Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ga hier niet al te veel vernoemen, maar het is niet mijn klas trouwens. Het zijn "vrienden" van op de trein..
' en deels begrijp ik dat. Maar kom op? Alsof jongens niet CONSTANT over voetbal praten? En zij mogen het wel? Waarom mag ik dat dan niet? Of ik heb ook niemand op school waarbij ik echt eens kan zeuren of ja, gewoon over de paardjes kan kletsen, want niemand snapt het. Oké, als ik zeg dat ik paarden heb, vinden ze het wel leuk enzo, maar ik kan er gewoon niet met hun over praten. Ze snappen niet eens hoeveel ik van ze houd. Ik kan niet vertellen wat ik werkelijk wil vertellen..
Snackie schreef:tsja, wij zijn overvol van paarden.
Toen ik jou leeftijd had was mijn leven alleen maar paard. correctie, vanaf groep 6 af al. en zodra ik op t schoolplein kwam was het paard voor en paard achter.
Intussen word het al wat minder gelukkig
hier nog 1 al kan t soms bij mij nog steeds enkel over paarden gaan als ik gewoon wil kletsen en gewoon lekker jezelf wezen hoor
zucht mijn nokia doet echt al de godganse dag stront vervelend kan er niks mee Snackie schreef:indeed.
Gelukkig zijn er nog meer raakvlakken hoor
ik zat op school eigenlijk bijna altijd meer bij de jongens dan dat ik op trok met de populaire meisjes en dat heb ik geweten vet veel ruzies gehad en ook veel getreiterd op school en soms nog hoor maar joh ik ben wie ik ben.