Eerst die 35 pagina's die ik gemist heb maar even bijlezen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Toen werdt die vent kwaad en ging staan en greep naar zijn achterzak. Ik zie iets scherps en hoor mijn collega's zeggen, doe dat mes weg. De politie was al 5 minuten eerder gebeld, maar was er nog niet. Ik vlucht uit de kantine om met mijn mobile weer 112 te bellen. Duurde het dus lang voor ik eindelijk verbinding kreeg
Toen moest ik nog doorverbonden worden
, maar sloeg ook zijn eigen collega tegen het hoofd.
. Toen heeft een collega met een schoen op zijn hand de boel uitgeslagen. Komt opeens een casierre zeggen dat de ME voor de deur staat en dat niemand erin mocht
, maar eindelijk was de poltie er dus
Hij moet over 2 dagen bellen, want die vent wordt nu getest. Hopelijk sprak hij niet de waarheid.
IndianaJones schreef:zit even snel bij te lezen en dan zo lekker warm douchen en m'n bedje in met een boekje....
zie ik net de foto's van Fjordkootje...
wat vind ik DIT een ongelofelijk lieve en mooie foto!!!
dat moest ik even kwijt...nu jullie verhalen (3 pagina's gauw verder -terug-lezen). Trusten voor straks allemaal!
PS...FK, wil je me laten weten hoe de broeken van XL Equestrian zitten? En je jas natuurlijk!!!![]()
trusten!

, heb heel de dag op een roze wolk gezweefd. Mijn kleine ventje wordt een beetje groot. Wil em nog niet echt gaan beleren, maar wel aan zo af en toe rondstappen laten wennen, gewoon af en toe een beetje aan 't werk. De 1e keer schoot ie onder me vandaan, maar hij zat als een huis. De 2e keer was ie al een stuk rustiger. Wel druk stappen en hele grote ogen, maar ohhh *o/*
wat was 't gaaf (al was 't maar 5 minuten).

in plaats van een *o/* 
Vanmiddag komt Sinterklaas; ik ben wel van plan om om 16.00 uur weg te gaan, gelijk door naar de peerden, en Mira even aan het werk zetten aan de longe. Ik zat vannacht foto's te vergelijken en madam is duidelijk aangekomen sinds ik haar slavin ben. Mag best, maar dan wel op de plekken waar ik ribben en ruggegraat voelde, niet de rest....
schrikken hoor zo'n gek op je werk
silas schreef:#tinkiebel: kom je in januari met rascal?
desillies schreef:dat idee heb ik ook al eens geopperd maar ik kreeg er geen respons op Rascal en Jip zijn dus van tinkiebel en nog geen drie??
tinkiebel schreef:silas schreef:#tinkiebel: kom je in januari met rascal?
Ja, ga het proberen, niet geschoten altijd mis is mijn motto. Hij zit alleen wel dik ik zijn vacht. Ik hoop dat ze daar een beetje langs heen kijken heb geen zin om hem te gaan scheren. Hij heeft nu een 300 grams deken opdesillies schreef:dat idee heb ik ook al eens geopperd maar ik kreeg er geen respons op Rascal en Jip zijn dus van tinkiebel en nog geen drie??
Ja, Jip en Rascal zijn van mij maar die worden volgend jaar 3.
Mariel wat een toestand
Maar ook zoveel ad hoc spoed klusjes, dat die notulen steeds blijven liggen... En overwerken zit er deze week niet echt in: vanaaf uit eten (
), morgen komt de zadelmaker (en hij kan het zadel wrs vrijdag al weer klaar hebben!), vrijdag kaasfondue bij Sascha... Pfff...