er zaten ook zwarte, blauwe en lichtblauwe bij hoor leon, dus niet piepen jij Zit vast ook iets moois voor jou bij, die rose neem je dan maar voor lief hihihi
oke ik zie nu Snowdon met rose elatiekjes rondlopen.....
Anoniem
Geplaatst: 24-03-09 21:01
Eva, gefeliciteerd!!!
Pradaatje schreef:
Zaten in zo'n verzamelverpakking, maar heb ze gesorteerd
Verveelde je je soms?
Leon is penny hoor!! Egwel
Lekker dagje gewerkt vandaag Ging fijn Bij thuiskomst nog even gegeten / paardjes gevoerd. Dewi dr kont bevoeld enzo, banden worden langzaam losser, kling lubbert uit, uier schiet weer wat voller. Buik begint nu ook wat te zakken Spannund! Daarna naar de manege aan het strand, even twee boxen gereserveerd voor over een maandje. Ga dan met Siet een strandweekendje doen met de Maflingers Toen nog even heerlijk uitgewaaid, de panoramaweg opgereden, en beetje naar de skyline van Vlissingen kijken, beetje nadenken over alles... Vanmiddag trouwens nog paar uur geskipt van werk, vier huizen in vogelvlucht bekeken, 2 afgeserveerd, en 2 misschiens... Ben benieuwd naar die twee van zaterdag
ja dat weet ik wel leon, dus het vlechten van je, maar rose elastiekjes... ach ja mijn vriend loopt ook net zo makkelijk in een rose overhemd, dus waarom geen rose elastiekejs dan he hihihi
Sita_
Geplaatst: 24-03-09 21:28
Maya schreef:
Mijn lens is net uitgewaaid op het strand....
Hahaha, ja.. Met deze wind kan ik me er wel iets bij voorstellen..