nu élk jaar?! Echt waar fiets YOU ALL en laat mij gewoon me RUST! EN ja, ik durf dit op te facebook zetten, problemen mee? Hou gewoon jullie mond en live on, get over it. Ga nu niet zeggen van 'sorry' want ik accepteer het niet meer. Ik word zot van al die mensen die met mijn gevoelens spelen... Sorry voor deze uitbarsting, maar ben het kotsbeu.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 14:39

wat is er aan t handje jacky?? problemen met mensen??
je zal overal wel mensen houden die achter je rug om over je praten helaas is daar niks aan te doen maar weetje laat ze lekker..

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 14:40

Jammer genoeg wel ja.. :( Ga hier niet al te veel vernoemen, maar het is niet mijn klas trouwens. Het zijn "vrienden" van op de trein..

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 14:41

weetje zulke mensen kan je maar beter gewoon op hoi en doei houden en ze verder in hun eigen sopje laten gaar koken

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 14:45

He wat naar Kaat! Kan je niet ergens anders gaan zitten? Zou wel 'hoi' zeggen als je ze ziet, maar dan vrolijk door lopen naar de volgende coupe.
Wat maakt het uit wat zij zeggen. Gewoon niet reageren. Muziekje op, lekker laten gaan!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-12 14:56

Bah Jackytje.. Hopelijk lucht het zo een beetje op, en kun je weer met een lege emmer beginnen.
Probeer er boven te staan! sterkte ermee

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 15:13

Ben het gewoon beu dat ze zich gedragen als kleine kinderen omdat dat 'stoer' zou zijn. Ik kan NOOIT met hun meepraten en als ik wat zeg boeit het hun nooit, dus hou ik mijn mond. Dan zeggen ze dat is asociaal doe, maar kom op, wàt kan ik dan in godsnaam zeggen zonder op men kop te krijgen of te worden uitgelachen? Dus dan zwijg ik, maar dat is dus niet goed genoeg voor hun. Ik word er ook gek van dat ze me proberen belachelijk te maken door luid mijn naam te roepen op openbare plaatsen en dan kei hard te lachen. Vandaag ook al.. 'KAAAAAT' (op zeer irritante toon en ben al irritant omdat het bijna de periode van de maand is...) Dus ik kom rustig naar ze toe en ga er bij staan, en dan lopen ze te zeiken en rond te lopen als kleine kinderen en te vragen 'En hoe is het met mijn Kaatiewatie??' Heb heel droog en kil geantwoord; 'Zwijg' waardoor iedereen wel verwondert was en ze allemaal 'OOOOOOOH' riepen (Alsof ik een Badass was ofzoiets.. Mensen verwachten zulke woorden niet uit zo'n klein meisje als ik..) In de trein ook.. Alle plaatsen waren vol bij hun, dus zette ik mij aan een bank apart, deed ik mp 3 in en zette de muziek keihard omdat ik het echt even gehad had. Dit is niet de eerste keer, en ze hadden me de dag er voor net gevraagd of ik bij hun kwam zitten omdat ik een tijd bij mijn broer zat.. Nou, nooit meer. Als ik alleen zat zaten ze me aan te kijken alsof ik een aap was in de zoo.. Jezus zeg.. Ik heb het genegeerd en met men vriendinnen gesms't die er WEL àltijd voor me zijn. En ja, aangezien dit niet de eerste keer was, was ik er wel echt pissig/verslagen door..

Edit; 'Hoi' en 'Doei' zijn ze zelfs niet eens waard.. Sorry, maar als zij smerig doen dan doe ik smerig terug.
Edit2; Ik heb er trouwens zo een hekel aan dat ik mezelf niet kan zijn op school, zonder raar aangekeken te worden. Ik ben dol op mijn paardjes natuurlijk, altijd al geweest en zal zo blijven, maar ben de enige in de klas en ja, als leerkrachten vragen 'wat is je hobby' of 'maak een presentatie over jezelf' komen mijn paarden er altijd ZEKER in. Nu zijn de meesten mensen dan van 'Ja, ze is daar weer hoor, met haar paarden :roll: ' en deels begrijp ik dat. Maar kom op? Alsof jongens niet CONSTANT over voetbal praten? En zij mogen het wel? Waarom mag ik dat dan niet? Of ik heb ook niemand op school waarbij ik echt eens kan zeuren of ja, gewoon over de paardjes kan kletsen, want niemand snapt het. Oké, als ik zeg dat ik paarden heb, vinden ze het wel leuk enzo, maar ik kan er gewoon niet met hun over praten. Ze snappen niet eens hoeveel ik van ze houd. Ik kan niet vertellen wat ik werkelijk wil vertellen..

Oké, ik heb écht 2 SUPER vriendinnen buiten school, die paarden hebben en ben werkelijk dol op ze! Maar ik zie ze echt zo weinig.. té weinig. Ze wonen allebei toch zeker een halfuur hier vandaan, dus kan niet zomaar de fiets nemen en weggaan. Ook in de weekends hebben we niet altijd tijd enzo..

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 16:41

Je hebt altijd mensen die je zo zullen behandelen kaat,ook ik had en heb er nog steeds die me treiteren,pesten en kleineren.Precies wat jij omschrijft,jou hobby is niet interesant maar wat anderen hebben daar wordt aandachtig naar geluisterd.Mensen in hun waarde laten,maar dat lijkt wel heel lastig tegenwoordig.
Ik irriteer me er mateloos aan,maar probeer het toch te laten varen.ik heb mijn dingen zoals idd mijn paard en dat ik zing(tja niet echt iets wat populair is bij mensen van mijn leeftijd),Maar ik doe t gewoon om dat ik het wil.laat ze maar kletsen kaat.jij weet wel beter!

