hihi, verbranden! Of nou ja, roze worden, daar ben ik ook erg goed in!! Gelukkig wordt het na verloop van tijd best een beetje bruin! Vandaag vindt ik het wel erg warm in de zon zeg!! Blijf dus maar in de schaduw, al kan ik zelfs daar rood, O nee, roze van worden!
Cecille
Geplaatst: 02-07-09 12:52
pfff moet echt even bijlezen maar als het niet zo goed gaat in de liefde gaan die dingen even voor
Idereen die gefeliciteerd zou moeten krijgen bij deze
is niet niets als je vriend eerst er niks om geeft dat je paarden heb maar hij vind het toch wel vervelend dat ze altijd op de 1ste plaats komen....
Ik heb gisteren nog een paar foto's gemaakt van Jelle en mama ( als je ze ziet dan snap je toch dat je al je liefde,tijd en energie in steekt )
Jelle is trouwens een master in bewegen pffff heerlijk om naar te kijken
Is toch geweldig ??
Ben toch benieuwd welke kleur hij wordt. Het is zo anders grijz als ik gewend ben ....
En mama Sofie ziet er na alles al weer een stukje beter uit
Dat is schrikken dagmar! Gelukkig valt het mee met de wonden! Eefje Janet lekker met de audi. Rom lenzen doen pijn Verbranden... Ik verbrand nooit Leuk veulen!
De rest ben ik vergeten. Ben vanmiddag lekker vrij.
Resi_lover
Geplaatst: 02-07-09 14:44
Zo, ik ben weer thuis, heb bijna niets gedaan op school... 't was eel te heet
Jelle is leuk Cecille, jammer van je vriend ]
Joyce ook lekker vrij
grid
Geplaatst: 02-07-09 14:52
Soort van bijgelezen
Maartje succes en sterkte nog met vertrek van Vidar klinkt in ieder geval goed en je zussie heeft Mitch nog
Puck gefeliciteerd met Bas als ik meer tijd heb ga ik topics bekijken
Oe dagmar ff schrikken gelukkig goed afgelopen!
Jelle is leuk maaruh als je zo nieuwsgierig bent naar kleurtje gewoon ff haren trekken en opsturen Mij is altijd verteld dat hoe grijzer als veulen hoe zwarter op latere leeftijd
Ennuh Janet... Doorwaaien ?? RUILEN !!! ... hier geen zuchtje wind dus alles dicht en luifel naar beneden en dan blijft het kwik al paar dagen steken op 24 en savonds/ snachts alles open en dan koelt het (gelukkig) nu nog net af tot 22 ... Dus nu nog goed te doen maar als het weer langer boven 30 graden wordt (of als onweer in de lucht ook ) Verder hebben we waaier beneden en op slaapkamer en bij erge hitte evt ook nog zo'n verrijbare airco (van zus gekregen) die helpt idd ook wel iets, maar maakt ook herrie dus zet je liever weer uit als gaat slapen
Verder dus behoorlijk druk op werk, maar dat is gelukkig mét airco dus met deze hitte niet erg om daar te zitten
Sterkte met het afscheid van Vidar maartje, ook voor je zusje!
Lois lekker verbrand hihi
Deborah rot lenzen, hopen dat het wat beterder gaat worden!
Mooie jelle gezien , knappe vent is het!
Hier ook erg warm,
Pallieter is net naar de Tandarts geweest, hij was super braaf heeft wel een reuze wolfskies maar ze zegt dat hij er waarschijnlijk geen last van gaat krijgen dus ze wilt hem er nog niet uit halen, ze hebben meestal last van kleine wolskiesjes die bewegen iets deze niet. Voor de rest waren al ze doppen er mooi af en kunnen we gerust rijden
En nu ga ik naar de paardenwinkel nieuw hoofdstel voor hem kopen Me dressuur hoofdstel is verkocht! Die is nu bij Sita_ voor Shania meen ik , leuk nu kan ik hem volgen hahahahaha
Resi_lover
Geplaatst: 02-07-09 15:17
Oeh, leuk Annique
En pallie naar de tandarts, gelukkig was alles goed
Leuke Jelle! Weer een dekhengst erbij! Kan me voorstellen dat je dekhengst thuis zich bedreigt voelt.... hihihihihi
Pal naar de tandarts geweest, hij liever dan ik
Spoek is een heeeel slim hondje!
Pffffff bij ons op stal is waarschijnlijk een schimmeluitbraak...... Hopelijk ontsnapt Niamh de dans, maar heb het sterke vermoeden dat Enya wel een infectie heeft...... vervelend zoiets.
Grit
Geplaatst: 02-07-09 18:17
Jelle geeft al een showtje weg . Vriend TV wil op plek nummero UNO!!!
Fijn te weten dat bij Pal zijn gebit in ieder geval in orde is
Eva, wat jammer dat het zo is gelopen. Zal wel raar zijn nu
Schimmel, oei, dat is minder. Ben even kwijt wie Enya is??
