erg mooi boncho, vind dat altijd zo knap, die kunst met zand.
wel positief dat ze alles hebben kunnen verwijderen toch mnkortleve
he wat rot grid... hopelijk knap je helemaal op voor het kerst eten.. beterschap
leuk grrr, oranje is ook echt een leuke kleur!
grit, is ook een heel mooi boek!
wel fijn dat je af kan wisselen ellieellende met de paardjes, en zo dus boodschappen kunnen doen
jeetje grit, schrik ervan, je zegt niet waar het over gaat maar kreeg kippenvel. hopelijk valt het mee.. heel veel sterkte!
oe vuurtoren... mn duimen draaien voor Bonita..
was lekker op tijd klaar op mn werk, nog een eigen creatie meegenomen voor vanmiddag bij de thee
zometeen even langs de bank en even naar de action voor nieuwe limonade glaasjes, die we nu hebben gaan steeds stuk zonder dat we er iets geks mee doen. en vanavond bij papa en mama eten. ik hoef pas zondag weer te werken (wel om half 6 er zijn blugh) dus lekker weekeind
Ingrid.. sterkte meid.. pbbox staat open mocht je iets kwijt willen..
Jeetje wat schrikken van Bonita, ik duim zeker Dianne en Bonita!
Ellen druk bij Ikea
Ik ook nog ff wat kleren gehaald, in de winkels was t goed te doen, maar zoek maar eens een parkeerplaats.. haha maar goed, alles gelukt
Lois veel plezier op de veluwe!
M_D_H wel fijn als je af en toe even bijleest idd. Staan nu een paar nare dingen op de vorige blz, lijkt me een kleine moeite om dat ff te lezen.
mnkortleve
Geplaatst: 24-12-09 14:27
Eevee Helaas ken ik er daar meer van laten je barsten als je paard ziek is want rijden kunnen ze dan niet.
vuurtoren Wat erg nieuws natuurlijk duimen we mee.
Resi_lover Veel plezier daar.
grrr Dat is toevallig.
Whis_Serada Daar heb ik al dagen last van ik dacht al dat het aan mijn computer lag.
draaakje Is zeker positief.
vuurtoren
Geplaatst: 24-12-09 14:27
Krijg net sms en van haar.... nog steeds geen bericht van de kliniek en Dianne is op van de zenuwen Ik zit de hele tijd met mijn tel. om te kijken of ik al bericht heb.... Wat kan wachten dan lang duren.....
Jeetje wat een narigheid zeg!! Ook hier draaien mn duimen voor Dianne en Bonita!!
Inderdaad Marleen en ik kunnen er weer tegenaan met de kerstdagen! Hihi, echt toevallig. Las hier dat Marleen naar de kapper ging maar ja daar zijn er wel meer van hier in Putten! Maar we zaten naast elkaar! en Marleen, ik ben naar de Okay geweest en heb daar een erg gaaf vest gekocht dus ook voor kleren geslaagd!
Nu maar even hier thuis aan de slag, er staat nog afwas, de was moet opgehangen worden, even stofzuigen en dweilen..... genoeg te doen dus!!
mnkortleve
Geplaatst: 24-12-09 14:45
vuurtoren Wat vreselijk als je zo in onzekerheid zit hopelijk krijgt ze heel snel goed nieuws.
Eevee
Geplaatst: 24-12-09 15:29
Ik sluit me helemaal aan bij de rest, echt een ramp om zo in onzekerheid te zitten. Ik hoop en duim voor goed nieuws!!
Zoooo weer terug van stal.... alle klusjes gedaan. Pas ook op de paardjes van een stalgenootje die op vakantie is dus extra water en hooi sjouwen. Stal uitgemest, eigenlijk helemaal leeg gehaald, want hij wordt aardig nat door de smeltsneeuw. Had mijn jas zo uit!
Pfff kan me voorstellen dat het wachten op nieuws zenuwslopend is! nogmaals sterkte!
Marleen en Carola weer helemaal mooi geknipt, wat een toeval dat jullie samen bij de kapper zaten! erg gezellig!
Lois veel plezier, klinkt errug goed!! sauna en zonnebank! Niet verbranden hoor, ziet er zo gek uit midden in de winter!
Nu nog ff een beetje mijn eigen huis aan de kant krijgen, en dan naar paps en mams om mee te helpen met de voorbereidingen voor het eten! Mijn moeder is een beetje melig vandaag, ze heeft een karaoke set gekocht, dus ik denk dat er gezongen moet worden vanavond!
Hihi, Karaoke!! Lachen!! Hier is het huis bijna aan kant. Denk dat ik zo even mn bed in duik.... Vanavond naar de nachtdienst in de kerk dus wordt waarschijnlijk wel een latertje!!
ellieellende
Geplaatst: 24-12-09 15:47
Maak me een beetje zorgen om Ingrit
Eevee
Geplaatst: 24-12-09 15:57
Het klonk inderdaad als slecht nieuws, zoals Ingrit het omschreef
M_D_H
Geplaatst: 24-12-09 16:02
apart dat als je zo leest/praat enz met andere... dat je eigen problemen niet meer zo erg blijken te zijn...
net gebeld door me collega... de waterleiding is weer gemaakt op me werk... dus whoehoe we hoeven niet meer met de emmers te zeulen... dat scheelt toch zeker wel een kwartier extra werk... s'morgens niet zo erg... maar s'avonds wel... en dan vooral vanavond had ik gebaald... maar gelukkig is hij nu gemaakt
sterkte voor iedereen die het nodig heeft...
ellieellende
Geplaatst: 24-12-09 16:06
Ik ga ervan uit als 'we' iets voor haar kunnen doen, ze het wel laat weten. Maar vind het niks voor haar om zo, zo iets te laten weten, dus ik ben bang dat er iets heel vervelends is voorgevallen.