Tropische sferen in leon's tuin En je hebt de baan Klinkt erg goed .
Grid; zal de grassen eens checken op de pollenkalender . ik had ook gevraagd waarom dit vooral in het najaar speelt, waarschijnlijk bouwt de gevoeligheid zich steeds een beetje op en komt dan sterker tot uiting. In de winter zakt het weer weg, kan wel elke zomer heftiger worden. Deze keer duurde het ook langer dan vorig jaar.
Annique; thanks!! PB je nog.
Eva en Puck een gezellig dagje gehad. Clover heeft er een fan bij Leuke foto's. Clover is al een flinke meid.
Angela Hoe gaat het nu verder?
Klopt Bianca Sterkte voor morgen
Dagmar ook een heerlijke dag gehad zo te lezen!
Mirjam misschien al iemand voor Bravour en de bak af maar geen baat bij de rugtherapie
En toen was ik pas op blz. 315 , dus ga wat selectiever lezen
Oh, oh, Lies gaat naar bed met haar eigen medicijncocktail .
Accenten. Tja, ik dacht een keer iemand aan de lijn te hebben die mij voor de gek hield met een surinaams accent. Dus ik overdreven "surinaams" terug praten. Bleek het iemand die Carlo kende en echt een surinamer was
hahaha grit, mooie actie met dat surinaamse accent haha
Ja Puck, n beetje wel brabants accent... maar de brabanders zeggen van niet
Puchje
Geplaatst: 28-10-09 23:35
Trusten Maya! Ik wacht nog anderhalf uur
Puchje
Geplaatst: 28-10-09 23:36
Ik heb een klein beetje Nijmeegs accent en een klein beetje Brabants ertussen door, maar als ik echt wil kan ik HEEL plat Wijches proate, en des nie om aan te heure!
Laatst bijgewerkt door Puchje op 28-10-09 23:36, in het totaal 1 keer bewerkt
ach rondje van 5 minuten, maar tobiasje had alles al gedaan
Grit
Geplaatst: 28-10-09 23:38
Truste Maya!
Puck, bijna, bijna, hoe oud/jong ben je nu nog??
Ik heb ook geen brabants accent vinden brabanders. In bijv Amsterdam zeggen ze wel sneller dat ik "zeker uit brabant" kom. Ligt er ook wel aan met wie ik proat
mnkortleve
Geplaatst: 28-10-09 23:38
Wij zitten met de kleine poesjes te kroelen, ze zijn heel mak tot je ze los laat.
Ik ben nu nog 23 Nou Grit, ik vind dat jij ook een aardig Brabants accent hebt hoor! Maar geef mij twee weken met mijn Tilburgse oma in huis en ik praat weer volop mee