Alleen voor Mac..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Van t weekend maar eens aan Rebecca vragen of zij van iets weet.

Wil niet te voorbarig zijn. Grit schreef:Ja, ja, reageer weinig, maar lees geregeld wel mee, wat gaan jullie snel zeg!
Ben nog steeds in mijn nopjes met Vince. De buitenritten gaan heerlijk en verder nog steeds conditie opbouwen in de bak en het dressuur beetje gaan oppikken.
Ik werk als koerier en rij door het hele land. Werk 3 dagen van 10 uur, maar ben dus ook vier dagen vrij. Ze zoeken bij ons nog koeriers, dus als je interesse hebt; PB! (omgeving Den Bosch).
En verder heb ik een ellenlang CV (heb oa ook in de hulpverlening, bij de GGD en met medische hulpmiddelen gewerkt). Niet zo standvastig dus.
Janet, zag dat je op de kliniek in Emmeloord werkt. Op de paardenkliniek??? Heeft mijn vriendin ook jaren gewerkt (OK paarden).
Berdien; ik herken je probleem. Bij ons staan ze ook 24 uur per dag buiten (met loopstal) en staan ook niet aan huis. Ik weet niet hoe het nu met Vince gaat, maar mijn vorige paard Bert (haflinger) kreeg ook een enorme dikke vacht en ik bleef ook doorrijden. Mijn oplossing; een bucas smartex raindeken zonder voering. Hij bleef goed in zijn winterhaar, maar was wel beschermd tegen wind en regen. Er zit een dun laagje fleece onder. Na het rijden liet ik hem even uitzweten (ondertussen wat spullen opruimen enzo) en dan de deken op en weer naar buiten. Fleece voerde vocht af en de kou kon niet op zijn lijf slaan. Werkte prima, bleef mooie glimmende wintervacht houden en is nooit verkouden geweest.
Eefje03; lijkt mij logisch dat je niet oneindig kunt wachten en wel verwachtingen kunt stellen, zoals actief haar paard zien te verkopen en dus op marktplaats zetten.

ze waren idd fijn soepel!
Whis_Serada schreef:Ik vind het ook veel geld voor zo'n schroefje maarja als het niet anders is he.
Teuntje111 schreef:BC heeft zowiezo heel fijn tuig! Altijd soepel al is het nieuw!
Had ik niet van jou dat trainingshoofdstel toen overgenomen?
Teuntje111 schreef:yup, en die ultra handige rawhide bitsluitingen ZONDER Chicago's haha
Hadden die sukkels het vastgemaakt aan een stang en mijn teugel dus kapot getrokken