zo he! Mirjam.... Volgens mij moeten wij het bij ons zelf gaan doen met een schup en een kruiwagen.... er liggen al weken hopen zand en die blijven steevast op hun plek.... Blitse troopers daar hoor!
mnkortleve
Geplaatst: 17-09-09 22:00
Het is zeker een goed gevoel het heeft al wel wat woorden gekost met mijn schoonvader, niet tegen mij dat durft hij niet meer. We proberen zelf wel veel mee te helpen, maar zand en grind kruien daar begin ik niet aan.
Ik heb gisteren trouwens nog een hele oude hoefijzer gevonden tijdens het graven dat moet toch wel geluk brengen zou ik zeggen.
Ik heb zelf de hele dag met zo'n meetlat voor de hoogte gelopen scheelt weer een mannetje. De sleuven en de drainage zit er in. Natuurlijk hadden we ook nog hulp.
O kijk dat heerlijke guppie daar in die greppel. Ik kan je gevoell begrijpen hoor
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 17-09-09 22:01
Alle beetjes helpen nietwaar
snowdon
Geplaatst: 17-09-09 22:02
Hele goede hulp, vast en zeker! Waar lopen je paardjes nu dan?
Foei Ellen!!!!!!!!!! Heb je overigens helemaal niet meer uitgehoord woensdag nu je een verstekeling met je mee had Volgende week een herkansing
Haha Maartje, dat is gedeeltelijk zo inderdaad
Grit
Geplaatst: 17-09-09 22:04
Dat wordt een flinke rijbak Mirjam! En met drainage, wowie!
Babycaviaas Met blote voeten in de hondenpoep
Leon; ik weet nog wel een drukkerij/uitgeverij En ik verslind boeken, dus kom maar op.
Ellen, heeeeeerlijk toch, als een 16-jarige verliefd zijn .
Mooie foto's Petra! Komt Serada weer een keer jullie kant op?
mnkortleve
Geplaatst: 17-09-09 22:06
Ik heb altijd gespaard en wist nooit wat ik voor mijn geld wilde kopen en ineens wist ik het. Paarden en een bak aan huis. Volgens mijn moeder weet ik van gekkigheid niet wat ik met mijn geld moet doen. 1 ding scheel ik zie in ieder geval mijn geld nog lopen zeg ik dan. Mijn schoonvader heeft een schurfthekel aan paarden en eigenlijk ook aan mij we zijn elkaar al verschillende keren aangevlogen.
Jeps Grit Ellen helpt me nu en ben ik haar zeer dankbaar voor! In m'n uppie kwam ik niet echt verder en les kwam er maar niet van. Had vandaag eindelijk weer mail gekregen, ze stopt ermee Zag ik al aankomen, dus ben nu even heel blij met Ellen en ga eens kijken of de andere Ellen die bij Mirjam komt ook klikt bij ons