Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar ze toont ook erg moeilijk. Moet wel een écht mooie kerel voor 'r staan, anders laat ze het niet zien
Shetlandhengsten oid, doet ze het niet voor
Welshhengsten vind ze al wat aantrekkelijker, maar ze gaat pas echt los bij de hengsten van ITS
ze toonde absoluut niet hengstig, en we kwamen daar aan, Jessie spríngt uit de trailer, sleurt mij aan het touw letterlijk mee naar de stallen en gaat daar staan slettebakken met Thunder
Sloerie
Dat worden watertjes vanavond

Trots.. Ze zitten al maanden in vlechtjes.. Heb ze nu even los..
Valt toch wel mee..
Collin weet gelukkig geen raad met zulke merries.. Pino, Amy's vaste verkering, daarentegen ben ik achter gekomen dat ie laat geruind is en al 2 nakomelingen heeft.. Daarom is hij zo fel op Amy, hij weet hoe t spelletje werkt!
silas schreef:oh Leo....spannend hoor....ik vind het wel jammer dat de koek hier op is....vind dat toch het leukst hoor...wachten op de veulens...ik heb als alles in 1x drachtig wordt een veulen boom in april volgend jaar....
![]()
maar idd het is het mooiste om vol spanning te wachten op de veulens !
Ik zou 6 Juni naar Mega Piraten Festijn in Sneek gaan, heb al kaarten enzo, kijk ik net op de site is t uitgesteld naar 5 juni 2009..