Zo, ik zal even braaf reageren op wat ik allemaal gelezen heb
Sita, ik vind Amy met de dag mooier worden, wat krijgt ze een aparte en rustige uitstraling!!
Joyce heeft een mooi apenpakkie voor Carnaval. Nou.. mij niet gezien hoor! Ik was vorig jaar als sk8er. Maar ja.. dat was ik 4 jaar daarvoor fulltime 
Sharianne heeft de Tinker gepromoot, heb je er een foto of filmpje van? Ben wel erg benieuwd!!!
Dianne heeft leuke foto's van dr Tinkerkudde, moest heel hard lachen om scheidsrechtertje Bonita 
Dagmar, kleine Travis
, jouw stem, hihi!!
Whoaha, Say heeft puppycursus gegeven! Ik was een keer met een verzorgpaardje van mij in het bos aan het rijden. Nergens bang voor die merrie, komt er een Dobermann met ontblote tanden op ons af gerend, eigenaar erachteraan. Paardjes reactie was: ook tanden ontbloten, oren plat in de nek, en springt er zo met beide benen op af zeg! Hond wist niet hoe snel ie weg moest komen. Zat te bibberen achter baas zn benen toen hij zn excuses kwam aanbieden. Toch nog een hele tijd gezellig staan kletsen, met paardje dat bijzonder op dr tenen was getrapt
en dat duidelijk liet merken, merrie....
(@ Marleen, dat was Ashley
)
Bij Janet is de drogert weer gemaakt, oeh, reminds me.. ik moet de was nog uit de mashien halen
TK is met r slaperige hoofd achter een tuinstoel blijven haken, whaha!
Ik vind reageren op HAW altijd erg leuk...
Maar ik weet dat ik goed ben in discussies, met taal en met argumenten verzinnen, minder is dat ik vaak erg fel word...
en dat mensen mij ALTIJD pakken op het feit dat ik Parelli doe (dus ook wel anti bit, anti hoefijzers, anti deken en anti boomzadel zal zijn
.... )
Ga nu even filmpje van Janet bekijken
Laatst bijgewerkt door Puchje op 19-01-09 14:30, in het totaal 3 keer bewerkt