We hebben het een keer gehad op stal (ringworm). Hadden ze opgelopen toen we met de paarden op de kleindierenshow hadden gereden. Al die lieve aaiende mensen die voorbij kwamen, we hebben het geweten. Bert's hele snuit lag open (en ook die van de andere haflingers) en wat een werk om alles schimmelvrij te krijgen .
Nathalie83
Geplaatst: 02-07-09 18:28
TinkerVlot schreef:
En mama Sofie ziet er na alles al weer een stukje beter uit
Een stukje beter?! Ze ziet er geweldig goed uit zeg!! Wat een verschil! Goed werk man En Jelle, is idd echt een plaatje
Spoek lekker aan het zwemmen Ik heb zelf ook het water opgezocht toen ik vrij was heerlijk!!
Cecille
Geplaatst: 02-07-09 19:11
Dank je wel nathalie ze doet het ook super is overigens wel erg beschermend maar dat is ook niet meer dan logisch vind ik na wat ze heeft mee gemaakt
Jelle kan echt lopen als een gek zou best graag naar de keuring willen met hem. Maar ja hoe zou sofie dat vinden haar wil ik pas volgend jaar laten keuren als ze echt op en top eruit ziet
Jelle is leuk, hij wordt gewoon zwart volgens mij.
Pallie bij de tandarts geweest.
Spoeks heeft groot gelijk! Beter dan dat baasje wat ik vanmiddag met zn zwarte abrador zag fietsen in de sidderende hitte. Dacht dat het beest dood zou vallen.
TV hoe gaat het met je andere nieuwe aanwinsten?
Ik dacht dat ik neer viel op het werk vandaag, wat een giga hitte zeg. Daarna door naar de ouders van mijn schoonzusje. Daar gegeten, de honden ingeent en ontwormt en de puppies ontwormt. Een veulen van hun staat met zijn been in het verband, en vanavond mocht het verband er ook af. Dus dat ook maar even gedaan.
kuzznathalie
Geplaatst: 02-07-09 21:31
Bijgelezen, maar erg moe om te antwoorden.... Poging 1: Dagmar verhaal pfoeh...
En verder iedereen die een knuffel nodig heeft sorry, maar ik plak vandaag wel een beetje
Spoek is slim! Onze hond wil niet zwemmen... alleen maar in de zon liggen
TV, Sofie ziet er hartstikke goed uit, en Jelle is echt een mooierd!
Verbranden, gelukkig doe ik dat niet!!
En airco is best lekker, maar ik doe er niet aan... heb alweer een bacterie in m'n neus door airco. Maar ik had het zo warm in de auto... dus airco maar aangedaan... was dus niet slim... Volgende dag pijn, verkouden en dus weer zalf smeren... Grrr...
Zo... als ik iemand vergeten ben sorry, maar ben moe van het weer
ellieellende
Geplaatst: 02-07-09 21:39
Was ik weer!
Enya is die andere gevlekte (profiel) idd Janet, je kunt nu erg goed de mafkezen van de nadenkende mens onderscheiden. Je hebt een goep die gaat fietsen of harlopen met hond. dusssss.....
Nou Trea en ik kriebelen erg, dus ik spring zo onder de douche! Hobje stond zo te zweten dat we maar besloten hebben om hem kaal te maken.... we hebben hem helemaal geschoren! Jasje uit! volgens mij kon hij het op een gegeven moment wel waarderen
Grit
Geplaatst: 02-07-09 21:41
31 graden bij ons binnen En een poging gedaan tot rijden. Was niet slim, te warm en hordes dazen
Ik heb in de caviakooi bakstenen liggen waarop de voer- en waterbak staan. Caviaas liggen daar nu dus op de te slapen, zal wel koeler zijn dan het zaagsel. Ik heb al een hoek zaagselvrij gemaakt, maar de bakstenen hebben de voorkeur (ligt alleen wat krapjes, zo rond gevouwen om de waterbak ).
Dat is lastig Nathalie, als je zo gevoelig bent voor de airco. Dat het binnen warm is, ach dan maar rustig aan doen, maar ik zou mijn werk nu echt niet volhouden zonder airco.
Ik vind Jelle erg parmantig lopen, die wil zich wel laten zien
Janet, morgen weer naar het huis
Hobje naked
Grit
Geplaatst: 02-07-09 21:45
Ik snap de mensen ook niet die met dit weer in de volle zon gaan rennen/fietsen met de hond.
Spoek ligt alleen maar in de schaduw en ligt dan nog te hijgen. En soms jumped ze even in het zwembad, loopt een rondje en drinkt het bad leeg en gaat dan weer de schaduw in. Ze zoekt ook echt de koelste plekjes in huis. Ligt ze in de badkamer, dan weer in de logeerkamer achter het fitnessapparaat.
hmmmm dodge moet je binnen neerleggen, anders gaat ie ook in de zon liggen..... Nu is ie als een dolle op en neer aan het rennen buiten met zijn bal.... ga maar ff meedoen. lekker ravotten!