Het laatste nieuws over de merrie die zo ziek is:Gister heeft de merrie eindelijk weer ontlansting gehad,maar ze is nog altijd niet buiten gevaar.Ze mag nog niet eten,want de darmen moeten even kunnen herstellen.Natuurlijk mag ze wel water hebben.Ze is flink ingevallen,maar ze had al 4 dagen geen eten meer binnen gehad.pas als ze weer mag eten,dan pas kan iets worden gezegd over het eventueele herstel,dus ze is er nog niet.het veulen krijgt kunstmelk(in poedervorm)omdat moeder natuurlijk geen goede melk geeft.Dit zal waarschijnlijk tot het spenen worden gegeven.veulen is nu ruime 2 maand oud en wordt zoiezo met 3 maanden gespeend.dan komt hij in een vermoedelijk in een groepje hengsten.

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 17:42

Lijkt me ook zwaar Kaat om aan een groep te willen voldoen en daarbij jezelf weg te cijferen door niet eens jezelf te kunnen zijn. Daardoor ga je over je eigen grenzen heen en anderen over die van jou. Zeker op een langer termijn wordt je daar heel ongelukkig van. Goed dat je je grens nu wel inziet en er is zoveel meer om je heen dan alleen de trein.
Grote knuffel!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 18:02

Goed bezig kaat, voor je zelf opkomen en je niet gek laten maken.
Dikke knuf!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 18:14

Bedankt, ik vind jullie echt zulke lieve mensen, eerlijk waar :+:

Jullie hebben me echt wat opgebeurd. Ik blijf in het vervolg gewoon lekker bij de grote broer. Kan me niet schelen wat ze er van vinden, is hun eigen fout!

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 18:18

Lekker aan jezelf denken en waar jij blij van wordt

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 19:01

Oh Jackietje ,

Ik ken je !

Ik was vroeger het zel;fde en van mijn hele leven heb ik 1 vriendin van school over gehouden en eentje van daarna.
Nu woon ik elders en heb ik weer een goede vriendin erbij mogen krijgen ... wel allemaal met paarden trouwens !

Lieverd , trek het je niet teveel aan , ik werd vroeger ook gepest en zelfs nu nog doet de familie moeilijk over MIJN hobby. Maar dikee sch..t heb ik eraan , het is mijn leven en niet dat van de ander...

Kom hier af en toe lekker je gal spugen en wij trekken je er wel weer door !

( by the way , het gaat hier thuis ALTIJD over paarden en koeien hoor , hoef jij je niet voor te schamen ! )

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 19:02

Oh , vergeet je nog een dikke cyber KNUFFEL te geven !

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 19:41

Super bedankt hoor Lepel :+:

Zal het onthouden. Hier thuis kan ik wél gerust over paarden praten. Vinden ze geen probleem. Soms zuchten ze wel eens, maar dat vind ik niet erg. Als het dat maar is. De reacties op school zijn soms werkelijk echt overdreven. Belachelijk gewoon.

Nu goed, ik blijf gewoon lekker mijn ding doen hoor, dat zal niemand veranderen ;)

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 19:54

Jackytje ik heb hetzelfde meegemaakt jaren geleden. En op den duur a=kon het me niets meer schelen en negeerde ik ze mooi. Heb aansluiting gevonden bij een ander groepje die het wel konden waarderen dat ik over de paarden praatte. In ieder geval een dikke knuff!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 21:18

tsja, wij zijn overvol van paarden.
Toen ik jou leeftijd had was mijn leven alleen maar paard. correctie, vanaf groep 6 af al. en zodra ik op t schoolplein kwam was het paard voor en paard achter.
Intussen word het al wat minder gelukkig _O-

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 21:22

Snackie schreef:
tsja, wij zijn overvol van paarden.
Toen ik jou leeftijd had was mijn leven alleen maar paard. correctie, vanaf groep 6 af al. en zodra ik op t schoolplein kwam was het paard voor en paard achter.
Intussen word het al wat minder gelukkig _O-

_/-\o_ hier nog 1 al kan t soms bij mij nog steeds enkel over paarden gaan als ik gewoon wil kletsen en gewoon lekker jezelf wezen hoor

-O- zucht mijn nokia doet echt al de godganse dag stront vervelend kan er niks mee

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 21:23

indeed.

Gelukkig zijn er nog meer raakvlakken hoor

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 21:26

Snackie schreef:
indeed.

Gelukkig zijn er nog meer raakvlakken hoor

dat zeker vooral als je niet op school enzo bij de favoriete meiden clubjes hoort enzo := ik zat op school eigenlijk bijna altijd meer bij de jongens dan dat ik op trok met de populaire meisjes en dat heb ik geweten vet veel ruzies gehad en ook veel getreiterd op school en soms nog hoor maar joh ik ben wie ik ben.
als men je niet accepteert zoals je bent kunnen ze maar beter gewoon niet met je omgaan vind ik omdat t toch altijd van kwaad naar erger loopt

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 21:35

ik had niks anders.. waren er 4 waar ik mee omging/ me een beetje achter verschool..
Hoe ouder ik word, des te minder laat ik me de kaas van het brood af eten hoor :j